Gå til innhold

oppdatering....datingsider

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg for litt siden om at jeg hadde oppdaget kjæresten på datingsider. En av dere satte fingeren på at han kanskje ikke hadde det så greit sammen med meg, og derfor tok jeg dette opp med han først. Men alt er utrolig bra sier han. Da jeg sa at jeg hadde sett at han er på datingsider sa han at han har vært innom nå og da siden han får eposter fra datingsiden, men at han ikke er aktiv og ikke har kontakt med noen. Han kastet så ballen tilbake på meg og lurte på hva jeg gjør der inne. Dermed ble jeg satt ut (forklarte at et bare var for å sjekke han, har avvist alle som har tatt kontakt) og orket ikke konfrontere han videre, selv om jeg vet at han var innom _mye_, ja nesten pålogget hele tiden den uka jeg var inne å så. Jeg har ikke noe ønske om å være stalker og ikke ha tillit til min partner. Men jeg vil heller ikke være en dumming som går rundt med skylapper og ikke ser hva som foregår. Jeg har litt bagasje også, vil ikke gå i samme fella. Så hva bør jeg gjøre med dette? Skal jeg slappe av og tenke at han har tatt en hvit løgn for å ikke uroe meg og at jeg ikke har noe å bekymre meg for, eller er det ugler i mosen her?

Anonymous poster hash: a4af3...5a8
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396566-oppdateringdatingsider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du også datingprofil der inne? Kan dere ikke begge to slette profilene deres? Det er da det som er normalt når man er i et forhold...

Da jeg fikk greie på at han var aktiv bruker, laget jeg en profil for å sjekke dette nærmere for jeg snakket med han. Det ville være så lettvint for han å bare vri seg unna hvis jeg ikke visste noe mer. Men jeg har bare vært der for å se om han er pålogget. Og det har han vært store deler av dagen og utover natten

Så du lager profiler på div datingsider FOR å sjekke OM han er der..? Det er jo grunnleggende feil bare det. Men synes som Togli, at begge bør slette profilene deres. Du kan jo spørre han hva han skal med den, om han ikke snakker med noen der? Men, nå virker ikke dette som en type jeg hadde giddet å bruke så mye mer tid på. Fullstendig bullshit det han sier, og hvertfall når du har sett at han har vært logget på gjennom hele uka... Han har tydeligvis behov for en bekreftelse som ikke du kan gi han.

Anonymous poster hash: 50295...009

Så du lager profiler på div datingsider FOR å sjekke OM han er der..? Det er jo grunnleggende feil bare det. Men synes som Togli, at begge bør slette profilene deres. Du kan jo spørre han hva han skal med den, om han ikke snakker med noen der? Men, nå virker ikke dette som en type jeg hadde giddet å bruke så mye mer tid på. Fullstendig bullshit det han sier, og hvertfall når du har sett at han har vært logget på gjennom hele uka... Han har tydeligvis behov for en bekreftelse som ikke du kan gi han.

Nei jeg driver ikke med sånt. Det var _e_n profil på _en_ side fordi ei singel venninne hadde sett han der, og jeg ville undersøke det nærmere. Jeg kan ikke se at det er jeg som gjør noe galt her...En kan jo velge å lukke øynene for alt en ikke vil se men...

Annonse

Da jeg fikk greie på at han var aktiv bruker, laget jeg en profil for å sjekke dette nærmere for jeg snakket med han. Det ville være så lettvint for han å bare vri seg unna hvis jeg ikke visste noe mer. Men jeg har bare vært der for å se om han er pålogget. Og det har han vært store deler av dagen og utover natten

Skjønner... Jeg hadde iallefall ikke ønska å kaste bort tida mi på en som brukte tid på datingsider på nett. Du spør selvsagt om han har sletta profilen sin der, og svaret du får da er det viktigste i forhold til om du bør beholde ham eller gjøre det slutt...

Skjønner... Jeg hadde iallefall ikke ønska å kaste bort tida mi på en som brukte tid på datingsider på nett. Du spør selvsagt om han har sletta profilen sin der, og svaret du får da er det viktigste i forhold til om du bør beholde ham eller gjøre det slutt...

Jeg har sett at han slettet den siden jeg hadde sett han på, så jeg bestemte meg for å legge alle bekymringer til side...Men kjenner at det at han ikke svarte helt ærlig uroer meg, tenker på hvorfor han var der inne så mye og om han vil komme til å finne andre muligheter osv.

Jeg har sett at han slettet den siden jeg hadde sett han på, så jeg bestemte meg for å legge alle bekymringer til side...Men kjenner at det at han ikke svarte helt ærlig uroer meg, tenker på hvorfor han var der inne så mye og om han vil komme til å finne andre muligheter osv.

Jeg forstår godt at du uroer deg... På den annen side var det sikkert flaut å bli "ferska", og han kom med en hvit løgn. I et forhold kan man ikke gjøre annet enn å velge å stole på partneren sin og håpe det beste. Når man begynner å føle at man ikke kan stole på vedkommende, og viser dette - så går det neppe bra i lengden.

Det er umulig for oss her inne å vite hva som egentlig er sannheten, så jeg ville nok prøvd å legge tvilen til side og ta en dag av gangen. Hva annet kan du gjøre..?

Så du lager profiler på div datingsider FOR å sjekke OM han er der..? Det er jo grunnleggende feil bare det.

Vedr slikt man måtte finne på å gjøre for å sjekke ut partnerens gjøren og laden - hva enten det er snoking på nettet, mobilen eller i skuffer og skap så er det en grunnleggende forskjell om dette er noe man gjør uten videre eller noe man gjør når man har skjellig grunn til mistanke og gjør det for å få klarhet i ting som partneren tier eller juger om.

Da jeg fikk greie på at han var aktiv bruker, laget jeg en profil for å sjekke dette nærmere for jeg snakket med han. Det ville være så lettvint for han å bare vri seg unna hvis jeg ikke visste noe mer. Men jeg har bare vært der for å se om han er pålogget. Og det har han vært store deler av dagen og utover natten Anonymous poster hash: a4af3...5a8

Be han om å slette profilene sine på datingsider slik at du ser at det er gjort. Eller du kan opprette en profil hvor han ikke vet at det ikke er deg og teste han ut ved å ta kontakt og spørre hva han ser etter.

Jeg synes det er veldig alvorlig at han går inn på datingsider. Hva gjør man på datingssider. Jo man ser hvem man kan treffe og flørter. Det er kanskje lett å tro at det ikke skjer noe mer, men så er snøballen i gang. Jeg vil anbefale deg å la det får konsekvenser for han. Bestill time hos familierådgivning privat eller offentlig. Du sier hva du føler i forhold til dette, og han må forklare seg og tenke seg om.

Vurder nøye om du skal forlate han, og spør gjerne han også. Er det liv laga for oss når du tydeligvis må på datingsider?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...