stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, frosken skrev: Jeg synes du skal gjøre nøyaktig som du har fått beskjed om fra FACT. Ikke lag egne løsninger, prøv deres opplegg:-) Ja får prøve deres opplegg,selv om jeg tenkte å ta 100mg seroquel . Jeg tok 200 mg. 0 Siter
frosken Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja får prøve deres opplegg,selv om jeg tenkte å ta 100mg seroquel . Jeg tok 200 mg. Følg opplegget nøyaktig, og så snakker du om de erfaringene du gjør deg med FACT når de kommer:-) 0 Siter
Trine Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 23 minutter siden, stjernestøv skrev: Legen sa jeg måtte ta 200 mg seroquel for antipsykotisk effekt, men jo jeg tar jo det for å få sove. Får snakke med sykepleieren om det når han kommer. Legen sa latuda var et svakere ap enn de andre, men vi får se. Håper det går seg til ja her og. Men men, tar jo det om kvelden og ikke om morningen. Ok, da er det viktig at du tar seroquel. Jeg føler at kommunikasjonen mellom legen og deg ikke er helt god. Det var jo seroquel som var problemet og ikke risperdal? Best å holde seg til det legen sier. Nå må du prøve å ha litt tålmodighet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, frosken skrev: Følg opplegget nøyaktig, og så snakker du om de erfaringene du gjør deg med FACT når de kommer:-) Får gjøre det :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, Trine skrev: Ok, da er det viktig at du tar seroquel. Jeg føler at kommunikasjonen mellom legen og deg ikke er helt god. Det var jo seroquel som var problemet og ikke risperdal? Best å holde seg til det legen sier. Nå må du prøve å ha litt tålmodighet Ja va jo seroquel jeg ville slutte med. Men får se når jeg har tatt latuda noen uker. Kanskje jeg kan slutte da eller trappe ned først. Ja får ha tålmodighet noen uker ;-) 1 Siter
XbellaX Skrevet 10. mai 2016 Skrevet 10. mai 2016 10 timer siden, stjernestøv skrev: Ja va jo seroquel jeg ville slutte med. Men får se når jeg har tatt latuda noen uker. Kanskje jeg kan slutte da eller trappe ned først. Ja får ha tålmodighet noen uker ;-) Ser du strever endel. Klarer du å komme deg på dagsenteret innimellom? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Ser du strever endel. Klarer du å komme deg på dagsenteret innimellom? Var der en dag sist uke. Vet ikke om jeg orker denne uken, tenkte å ta det litt med ro. Kanskje det hjelper litt med en pause? 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. mai 2016 Skrevet 10. mai 2016 6 timer siden, stjernestøv skrev: Var der en dag sist uke. Vet ikke om jeg orker denne uken, tenkte å ta det litt med ro. Kanskje det hjelper litt med en pause? Det synes jeg høres klokt ut. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.