Gå til innhold

Ulven som ble skutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Det er jo virkelig ikke poenget. Du beskylder oss for å komme med mest dritt i et forsøk på å rettferdiggjøre ditt eget dritt. Jeg kan jo slenge denne kommentaren rett tilbake til deg.

Nei, nå tar du nok feil. Jeg har bare kommet med kritikk mot grupper, ikke enkeltpersoner, og absolutt ingen som helst i denne tråden! Eneste unntaket er nå i sted hvor jeg sa jeg inkluderte deg i "soss", ellers har det KUN vært samfunnskritikk.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne humoren minne meg om Ingrid Bjørnov. Hun er liddli morsom.

Anonymkode: 7a111...a94

Derom strides de lærde.

Anonymkode: 58d69...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå tar du nok feil. Jeg har bare kommet med kritikk mot grupper, ikke enkeltpersoner, og absolutt ingen som helst i denne tråden! Eneste unntaket er nå i sted hvor jeg sa jeg inkluderte deg i "soss", ellers har det KUN vært samfunnskritikk.

Anonymkode: 7a111...a94

Vil ikke akkurat kalle det samfunnskritikk når du snakker om by-soss, hipstere o.s.v og tydelig retter det mot oss i denne tråden som er for å beholde ulven i landet. Og hva med kommentaren til Gargamel? Hvor du tydelig mener at han har lav IQ. Var det også samfunnskritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Trine said:

Vil ikke akkurat kalle det samfunnskritikk når du snakker om by-soss, hipstere o.s.v og tydelig retter det mot oss i denne tråden som er for å beholde ulven i landet. Og hva med kommentaren til Gargamel? Hvor du tydelig mener at han har lav IQ. Var det også samfunnskritikk?

Ingen regel uten unntak... nå kjenner jeg psykofarmakaen begynner å sett inn.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Trine skrev:

Vil ikke akkurat kalle det samfunnskritikk når du snakker om by-soss, hipstere o.s.v og tydelig retter det mot oss i denne tråden som er for å beholde ulven i landet. Og hva med kommentaren til Gargamel? Hvor du tydelig mener at han har lav IQ. Var det også samfunnskritikk?

Nei, nå må vi nesten roe oss ned litt.

Anonymkode: 58d69...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, nå må vi nesten roe oss ned litt.

Anonymkode: 58d69...f66

Det er en ende på alt.

Anonymkode: 7a111...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...