AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Har vært utsatt for mye stress og belastninger i det siste. Siste dagene har jeg sett slags skygger eller "noe" som fort forsvinner i øyekroken. I kveld føler jeg også at "noe" er her. Har eupf, ptsd og unnv pf. Sov i sted, våknet nå. Hadde megaangst med flashbacks i søvne fordi jeg hørte på noe musikk fra den traumatiske tiden. Jeg hørte nå et "klikk" som om noen tok i dørhåndtaket på ytterdøren. Jeg er skvetten. Er dette psykotisk? Anonymous poster hash: fc6b2...5b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Høres ikke psykotisk ut for meg, da er iallefall jeg det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Høres ikke psykotisk ut for meg, da er iallefall jeg det. Har hatt slags hallusinasjoner for noen år siden, da så jeg skygger som beveget seg på veggene når jeg lå i senga om kvelden. Men det var etter en ekstremt belastende periode. Psykose har jeg i hvertfall ikke blitt diagnostisert med. Men tenker noen ganger at jeg kan være grensepsykotisk hva som enn ligger i det. I sted opplevde jeg plutselig som å være en annen enn den jeg er. Andre følelser, minner som er annerledes enn de jeg er vant med. Merkelig og ekkelt å miste kontrollen på fen måten.Anonymous poster hash: fc6b2...5b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Å miste kontollen er fælt,du kan være grensepsykotisk . Tror jeg er det,blir en annen jeg og av og til eller ingen. 0 Siter
missmas Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 når du er psykotisk er hallusinasjonene rett fremfor deg, det er ikke bare noe som "forsvinner i øyekroken" , du har i tillegg vrangforestillinger. disse tror du er virkelig, så du tror ikke at du er psykotisk. det er iallfall min erfaring 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 (endret) når du er psykotisk er hallusinasjonene rett fremfor deg, det er ikke bare noe som "forsvinner i øyekroken" , du har i tillegg vrangforestillinger. disse tror du er virkelig, så du tror ikke at du er psykotisk. det er iallfall min erfaring Noen ganger vet man vel at man har vrangforestillinger? HVis de er helt på viddene? Man kan iallefall være usikker på hva som er sant og ikke. Endret 30. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
missmas Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 Noen ganger vet man vel at man har vrangforestillinger? HVis de er helt på viddene? Man kan iallefall være usikker på hva som er sant og ikke. da er det vel ikke vrangforestillinger? jeg trodde han jeg var forelska i hadde plantet et kamera i laptopen min og drev å så på meg mens jeg vasket badet jeg ante ikke at jeg hadde en vrangforestilling 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 Nei, dette er ikke psykose. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 da er det vel ikke vrangforestillinger? jeg trodde han jeg var forelska i hadde plantet et kamera i laptopen min og drev å så på meg mens jeg vasket badet jeg ante ikke at jeg hadde en vrangforestilling Når jeg har hørt ting har jeg vært usikker på om det er sant eller ikke, som nylig da jeg hørte noen ungdommer ute. Trodde de var der men da jeg sjekket var de ikke der, og når jeg hører skritt om natta, tror noen kommer men når jeg ser er det ingen der. Da blir jeg usikker på om det virkelig er sant når det først kommer noen, men ikke sikkert dette har noe med psykose å gjøre. Og jeg kan si "Hørte du det", for jeg kan være usikker på om det er bare jeg som hører det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.