Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ring og få time hos lege over påske. Vær ærlig med hva du tenker, "ritualene" dine osvosv. Derfra er det legens ansvar/jobb og sørge for at du får nødvendig hjelp. 

Smerter i lysken er IKKE et symptom på kreft. 

Anonymkode: e175b...44f

Tenker det sånn, legen har sagt jeg er frisk, det betyr jo at jeg er frisk. Han vet jo best, er jo ikke min jbb som en 18 år gammel idiot å gå rundt å finne ut av noe jeg ikke kan noe om, utenom alt jeg har lest meg opp på via google(Snakker om før, ikke nå, google er min fiende). Greit nok at legen ikke kan garantere at jeg er 100% frisk, dette vet jeg jo, men jeg vil så gjerne stole på dette. Er noe med dette å få dette til å synke inn sånn at jeg er 100% klar over dette til neste gang disse smertene, mageplagene, og andre plager kommer. Som du ser så skjønner jo jeg selv hva problemet er! Så hvorfor vil ikke hjernen min skru om å tenke slik?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hypokondergutten
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du har en psykdom? Du er fysisk frisk, men du lider av helseangst.

Jeg legger ved en link til deg her, les den.

 

http://www.lommelegen.no/legesvar/helseangst-ikke-kreft-1

Anonymkode: e175b...44f

Trodde jo faktisk at jeg skulle få vekk med dette på egenhånd, har hjulpet en del med tiden, men føler enda klokka tikker i hodet mot en nær diagnose som kreftsyk eller noe, har gått alt for langt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Trodde jo faktisk at jeg skulle få vekk med dette på egenhånd, har hjulpet en del med tiden, men føler enda klokka tikker i hodet mot en nær diagnose som kreftsyk eller noe, har gått alt for langt igjen...

Det er derfor du trenger å snakke med noen om dette helt konkret. Som det står hjelper det ikke å gå til lege og bli erklært frisk i forhold til symptomer du frykter. Du må gå til lege og fortelle om det som faktisk plager deg slik at han/hun kan gi deg riktig hjelp. 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Jeg vet ikke, tenker ikke riktig når angsten kicker inn, skjer hele tiden når jeg får det, nye toerier, nye følelser osv...

Man får prøve å tenke på noe annet, vel.

Men men.

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hypokondergutten skrev:

Vil vell heller ikke si jeg tuller eller overdriver, er vell mer tankegangen som går bananas, vet ikke helt om det er flere annonyme som svarer nå eller ikke ble litt forvirret akkurat nå.

Det er en annen anonym som er innom. For å skille oss kan du se på anonymkoden som står etter svaret vårt til deg. Jeg har e175b...44f og denne koden er den samme i alle svar jeg gir deg i denne tråden.

 

 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypokondergutten
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en annen anonym som er innom. For å skille oss kan du se på anonymkoden som står etter svaret vårt til deg. Jeg har e175b...44f og denne koden er den samme i alle svar jeg gir deg i denne tråden.

 

 

Anonymkode: e175b...44f

Ja skjønner, dårlig at folk skal komme innom å tulle når det faktisk snakkes om virkelige problemer. Folk prøver å hjelpe hverandre her altså, synes det er dårlig å komme innom å begynne med tull når det faktisk er snakk om noe alvorlig. Var kanskje ikke ment på den måten av den andre brukeren, men fikk et inntrykk av at personen prøvde å være spydig og se ned på et problem som faktisk er svært lammende i min fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt mulig det er flere som 'tuller' her nå, vel.

Hvem vet.

Anonymkode: 0938f...6d0

Over ser du en til eller det er trolig den samme, men pålogget med ulike brukere for å forsøke fremstå som spooky haha. Sikkert bare en som er ensom i natten og tenker at dette er en grei måte å bli sett på :)

Jeg tror sikkert ikke det er vondt ment og den som sitter her i natten og prøver å få litt oppmerksomhet er sikkert selv ikke helt uten vansker/problemer. 

Ikke noe å bry seg om,

 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over ser du en til eller det er trolig den samme, men pålogget med ulike brukere for å forsøke fremstå som spooky haha. Sikkert bare en som er ensom i natten og tenker at dette er en grei måte å bli sett på :)

Jeg tror sikkert ikke det er vondt ment og den som sitter her i natten og prøver å få litt oppmerksomhet er sikkert selv ikke helt uten vansker/problemer. 

Ikke noe å bry seg om,

 

Anonymkode: e175b...44f

Nei er ikke sånn at jeg bryr meg så veldig mye, folk kan kommentere hva enn de vil. Er bare dårlig at de velger dette som sted her det faktisk diskuteres ekte problemer, er jo en grunn til at jeg skriver her. Er jo for å få råd, ikke for folk til å komme inn å begynne med spøk bare fordi de kjeder seg, synes vi begynner å gå over til litt mer 12 års greier da. Trodde de fleste her var voksne nok til å klare å holde seg seriøse og hadde et ønske om å hjelpe folk, men men får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Hypokondergutten skrev:

Nei er ikke sånn at jeg bryr meg så veldig mye, folk kan kommentere hva enn de vil. Er bare dårlig at de velger dette som sted her det faktisk diskuteres ekte problemer, er jo en grunn til at jeg skriver her. Er jo for å få råd, ikke for folk til å komme inn å begynne med spøk bare fordi de kjeder seg, synes vi begynner å gå over til litt mer 12 års greier da. Trodde de fleste her var voksne nok til å klare å holde seg seriøse og hadde et ønske om å hjelpe folk, men men får så være.

Overse er kanskje det greieste? Det er jo et forumansvar å luke ut dette tullet, men det ser ikke ut til at de er så opptatt av å gjøre det. Jeg tror nok denne personen sliter med mer enn å kjede seg, dessverre. 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Overse er kanskje det greieste? Det er jo et forumansvar å luke ut dette tullet, men det ser ikke ut til at de er så opptatt av å gjøre det. Jeg tror nok denne personen sliter med mer enn å kjede seg, dessverre. 

Anonymkode: e175b...44f

Antakeligvis, gidder ikke å si noe sikkert om denne personen sliter med mer enn kjedsomhet, men uansett ja er nok like greit å overse, heller bare mer bensin på bålet med å svare så, noen liker jo å tulle på annens bekostning. Vet egentlig ikke hvorfor, men det får bare være deres greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Personen er lett gjenkjennelig fra andre innlegg/svar på forumet, så derfor mitt svar. Ja jeg tror det er best å overse og tuller vedkommende så hahaha liksom :)

Nå er det natta er. Ringenes Herre er over og jeg er trøtt :) Jobb på deg i morgen? Husk at i morgen er en ny dag og forsøk å unngå "ritualene". Ha en fin dag i morgen. God natta :)

Anonymkode: e175b...44f

Okei forstår. Ja er nok en nye jobbdag i morgen! Ritualene skal ikke skje lenger! Ha en fin dag du å! God natt herfra også! Snakkes sikkert i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en bra holdning til det hele! Takk :) Jeg slenger sikkert innom i morgen også :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypokondergutten
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en bra holdning til det hele! Takk :) Jeg slenger sikkert innom i morgen også :)

Anonymkode: e175b...44f

Fin dag unnagjort, vi slo salgsrekord i dag! Har hatt en rar avføring før i dag, bløt suppeaktig, kan det ha kommet av at jeg stresset på morgenen å heiv i meg en brødskive og et glass med brus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Suverent! Høres ut som om du gleder deg over bra salg og det gleder hjertet til en selger :) Gøy med fart!

Avføring/farge/konsistens kan variere veldig og stress kan jo nesten fungere like bra som avføringstabletter det ;) Ikke noe å tenke på i det hele tatt!!!

 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Suverent! Høres ut som om du gleder deg over bra salg og det gleder hjertet til en selger :) Gøy med fart!

Avføring/farge/konsistens kan variere veldig og stress kan jo nesten fungere like bra som avføringstabletter det ;) Ikke noe å tenke på i det hele tatt!!!

 

Anonymkode: e175b...44f

Takk for svar! Ble roligere, har hatt en fin dag idag, eneste som verker i kroppen nå er føttene haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Takk for svar! Ble roligere, har hatt en fin dag idag, eneste som verker i kroppen nå er føttene haha :)

Da er jo alt tipptopp-tommel opp :) Du er jo frisk som en fisk! Verking i føttene er ingenting for en tøffing! I morgen har du kanskje en hviledag også? Slapp av med ett eller annet som du liker nå og bare nyt tilværelsen :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jo alt tipptopp-tommel opp :) Du er jo frisk som en fisk! Verking i føttene er ingenting for en tøffing! I morgen har du kanskje en hviledag også? Slapp av med ett eller annet som du liker nå og bare nyt tilværelsen :)

Anonymkode: e175b...44f

Ja har fridag i morgen ja, å glad er jeg for det hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut :) Fortjent hviledag :)

Anonymkode: e175b...44f

Hehe, tok opp med sjefen dette med skotøy, kan få ordnet det i framtiden, men ikke nå siden jeg ikke har jobbet der så lenge osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...