Gå til innhold

Bedre sekslyst for kvinner

Anbefalte innlegg

hei.

Det er mange som klager over enten nedsatt sekslyst, at det tar langt tid å bli seksuelt opphisset eller at man ikke får orgasme.

Ville bare si at jeg har prøvd et nytt hjelpemiddel som faktisk fungerte for meg. Ikke bare ble jeg seksuelt opphisset mye tidligere, men opplevelsen ble også mer intens.

Dette hjelpemiddelet hjelper selvsagt ikke alle, men er vel vert å prøve. Det er dokumentert virkning etc.

Synes det fokuseres for mye på mannens impotens og all vidundermedisiner som blir utviklet kontinuerlig for ham.

Kanskje på tide at også vi kvinner også ble inkludert i den gutteklubben.

Sex og orgasme er faktisk veldig viktig for oss også....*SS*

Mvh

trine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41973-bedre-sekslyst-for-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Beklager, men jeg trodde jeg hadde svart mer utfyllende til dere. Men det var tydeligvis i et annet diskusjonsforum..:(

Denne gelen brukes til å massere rett på klitoris - smøres godt inn også vil man etter en stund merke at blodansamlingen øker. Som vi vet er det en viktig del av den seksuelle opphisselsen. Man merker økt behov for stimulans av klitoris og kvinnes behov for stimulans av denne blir viktig for henne.

Vi vet også at når man oppnår seksuell lyst oppnås trenger man å bli tilfredsstilt.

En annen ting er at ved bruk at denne gelen vil resultatet bli bedre jo mer man bruker den.

Man kan jo ikke garantere at det virker på alle kvinner, avhengig av hva slags problem de har. Men studier viser at over 80% av de som har prøvd dette klinisk oppnådde bedre sexliv...)

Den har ingen bivirkninger som er kjent og jeg personlig har hatt mye glede av denne. Først og fremst fordi jeg hadde problemer med å slippe meg løs seksuelt sett og vanskelig for å oppnå orgasme. Etter at jeg begynte å bruke denne ble jeg rett og slett kåt, nettopp fordi jeg kunne kjenne oppbygging av blodansamling i klitoris..

trine

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Hei.

Beklager, men jeg trodde jeg hadde svart mer utfyllende til dere. Men det var tydeligvis i et annet diskusjonsforum..:(

Denne gelen brukes til å massere rett på klitoris - smøres godt inn også vil man etter en stund merke at blodansamlingen øker. Som vi vet er det en viktig del av den seksuelle opphisselsen. Man merker økt behov for stimulans av klitoris og kvinnes behov for stimulans av denne blir viktig for henne.

Vi vet også at når man oppnår seksuell lyst oppnås trenger man å bli tilfredsstilt.

En annen ting er at ved bruk at denne gelen vil resultatet bli bedre jo mer man bruker den.

Man kan jo ikke garantere at det virker på alle kvinner, avhengig av hva slags problem de har. Men studier viser at over 80% av de som har prøvd dette klinisk oppnådde bedre sexliv...)

Den har ingen bivirkninger som er kjent og jeg personlig har hatt mye glede av denne. Først og fremst fordi jeg hadde problemer med å slippe meg løs seksuelt sett og vanskelig for å oppnå orgasme. Etter at jeg begynte å bruke denne ble jeg rett og slett kåt, nettopp fordi jeg kunne kjenne oppbygging av blodansamling i klitoris..

trine

Til orientering.

Dr. Online forum for seksualitet - Skal ikke brukes i markedsføring av produkter som tekstreklame.

Til orientering.

Dr. Online forum for seksualitet - Skal ikke brukes i markedsføring av produkter som tekstreklame.

Beklager Dr Online. Dette var ikke ment som reklame men faktisk et veldig godt tips til vanlige jenter som meg som sliter med problem i forhold til sekslyst... :(

Annonse

Hvor får man kjøpt det? Var det spirito det het?

Hei Anonym og spirito.

som dere kan se av innlegget til Gro Isachsen, kan man ikke reklamere for noe her inne.

Det var heller ikke meningen, kun som en hjelp.

Men det er diskutert i flere fora f.eks. på Helsenettet.com/forum/index.asp

Faktisk mange kvinner som har problemer med seksualivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...