Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Da jeg var 15 år var jeg hodestups forelsket i en barndomsvenn. Jeg har kjent gutten siden jeg var et lite barn. Vi var litt "sammen" også på den tiden, men hadde aldri noe skikkelig forhold. Så flyttet jeg og familien min, og jeg traff ham ikke igjen på mange år. Nå, 12 år senere, er jeg gift med en annen og har 2 flotte barn. Mannen min er snill og god, og jeg er veldig glad i ham. Men det som ligger i bakhodet mitt, det er følelsene jeg fortsatt har for denne barndomsvennen. I perioder får jeg ham rett ikke "ut av hodet". Når jeg tror jeg har kommet over det, så dukker han opp igjen på ett eller annet vis. Flere ganger har han spurt etter meg via felles kjente, og når jeg da får høre dette, begynner tankene igjen. Mannen min har overhodet ingen anelse om noe av dette. Men faktum er at hvis jeg hadde fått valget... Ja, hvem vet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43249-ungdomsforlelskelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.