Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
16 timer siden, Hypokondergutten skrev:

Jepp har flere butikkjobber i sikte allerede så vi får se, får en fin arbeidsdag på søndag, skal kjøre til en plass 3-4 timer unna å hente kjøtt til Burger King siden det er krise så det blir digg! Ja dødelig er vi alle, ikke noe superman på meg iallefall haha, neida men er vanskelig når man først tror man er dødssyk å komme seg ut av det, prøver iherdig på det, men tror nok jeg må skaffe meg hjelp nå snart altså :D

Høres bra ut med en søndagstur :) Jeg vet du prøver og jeg vet du er i stand til å vurdere selv når det evnt er nødvendig med litt hjelp på traven om du ikke selv håndterer dette :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hypokondergutten
Den 9.4.2016 at 18.13, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut med en søndagstur :) Jeg vet du prøver og jeg vet du er i stand til å vurdere selv når det evnt er nødvendig med litt hjelp på traven om du ikke selv håndterer dette :)

Anonymkode: e175b...44f

Full krise! Harket opp litt slim, vet ikke om det var fra nesen eller halsen, men det var litt blod i spyttet. Som hypokonder er jeg livredd akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Full krise! Harket opp litt slim, vet ikke om det var fra nesen eller halsen, men det var litt blod i spyttet. Som hypokonder er jeg livredd akkurat nå...

Antagelig bare et sprukket blodkar om du har hostet mye eller snytt deg mye, overhodet ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Antagelig bare et sprukket blodkar om du har hostet mye eller snytt deg mye, overhodet ikke farlig.

Hmm, okei har ikke hostet mye da synes jeg eller snyttt meg, men har hatt en forkjølelse nå som er på tur bort så er jo tett i nesen osv. Tenkte jo med en gang det verste å sto klar til å ringe legen om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Hmm, okei har ikke hostet mye da synes jeg eller snyttt meg, men har hatt en forkjølelse nå som er på tur bort så er jo tett i nesen osv. Tenkte jo med en gang det verste å sto klar til å ringe legen om dette. 

Så lenge det bare var bittelitt og det ikke kommer mye mer så er det ingenting å bry seg om, ikke noe å ringe legen for i alle fall. :) Om du hoster opp blod i større mengder er det jo noe annet, men jeg antar det er bare litt spor av blod i slimet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Så lenge det bare var bittelitt og det ikke kommer mye mer så er det ingenting å bry seg om, ikke noe å ringe legen for i alle fall. :) Om du hoster opp blod i større mengder er det jo noe annet, men jeg antar det er bare litt spor av blod i slimet.

Ja var bare litt, vet jo ikke hva som er mye da derfor jeg ble ganske så redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Ja var bare litt, vet jo ikke hva som er mye da derfor jeg ble ganske så redd!

Ingen grunn til engstelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
3 minutter siden, frosken skrev:

Ingen grunn til engstelse :-)

Engster meg fryktelig over ting som ikke er farlig merker jeg jo, beklager at jeg plager dere med dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hypokondergutten said:

Engster meg fryktelig over ting som ikke er farlig merker jeg jo, beklager at jeg plager dere med dette :D

Neida, for all del, de som svarer deg syns det er like morsomt som deg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...