Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

La den holde på hehe. 

Anonymkode: e175b...44f

Ja er vell ikke noe annet å gjøre, trodde virkelig angsten skulle ha gitt seg til nå, men man merker fort hvor inntens en sånn angst kan være, har aldri vært redd for døden eller liggnende før heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den dagen kroppen ikke gir fra seg noe støy er du trolig død :) Angst, ute av kontroll, er ramme alvor det.

 

Nå er Ringenes Herre slutt og jeg må hoppe i senga. Natta!

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen kroppen ikke gir fra seg noe støy er du trolig død :) Angst, ute av kontroll, er ramme alvor det.

 

Nå er Ringenes Herre slutt og jeg må hoppe i senga. Natta!

Anonymkode: e175b...44f

Fælt hvor mye ringenes herre du ser på! Neida gode filmer så skjønner det godt hehe, god natt, snakkes nok i morgen en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke sett de før hehe. Og nå  har de gått på TV3 i påsken, så jeg har fått med meg hele trilogien mens jeg har prata med deg :) Snakk om multitasking :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett de før hehe. Og nå  har de gått på TV3 i påsken, så jeg har fått med meg hele trilogien mens jeg har prata med deg :) Snakk om multitasking :)

Anonymkode: e175b...44f

God pausetid på tv3 så er vell ikke alt for vanskelig! Da får du se hobitt filmene nå da, gode filmer som er verdt å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror ikke jeg orker gjesp hehe. Blir altfor mye for meg når det varer i timesvis. Rastløs type. Derfor jeg ikke har sett de tidligere. Nå over og ut herfra! 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg orker gjesp hehe. Blir altfor mye for meg når det varer i timesvis. Rastløs type. Derfor jeg ikke har sett de tidligere. Nå over og ut herfra! 

Anonymkode: e175b...44f

Hehe du får ta det når du virkelig kjeder deg da, har du sett ringenes herre så må du se hobitten og, sånn er det bare, god natt du får få deg en god natt søvn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Well, well vi får se :) Takk det samme :)

Anonymkode: e175b...44f

jo takktakk, har ikke jobb i morgen så blir vell noen timer til på youtube så senga hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg orker gjesp hehe. Blir altfor mye for meg når det varer i timesvis. Rastløs type. Derfor jeg ikke har sett de tidligere. Nå over og ut herfra! 

Anonymkode: e175b...44f

En tre timers film varer nok en borti fem timer med reklamen på tv3?

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En tre timers film varer nok en borti fem timer med reklamen på tv3?

Anonymkode: ef483...07e

Jepp, tv3 har alvorlig lange pauser, har god tid til å reflektere over livet hahah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En tre timers film varer nok en borti fem timer med reklamen på tv3?

Anonymkode: ef483...07e

Jeg har ikke tatt tida, men tid har det tatt :) Godt jeg har hatt "gutten" å prate med slik at jeg har holdt ut. Kjekt med noen pauser da. Hadde aldri orket den på kino. Var det innlagte pauser der?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tatt tida, men tid har det tatt :) Godt jeg har hatt "gutten" å prate med slik at jeg har holdt ut. Kjekt med noen pauser da. Hadde aldri orket den på kino. Var det innlagte pauser der?

Anonymkode: e175b...44f

filmene kom ut laang tid før jeg ble født så det aner jeg ikke, er akkurat som titanic, lange filmer, er jo blitt sånn med nyere filmer også, kan jeg spørre var det de normale filmene eller extended edition? Hvor lang tid varte den cirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hypokondergutten skrev:

filmene kom ut laang tid før jeg ble født så det aner jeg ikke, er akkurat som titanic, lange filmer, er jo blitt sånn med nyere filmer også, kan jeg spørre var det de normale filmene eller extended edition? Hvor lang tid varte den cirka?

Det er en grunn til at jeg ikke går på kino haha. Aner ikke hvor lenge de varte jeg :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at jeg ikke går på kino haha. Aner ikke hvor lenge de varte jeg :)

Anonymkode: e175b...44f

så extended edition iallefall jeg, var 4 timer med film på hver av de altså 12 timer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjelpes! Jaja det ble sikkert 4 timer x 3 kvelder her også. Takk for at du har vært mitt "pausefyll" hehe. Nå må ikke jeg glemme at jeg skal legge meg, zzzzzzzzz. Ha det!

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes! Jaja det ble sikkert 4 timer x 3 kvelder her også. Takk for at du har vært mitt "pausefyll" hehe. Nå må ikke jeg glemme at jeg skal legge meg, zzzzzzzzz. Ha det!

Anonymkode: e175b...44f

Heheh var vell mere du som var en god støtteperson, ja kom deg i seng! Snakkes videre senere i dag blir det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

filmene kom ut laang tid før jeg ble født så det aner jeg ikke

Virkelig?. Den siste kom i 2003. Er du bare 12 år?

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...