Gå til innhold

Uvel av "faste".


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hei,

Ok

Men har du så små barn at du / dere ikke kan flytte?

Om du flytter til Oslo er det mer hjelp å få, jeg kjenner mennesker, samt kan hjelpe på andre måter.

Hjelpe med kontakter , først og fremst.

Neida, har store barn. Skal vurdere sterkt å flytte,elstemann vil faktisk bare vekk herfra. Han er voksen og kan i grunn flytte hvor han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    28

  • slabbedask

    11

  • Lillemus

    6

  •  cilie

    3

Har dette noe å gjøre med at du sluttet med medisiner?

Tror ikke det. Det har med folk her å gjøre. Hadde jeg bare orket å sminke meg og ta vare på meg selv, kle meg litt i farger kanskje, lakket negler osv. Hvorfor skal de ta et vrak på alvor, denne plassen gjør meg til et vrak. Den knekker meg, medisiner tar ikke bort arrogante folk. Har alltid vært et null her og kommer alltid til å være det, de ser på meg som skitt på bakken de kan tråkke på. MÅ vurdere å flytte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...