Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

Hypokondergutten
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du plager ikke meg, men du trenger rett hjelp. Jeg er kanskje av og til en brannslukker, men jeg vil for deg at du skal få bedre dager og i størst mulig grad bli kvitt denne helseangsten :) Vi snakkes! Sove godt :)

Anonymkode: e175b...44f

Heisann igjen, dårlig dag på jobb, sjefen har baksnakket meg til ansatte...blir en alvorlig prat med hun på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei igjen! Ja dette hørtes jo ikke hyggelig ut :( Vet du om hva og hvorfor?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen! Ja dette hørtes jo ikke hyggelig ut :( Vet du om hva og hvorfor?

Anonymkode: e175b...44f

Er tydeligvis ikke effektiv nok når jeg er den som gjør det meste i resturanten og rundt omkring, skal ta en årat med henne på mandag å høre hva som er galt, går nok mot oppsigelse der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaja du får ta en prat å se hva hun kommer med. Det er jo ikke greit at en sjef prater med andre ansatte om din arbeidsinnsats. Dette er jo noe som skal tas direkte med deg. Høres ut som ei  som ikke vet hva en sjefsrolle innebærer.

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja du får ta en prat å se hva hun kommer med. Det er jo ikke greit at en sjef prater med andre ansatte om din arbeidsinnsats. Dette er jo noe som skal tas direkte med deg. Høres ut som ei  som ikke vet hva en sjefsrolle innebærer.

Anonymkode: e175b...44f

Hun sa drt var morsomt å se meg prøve jobbe, hva skal det bety liksom? Prøver jo ikke å jobbe, jeg gjør jo jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan dessverre ikke uttale meg noe i forhold til dette. Jeg aner ikke hva hun mener med det hun sier og jeg har ikke sett deg  i arbeid. Men at en sjef skal holde på slik synes jeg høres helt hårreisende ut???

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutes ago, Hypokondergutten said:

Er tydeligvis ikke effektiv nok når jeg er den som gjør det meste i resturanten og rundt omkring, skal ta en årat med henne på mandag å høre hva som er galt, går nok mot oppsigelse der ja

Litt drastisk kanskje? Du får snakke med henne først før du gjøre noe overilt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
18 minutter siden, The Baron skrev:

Litt drastisk kanskje? Du får snakke med henne først før du gjøre noe overilt.

Lykke til.

Har snakket nok med henne, ikke hjelp å få eller noe, glasset har rent over nå altså når hun sier stygge ting til miner kolleger om meg bak ryggen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan dessverre ikke uttale meg noe i forhold til dette. Jeg aner ikke hva hun mener med det hun sier og jeg har ikke sett deg  i arbeid. Men at en sjef skal holde på slik synes jeg høres helt hårreisende ut???

Anonymkode: e175b...44f

Jeg vet du ikke kan uttale deg, men altså en sjef skal ikke gjøre sånt, ta det heller opp med meg istedenfor mine kolleger, er jo ungdomsskole oppførsel det hun driver med, hun har også sagt at jeg kommer til å gi henne hjerteinfarkt pga at jeg ikke er effektiv nok. Dette fordi den andre lederen satt meg i arbeid ute i resturanten å tydeligvis så er ikke oppvasken felles arbeid, men kun min. Så den var ikke gjort siden jeg var så opptatt med andre ting, sa det til henne, men var ikke godt nok, alle andre har 1 arbeidsoppgave, jeg har 5-6 igjennom en hel dag. Får gjort alt også så skjønner ikke hvordan hun kan si at jeg ikke er effektiv, tror mest hun har noe imot meg personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Jeg vet du ikke kan uttale deg, men altså en sjef skal ikke gjøre sånt, ta det heller opp med meg istedenfor mine kolleger, er jo ungdomsskole oppførsel det hun driver med, hun har også sagt at jeg kommer til å gi henne hjerteinfarkt pga at jeg ikke er effektiv nok. Dette fordi den andre lederen satt meg i arbeid ute i resturanten å tydeligvis så er ikke oppvasken felles arbeid, men kun min. Så den var ikke gjort siden jeg var så opptatt med andre ting, sa det til henne, men var ikke godt nok, alle andre har 1 arbeidsoppgave, jeg har 5-6 igjennom en hel dag. Får gjort alt også så skjønner ikke hvordan hun kan si at jeg ikke er effektiv, tror mest hun har noe imot meg personlig.

Hvorfor skulle hun ha noe i mot deg personlig? Er det bare deg hun oppfører seg slik ovenfor? Hvor gammelt er hun?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun ha noe i mot deg personlig? Er det bare deg hun oppfører seg slik ovenfor? Hvor gammelt er hun?

Anonymkode: e175b...44f

Nesten bare meg ja, noen få andre. Hun er 30 år ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Hypokondergutten skrev:

Heisann igjen, dårlig dag på jobb, sjefen har baksnakket meg til ansatte...blir en alvorlig prat med hun på mandag

Heisann ja. Sitter dere "begge" alltid oppe midt på natten for å "preike"?

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
20 timer siden, Hypokondergutten skrev:

Nesten bare meg ja, noen få andre. Hun er 30 år ca.

Avtalt møte med sjefen på mandag, kan bli morsomt å høre hvordan hun skal komme seg ut av denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypokondergutten
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! Hvordan går det med deg?

Anonymkode: e175b...44f

Hei igjen! Joda det går opp og ned, har hatt lite jobb denne uka, vet ikke helt hvorfor, men sånn er det da. Hadde jo møte med sjefen der je tok opp alt, var tydeligvis ikke effektiv nok, men når jeg sa at dette ikke var jobben for meg da tok hun en helomvending å sa jeg var evig nok effektiv, dette med baksnakking skulle hun ta opp med min permanente sjef. Har ikke hørt et ord fra noen av dem siden. Ga dem klar beskjed om at hvis de ikke syns jeg var effektiv nok så fikk de si ifra. Dette med angsten er vell blitt litt bedre og verre på en måte, har ikke følt at jeg har hatt noen tenkeperioder iallefall, men ligger jo alltids bake i hodet at jeg er dødssyk osv, spesielt om jeg ser en ambulanse noe som jeg ser daglig nå, vet ikke hvorfor er vell fordi jeg har hatt et fokus på døden osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man har hengt seg opp tar det litt tid å bryte med/komme ut av :) Du kan forsøke å bytte ut tankene om at du er dødssyk med at du er dødelig. For det er jo fakta ;)

Jaja dette jobbgreiene høres jo litt slitsomt ut, men slik kan jobb være. Du får ta en dag av gangen og snuse etter noe annet å drive med. God helg!

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har hengt seg opp tar det litt tid å bryte med/komme ut av :) Du kan forsøke å bytte ut tankene om at du er dødssyk med at du er dødelig. For det er jo fakta ;)

Jaja dette jobbgreiene høres jo litt slitsomt ut, men slik kan jobb være. Du får ta en dag av gangen og snuse etter noe annet å drive med. God helg!

Anonymkode: e175b...44f

Jepp har flere butikkjobber i sikte allerede så vi får se, får en fin arbeidsdag på søndag, skal kjøre til en plass 3-4 timer unna å hente kjøtt til Burger King siden det er krise så det blir digg! Ja dødelig er vi alle, ikke noe superman på meg iallefall haha, neida men er vanskelig når man først tror man er dødssyk å komme seg ut av det, prøver iherdig på det, men tror nok jeg må skaffe meg hjelp nå snart altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Hypokondergutten said:

Jepp har flere butikkjobber i sikte allerede så vi får se, får en fin arbeidsdag på søndag, skal kjøre til en plass 3-4 timer unna å hente kjøtt til Burger King siden det er krise så det blir digg! Ja dødelig er vi alle, ikke noe superman på meg iallefall haha, neida men er vanskelig når man først tror man er dødssyk å komme seg ut av det, prøver iherdig på det, men tror nok jeg må skaffe meg hjelp nå snart altså :D

Du virker frisk og rask.

Anonymkode: bd6e1...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du virker frisk og rask.

Anonymkode: bd6e1...655

Joda virker jo frisk å rask osv, men er vell psyken som har stilt seg inn på at jeg er dødssyk, sier jo til meg selv at jeg ikke hadde klart å gjort alt jeg gjør nå hvis jeg var dødssyk, men synker ikke helt inn liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Joda virker jo frisk å rask osv, men er vell psyken som har stilt seg inn på at jeg er dødssyk, sier jo til meg selv at jeg ikke hadde klart å gjort alt jeg gjør nå hvis jeg var dødssyk, men synker ikke helt inn liksom.

Hjelper sikkert å trolle mindre.

lykke til.

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...