AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei Jeg og samboeren min har kun vært sammen i litt over 1 år, men vi (etter min mening dessverre) sliter litt seksuelt. Samboeren min sier at han har liten sex drive, og han ønsker sjeldent sex. Jeg for min del kunne gjerne tenkt meg mer sex, og særlig nå i et begynnende forhold. Vi har pratet mye om det, som har gjort dette til en svært ond spiral, og vi føler det har blitt noe negativt omkring det med å ha sex. Kan også nevnes at han ofte ikke kommer, og slik har det vært helt siden vi møttes. Vi hadde mer samleie i starten av forholdet, men ikke svært mye da heller, så jeg har inneforstått meg med at vi bare er forskjellig på det området. Men likevel sier han at det ikke var slikt før, men at dette har skjedd nå det seneste året. Jeg har gått så mange runder med meg selv, der jeg har tenkt at det er meg personlig det er noe galt med, at han egentlig ikke ønsker å være i forholdet, og at han ikke tenner på meg. Men han sverger på tro og ære at det ikke har noe med det å gjøre (jeg er ikke helt overbevist), og han gir meg mye kjærlighet og nærhet på andre områder, slik som kyssing og klemming. Men slik som det er nå, så føler jeg nesten det er en svær elefant i rommet når vi skal ha sex, fordi det nettopp har blitt for stort fokus på mangelen av det. Hva kan vi gjøre? Håper på noen erfaringer og råd Vi har faktisk også tenkt tanken på sexolog før dette blir et "større problem". Jeg vet så lite hva en sexolog gjør, så føler det ligger langt inne å skulle oppsøke sexolog. Han er forresten 29 år og jeg er 26. Hilsen meg Anonymous poster hash: 3f971...932 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400956-liten-sex-drive/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Han er med andre ord i den alderen de fleste menns sexlyst er på topp... Om det hadde vært meg på den alderen hadde jeg antagelig vært veldig fornøyd med et såpass lite aktivt sexliv for jeg hadde fint lite lyst selv da. Nå er jeg 46 år og hadde ikke orket å være i et såpass kortvarig forhold mer eller mindre uten sex. Litt forskjell på om det er et forhold som har vart lenge (mer enn 10 år) og hvor man har et stort felles ståsted, enn om det er et ganske nylig innledet forhold. Synes jeg. Men hvis han også er med på det så er det kanskje verdt å forsøke sexolog først? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400956-liten-sex-drive/#findComment-3567583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei Jeg og samboeren min har kun vært sammen i litt over 1 år, men vi (etter min mening dessverre) sliter litt seksuelt. Samboeren min sier at han har liten sex drive, og han ønsker sjeldent sex. Jeg for min del kunne gjerne tenkt meg mer sex, og særlig nå i et begynnende forhold. Vi har pratet mye om det, som har gjort dette til en svært ond spiral, og vi føler det har blitt noe negativt omkring det med å ha sex. Kan også nevnes at han ofte ikke kommer, og slik har det vært helt siden vi møttes. Vi hadde mer samleie i starten av forholdet, men ikke svært mye da heller, så jeg har inneforstått meg med at vi bare er forskjellig på det området. Men likevel sier han at det ikke var slikt før, men at dette har skjedd nå det seneste året. Jeg har gått så mange runder med meg selv, der jeg har tenkt at det er meg personlig det er noe galt med, at han egentlig ikke ønsker å være i forholdet, og at han ikke tenner på meg. Men han sverger på tro og ære at det ikke har noe med det å gjøre (jeg er ikke helt overbevist), og han gir meg mye kjærlighet og nærhet på andre områder, slik som kyssing og klemming. Men slik som det er nå, så føler jeg nesten det er en svær elefant i rommet når vi skal ha sex, fordi det nettopp har blitt for stort fokus på mangelen av det. Hva kan vi gjøre? Håper på noen erfaringer og råd Vi har faktisk også tenkt tanken på sexolog før dette blir et "større problem". Jeg vet så lite hva en sexolog gjør, så føler det ligger langt inne å skulle oppsøke sexolog. Han er forresten 29 år og jeg er 26. Hilsen meg Anonymous poster hash: 3f971...932 Din samboer bør oppsøke lege om han mener dette har inntruffet siste året. Jeg vet heller ingenting om sexologer og ser ikke noe negativt i å oppsøke en. Men fysiske årsaker bør først utelukkes. Anonymous poster hash: f9ca2...2a6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400956-liten-sex-drive/#findComment-3567611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.