Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig?. Den siste kom i 2003. Er du bare 12 år?

Anonymkode: ef483...07e

Gjorde den det? Med den kvaliteten trodde jeg det var fra 1980 eller noe, nei er nok 18 år, ble 18 i desember hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Hypokondergutten skrev:

Gjorde den det? Med den kvaliteten trodde jeg det var fra 1980 eller noe, nei er nok 18 år, ble 18 i desember hehe :)

Hva er problemet med kvaliteten?

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet med kvaliteten?

Anonymkode: ef483...07e

Er ikke noe galt, er en sånn person som klikker for 480p på en youtube video så valiteten var litt dårlig, men selve handlingen og alt annet gjorde opp for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hypokondergutten skrev:

Er ikke noe galt, er en sånn person som klikker for 480p på en youtube video så valiteten var litt dårlig, men selve handlingen og alt annet gjorde opp for det ;)

Du 'tuller' fælt nå, vel.

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du 'tuller' fælt nå, vel.

Anonymkode: ef483...07e

Hahah null tull, er rart jeg vet det, men sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
18 timer siden, Hypokondergutten skrev:

filmene kom ut laang tid før jeg ble født så det aner jeg ikke, er akkurat som titanic, lange filmer, er jo blitt sånn med nyere filmer også, kan jeg spørre var det de normale filmene eller extended edition? Hvor lang tid varte den cirka?

God kveld i stuen, noen her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutes ago, Hypokondergutten said:

God kveld i stuen, noen her? :)

Jaja, grublerijen.

Anonymkode: bd6e1...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

La den holde på hehe. 

Anonymkode: e175b...44f

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! Hvordan har dagen din vært?

Anonymkode: e175b...44f

Joda dagen å dagen, våknet klokken 17:30 haha. Har gått veldig bra i dag da, men er ikke dagen som er problemet, angsten har en tendens til å snike seg inn på kvelden, uansett om jeg har noen symptomer eller ei, sykt altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi det var sent :) Har du ikke jobbet i dag? Gjør du noe for å avlede angsten? Går deg en tur/kjører en tur, ringer en kamerat og avtaler noe eller noe i den duren? Ikke noe konkret som gir angst i kveld? Bare mer generelt urolig? 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi det var sent :) Har du ikke jobbet i dag? Gjør du noe for å avlede angsten? Går deg en tur/kjører en tur, ringer en kamerat og avtaler noe eller noe i den duren? Ikke noe konkret som gir angst i kveld? Bare mer generelt urolig? 

Anonymkode: e175b...44f

Nei har hatt fri i dag, jobb helt til fredag nå, nedtrapping på jobb så blir en hard uke siden vi er så lite folk, vi var 11 i oppstartsuken å nå blir vi bare 4 frem til 16:00 når jeg kommer så er vi bare 3 så stress blir det iallefall :P Har ikke gjort noe for å avlede den i dag nei, har bare slappet av i hele dag å tatt det med ro. Kan ikke tenke meg fram til en grunn, bare generelt urolig angst rett å slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Okei det blir ei travel uke og det er bra :) Angst er jo helt ufarlig, selv om det selvsagt er ubehagelige greier. Tåa kommet til seg selv igjen?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Okei det blir ei travel uke og det er bra :) Angst er jo helt ufarlig, selv om det selvsagt er ubehagelige greier. Tåa kommet til seg selv igjen?

Anonymkode: e175b...44f

Nei den er kanskje blitt litt bedre da, har merket at den kanskje dovner litt mer bort noen ganger, skjønner ikke helt hva det er, men er nok ikke linket til noe alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope alvorlige ting kommer og går ikke :) Jeg har det litt travelt, har en oppgave jeg må gjøre ferdig til i morgen. Så vi får skravle litt mer en annen gang du og jeg. Hygg deg med ett eller annet så skal du se dette angstherket roer seg litt. Ha en fin dag på jobb i morgen!

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nope alvorlige ting kommer og går ikke :) Jeg har det litt travelt, har en oppgave jeg må gjøre ferdig til i morgen. Så vi får skravle litt mer en annen gang du og jeg. Hygg deg med ett eller annet så skal du se dette angstherket roer seg litt. Ha en fin dag på jobb i morgen!

Anonymkode: e175b...44f

Ja det blir bare værre og værre med alvorlige ting, så er ikke noe sånt nei! :) Ja gjør ferdig oppgaven du, vi kan snakkes i morgen! Blir du ferdig tidlig å vil snakke så er det bare å skrive, er på en stund til iallefall så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Ja det blir bare værre og værre med alvorlige ting, så er ikke noe sånt nei! :) Ja gjør ferdig oppgaven du, vi kan snakkes i morgen! Blir du ferdig tidlig å vil snakke så er det bare å skrive, er på en stund til iallefall så :)

Jeg ser klokka renner i fra meg så blir nok senga så fort jeg er ferdig her :) Men i morgen er det ikke så travelt ut på kvelden, så da kan jeg i hvertall stikke innom å høre hvordan dagen har vært. Ha det bra så lenge :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser klokka renner i fra meg så blir nok senga så fort jeg er ferdig her :) Men i morgen er det ikke så travelt ut på kvelden, så da kan jeg i hvertall stikke innom å høre hvordan dagen har vært. Ha det bra så lenge :)

Anonymkode: e175b...44f

Den er god du, ha det bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutes ago, Hypokondergutten said:

Den er god du, ha det bra! :D

Lang tråd dette. 

Anonymkode: 799b5...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lang tråd dette. 

Anonymkode: 799b5...341

beddre med lang tråd enn en ny tråd hver gang angsten slår inn xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...