Kayia Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 for å kvalifisere for beskrivelsen hensynsløs så syns jeg det bør ligge ond vilje bak... Dette forklarer kanskje også motivet på ditt nye profilfoto? 0 Siter
Health Freak Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Dette forklarer kanskje også motivet på ditt nye profilfoto? Skjønner ikke hva du mener... det er Arfan Bhatti? 0 Siter
Health Freak Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Arfan Bhatti har en vilje om å skade andre, skade er ondt, ergo en ond vilje. Navnløs unngår psykiatrien fordi hun mener de er ute etter å skade henne - ikke fordi hun ønsker å påføre barna en syk mor!!! 0 Siter
Kayia Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Skjønner ikke hva du mener... det er Arfan Bhatti? Ja, det er drapsmannen Arfan Bhatti med et hjerte rundt. Skjønner du hva du uttrykker når du velger dette som profilbilde? 0 Siter
Health Freak Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Ja, det er drapsmannen Arfan Bhatti med et hjerte rundt. Skjønner du hva du uttrykker når du velger dette som profilbilde? Ja, at jeg hater han...? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Ja, at jeg hater han...? Du bedriver sexuell trakassering mot Bhatti, du vet jo godt at han mener homofile skal slaktes 0 Siter
Health Freak Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Jeg har åpenbart en overdreven sans for sarkasme. Sånn nå er det borte. 0 Siter
Kayia Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Navnløs unngår psykiatrien fordi hun mener de er ute etter å skade henne - ikke fordi hun ønsker å påføre barna en syk mor!!! Nei, namnlaus unngår psykiatrien fordi dps har antydet en arbeidsdiagnose (hun ikke vil ha), begrunnet i adferden hun har utvist både i og utenfor terapirommet. Siden det er så viktig for henne å ikke få denne diagnosen motsetter hun seg både utredning og behandling, og enden på visa er at ungene hennes helt uforskylt må bære konsekvensene av namnlaus' trassighet. 0 Siter
Health Freak Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 (endret) Nei, namnlaus unngår psykiatrien fordi dps har antydet en arbeidsdiagnose (hun ikke vil ha), begrunnet i adferden hun har utvist både i og utenfor terapirommet. Siden det er så viktig for henne å ikke få denne diagnosen motsetter hun seg både utredning og behandling, og enden på visa er at ungene hennes helt uforskylt må bære konsekvensene av namnlaus' trassighet. Det er avgjørende hva som er grunnen til at hun motsetter seg behandling / ikke aksepterer diagnosen, for om hun er "hensynsløs"... Kanskje mener hun at psykiatrien vil skade barna hennes ved hjelp av denne diagnosen. Det er godt tenkelig, om du leser hva hun har skrevet. I såfall vil jeg si at hun handler i beste mening, og er dermed ikke hensynsløs. Høres kanskje ut som kverulering, men nei det er det ikke, for det er skadelig at noen kaller deg hensynsløs når du ikke er det. Endret 16. september 2014 av Health Freak 0 Siter
Kayia Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Det er avgjørende hva som er grunnen til at hun motsetter seg behandling / ikke aksepterer diagnosen, for om hun er "hensynsløs"... Kanskje mener hun at psykiatrien vil skade barna hennes ved hjelp av denne diagnosen. Det er godt tenkelig, om du leser hva hun har skrevet. I såfall vil jeg si at hun handler i beste mening, og er dermed ikke hensynsløs. Høres kanskje ut som kverulering, men nei det er det ikke, for det er skadelig at noen kaller deg hensynsløs når du ikke er det. En diagnose "gjør" ingenting i seg selv, man ER ikke sin diagnose. En diagnose er en benevnelse på et sett symptomer og handlingsmønster, og er et nyttig verktøy for å jobbe konstruktivt for å bli kvitt uønsket atferdsmønster, tanker, følelser og reaksjoner som er til skade for en selv og evt andre. Å ikke fungere som omsorgsperson når du har tatt på deg en omsorgsoppgave og samtidig nekte å ikke ta i mot hjelp for å fungere, er hensynsløst både mot en selv og mot de en har omsorg for. 0 Siter
Health Freak Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 En diagnose "gjør" ingenting i seg selv, man ER ikke sin diagnose. En diagnose er en benevnelse på et sett symptomer og handlingsmønster, og er et nyttig verktøy for å jobbe konstruktivt for å bli kvitt uønsket atferdsmønster, tanker, følelser og reaksjoner som er til skade for en selv og evt andre. Å ikke fungere som omsorgsperson når du har tatt på deg en omsorgsoppgave og samtidig nekte å ikke ta i mot hjelp for å fungere, er hensynsløst både mot en selv og mot de en har omsorg for. Hva om hun mener at "hjelpen" gjør henne til en morder, da, som går løs på sine barn? 0 Siter
Gjest Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Ikke tenkt å myrde noen ! Ligget våken i timesvis , kjenner meg uvel .. Vet ikke hva som er mitt eget beste lenger 0 Siter
Gjest Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Ikke tenkt å myrde noen ! Ligget våken i timesvis , kjenner meg uvel .. Vet ikke hva som er mitt eget beste lenger Jeg føler med deg (selv om du ikke stoler på meg). Virkelig. 0 Siter
Gjest Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Jeg føler med deg (selv om du ikke stoler på meg). Virkelig.takk. jeg føler med deg også 0 Siter
Gjest Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Jeg føler med deg (selv om du ikke stoler på meg). Virkelig. forresten: du er ikke den eneste jeg ikke stoler helt på her (...!!), og du fremstår jo stadig vekk troverdig og velmenende. Så:Ikke no' å bry seg med 0 Siter
Legacy Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Ikke tenkt å myrde noen ! Ligget våken i timesvis , kjenner meg uvel .. Vet ikke hva som er mitt eget beste lenger Nettopp derfor skal du la deg bli diagnostisert og behandlet. Hva er viktigst ? Egoet ditt eller å bli bedre ? Jeg håper du velger å la dem finne ut hvordan de kan hjelpe deg for din del og familien din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Hva om hun mener at "hjelpen" gjør henne til en morder, da, som går løs på sine barn? herregud som du kverulerer. Ta degen bolle.Anonymous poster hash: eed25...d6a 0 Siter
Gjest Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Nettopp derfor skal du la deg bli diagnostisert og behandlet. Hva er viktigst ? Egoet ditt eller å bli bedre ? Jeg håper du velger å la dem finne ut hvordan de kan hjelpe deg for din del og familien din. folk klarer seg bedre uten meg. Hvorfor la seg behandle av noen som ser på deg som pest????? 0 Siter
Gjest Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Men dette er ingen klagemur ! Tror jeg må ha en pause fra dr online. Sorry 0 Siter
ISW Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Men dette er ingen klagemur ! Tror jeg må ha en pause fra dr online. Sorry Ja, kanskje det hadde vært lurt. Jeg blir sliten bare av å lese trådene dine, du tenker så altfor mye. Vil nesten ikke tenke på hvordan det må være for deg. Prøv å rette fokuset utover en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.