Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
27 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

beddre med lang tråd enn en ny tråd hver gang angsten slår inn xD

Har du prøvd solarium mot angsten?

Anonymkode: ef483...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd solarium mot angsten?

Anonymkode: ef483...07e

Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! Hvordan har dagen din vært?

Anonymkode: e175b...44f

heisann, kranglete dag på jobb, skal snakke med sjefen i morgen, flere på jobb som har tenkt å slutte nå, lang historie, men angsten er her nå siden jeg har hatt veldig løs mage i hele dag å aner ikke hva det kommer av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Jeg synes det er fryktelig dumt å slutte i denne jobben nå om det er det du tenker. Det er din første arbeidserfaring og det ser ikke bra ut med tanke på ny jobb at man hopper av noe så tidlig, selv om man føler at man kan forsvare det. Dette synes jeg du virkelig skal vurdere å ikke gjøre. Man kan risikere å bli betraktet som en som lett gir opp/gir seg. Det ser ikke bra ut på en CV.

 

Angsten er ikke noe å bry seg om. Overse den/lev med den. Gjør noe annet enn å ha fokus på kroppens støy. Ta deg en biltur feks. Sett på litt musikk du liker og nyt tilværelsen :)Løs mage er helt normalt. Det kan skyldes noe du har spist, stress på jobben eller angsten din. Forsøk slappe av. Har du spist og drukket bra i dag?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hypokondergutten skrev:

heisann, kranglete dag på jobb, skal snakke med sjefen i morgen, flere på jobb som har tenkt å slutte nå, lang historie, men angsten er her nå siden jeg har hatt veldig løs mage i hele dag å aner ikke hva det kommer av...

Jeg synes det er viktig at du ikke slutter i denne jobben uten at du først har noe annet å gå til. Ta frem utholdenheten din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg synes det er fryktelig dumt å slutte i denne jobben nå om det er det du tenker. Det er din første arbeidserfaring og det ser ikke bra ut med tanke på ny jobb at man hopper av noe så tidlig, selv om man føler at man kan forsvare det. Dette synes jeg du virkelig skal vurdere å ikke gjøre. Man kan risikere å bli betraktet som en som lett gir opp/gir seg. Det ser ikke bra ut på en CV.

 

Angsten er ikke noe å bry seg om. Overse den/lev med den. Gjør noe annet enn å ha fokus på kroppens støy. Ta deg en biltur feks. Sett på litt musikk du liker og nyt tilværelsen :)Løs mage er helt normalt. Det kan skyldes noe du har spist, stress på jobben eller angsten din. Forsøk slappe av. Har du spist og drukket bra i dag?

Anonymkode: e175b...44f

Vet det ikke ser bra ut, men mye som ikke stemmer på jobb nå med tanke på sjefen. Legger dårlig opp til pauser for ansatte, lønn som er alt for liten i forhold til tempo og arbeidsoppgaver, lite ros mere kjeft på ansatte og selvfølgelig det viktigste av alt, lite hjelp å få av sjefen. Skal ikke bare si hade jeg slutter, skal ta meg en privat samtale med sjefen i morgen å diskutere disse tingene å be om forandring, går ikke det derimot så går det mot ny jobb, høres kanskje dumt ut for noen, men sånn er det for meg å flere ansatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypokondergutten
3 timer siden, frosken skrev:

Jeg synes det er viktig at du ikke slutter i denne jobben uten at du først har noe annet å gå til. Ta frem utholdenheten din:-)

Nei jeg vet det, er ikke sånn at jeg skal slutte på dagen, skal begynne å rulle ut søknader på forskjellige dagligvarebutikker å andre steder. Er gira på å jobbe, men når det er under slike arbeidsforhold så mister man det, heldigvis har jeg fantastiske medarbeidere som holder meg i skinnet å passer på meg å holder meg i godt humør så vi får se hvordan denne praten med sjefen går i dag, kan bli morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sur kjerring
7 minutes ago, Hypokondergutten said:

Nei jeg vet det, er ikke sånn at jeg skal slutte på dagen, skal begynne å rulle ut søknader på forskjellige dagligvarebutikker å andre steder. Er gira på å jobbe, men når det er under slike arbeidsforhold så mister man det, heldigvis har jeg fantastiske medarbeidere som holder meg i skinnet å passer på meg å holder meg i godt humør så vi får se hvordan denne praten med sjefen går i dag, kan bli morsomt! :)

Det kan nok bli liddli' morsomt ja! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
3 minutter siden, sur kjerring skrev:

Det kan nok bli liddli' morsomt ja! :lol:

Blir enten en glad sjef sim liker at man sir ifra om ting som ikke funker, eller en sjef som blir ganske gretten. Tror mer på nummer 2 ut ifra det jeg har sett haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sur kjerring
Just now, Hypokondergutten said:

Blir enten en glad sjef sim liker at man sir ifra om ting som ikke funker, eller en sjef som blir ganske gretten. Tror mer på nummer 2 ut ifra det jeg har sett haha.

Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, sur kjerring skrev:

Hold oss oppdatert!

Det skal jeg vettu, er inne her daglig å snakker om angsten, dagen som har vært osv, hjelper faktisk ganske myeå få råd og tips herfra med noe jeg sliter ekstremt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hypokondergutten skrev:

Blir enten en glad sjef sim liker at man sir ifra om ting som ikke funker, eller en sjef som blir ganske gretten. Tror mer på nummer 2 ut ifra det jeg har sett haha.

Det kommer sannsynligvis an på måten du evt. tar opp ting på. Du har kun jobbet _en_uke, ofte vil det være en fordel å være litt mer tålmodig før man begynner å "klage".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 time siden, frosken skrev:

Det kommer sannsynligvis an på måten du evt. tar opp ting på. Du har kun jobbet _en_uke, ofte vil det være en fordel å være litt mer tålmodig før man begynner å "klage".

Joda, men er man missfornøyd med noe å ikke trives så gidder jeg ikke å pine meg selv igjennom det, det er ikke meg, klarer ikke det, er jeg missfornøyd så merkes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Hypokondergutten skrev:

Joda, men er man missfornøyd med noe å ikke trives så gidder jeg ikke å pine meg selv igjennom det, det er ikke meg, klarer ikke det, er jeg missfornøyd så merkes det.

Det å kunne gjøre ting man ikke trives så godt med en periode fordi det på lengre sikt kan bidra positivt, anser jeg som en del av det å bli voksen. Pass på at du ikke forveksler arbeidsplassen din med barneskolen eller hjemme hos mamma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 time siden, frosken skrev:

Det å kunne gjøre ting man ikke trives så godt med en periode fordi det på lengre sikt kan bidra positivt, anser jeg som en del av det å bli voksen. Pass på at du ikke forveksler arbeidsplassen din med barneskolen eller hjemme hos mamma:-)

Nei herregud, at man skal misstrives litt i en jobb er jo sant. Det er jo jobb liksom, men nå har det gått så langt at 1/3 del av folkene som jobber der har lyst å slutte. Dette er ikke bare noe jeg finner på liksom. Det er mye problemer der borte å jeg har da tatt på meg ansvaret å snakke med sjefen å finne en løsning for fellesskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
Den 29.3.2016 at 22.00, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg synes det er fryktelig dumt å slutte i denne jobben nå om det er det du tenker. Det er din første arbeidserfaring og det ser ikke bra ut med tanke på ny jobb at man hopper av noe så tidlig, selv om man føler at man kan forsvare det. Dette synes jeg du virkelig skal vurdere å ikke gjøre. Man kan risikere å bli betraktet som en som lett gir opp/gir seg. Det ser ikke bra ut på en CV.

 

Angsten er ikke noe å bry seg om. Overse den/lev med den. Gjør noe annet enn å ha fokus på kroppens støy. Ta deg en biltur feks. Sett på litt musikk du liker og nyt tilværelsen :)Løs mage er helt normalt. Det kan skyldes noe du har spist, stress på jobben eller angsten din. Forsøk slappe av. Har du spist og drukket bra i dag?

Anonymkode: e175b...44f

Er det liv i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Her er det liv :) Litt travel om dagene, men jeg liker det. Hvordan er dagene dine?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Her er det liv :) Litt travel om dagene, men jeg liker det. Hvordan er dagene dine?

Anonymkode: e175b...44f

Joda det går fremover, har enda ikke fått snakket med sjefen, må gjøres snart da, angsten kommer å går som vanlig, feks, hadde angst i natt pga døgnrytmen. Våkner etter 3 timers søvn å er våken til 06:00 på morgenen før jeg kan sove 4 timer å våkne dautrøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fremover er bra :) Jeg forsto ikke helt hva du mente med angst pga døgnrytmen? Er det at du føler deg stresset fordi du våkner og ikke får sove igjen? Eller våkner du og har angst i timer før du får sove igjen?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...