Gå til innhold

Medisiner som har samlet seg opp.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er jo flaut å komme med så masse?

De kan ikke vite om du leverer bare for deg selv, for en hel familie, for noen du er pårørende for eller har hjulpet med å rydde.  Bare putt dem i en pose og si at det er medisiner til retur, de kommer ikke til å gå gjennom det mens du venter ;)

4 minutter siden, laban skrev:

De kan ikke vite om du leverer bare for deg selv, for en hel familie, for noen du er pårørende for eller har hjulpet med å rydde.  Bare putt dem i en pose og si at det er medisiner til retur, de kommer ikke til å gå gjennom det mens du venter ;)

Ok får gjøre det. 

Annonse

5 minutter siden, usikker skrev:

Bare pill av navnelappen på eskene! De har uansett taushetsplikt. 

Jeg leverte nylig en svær pose full av sterke medisiner, etter jeg ryddet ut min mor sitt hus.

Bare ikke kast de i wc/søppel!

Ok får levere de en dag. 

Jeg leverte medisiner på apoteket denne uka. Så det hang sånne poser man skulle legge medisinene i, på apoteket da jeg var der en gang for lenge siden. Jeg kastet eskene og la brettene med piller i posen. Det var mest for at det ikke skulle ta så stor plass. Fikk vite at det blir brent, så da kunne vel eskene fint vært med egentlig. Kan sikkert levere i vanlig pose også. Posen, med piller, har ligget i skapet kjempe lenge for jeg var litt usikker på om jeg hadde gjort riktig, og fikk meg aldri til å levere dem. Men så ble hun fra ambulerende med meg, så da var det ikke like skummelt. Det gikk helt fint da. De bare tok imot posen.

15 minutter siden, Trine skrev:

Jeg leverte medisiner på apoteket denne uka. Så det hang sånne poser man skulle legge medisinene i, på apoteket da jeg var der en gang for lenge siden. Jeg kastet eskene og la brettene med piller i posen. Det var mest for at det ikke skulle ta så stor plass. Fikk vite at det blir brent, så da kunne vel eskene fint vært med egentlig. Kan sikkert levere i vanlig pose også. Posen, med piller, har ligget i skapet kjempe lenge for jeg var litt usikker på om jeg hadde gjort riktig, og fikk meg aldri til å levere dem. Men så ble hun fra ambulerende med meg, så da var det ikke like skummelt. Det gikk helt fint da. De bare tok imot posen.

Men det er jo så masse? Bare det jeg tenker på, men det er vel der man skal levere det. Ikke bare kaste det i bosset, men de brenner det vel da og?

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det er jo så masse? Bare det jeg tenker på, men det er vel der man skal levere det. Ikke bare kaste det i bosset, men de brenner det vel da og?

Ja, lever det der. De bryr seg ikke om at det er masse. Tenk på alle fuglene og gnageren som er på søppeldynga. De har neppe godt av ap :lol: Ja, de brenner det, men de har helt sikkert et anlegg tilpasset for brenning av medisiner.

1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, lever det der. De bryr seg ikke om at det er masse. Tenk på alle fuglene og gnageren som er på søppeldynga. De har neppe godt av ap :lol: Ja, de brenner det, men de har helt sikkert et anlegg tilpasset for brenning av medisiner.

Ok. Hehe nei de har vel ikke så godt av å få ap og ad i seg stakkars dyr. 

27 minutter siden, Trine skrev:

Mener du virkelig at det ikke finnes deprimerte duer og rotter der som hadde hatt godt av en skikkelig dose SSRI?! :D 

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Mener du virkelig at det ikke finnes deprimerte duer og rotter der som hadde hatt godt av en skikkelig dose SSRI?! :D 

Å joda, men jeg tror ikke alle dyngene har fått på plass fastduelegeordning enda, så jeg ser for meg at medisinene fort havner i feil klør. Ser også for meg at en rotte på ritalin kan være en smule utrivelig :o:lol:

Annonse

43 minutter siden, Trine skrev:

Å joda, men jeg tror ikke alle dyngene har fått på plass fastduelegeordning enda, så jeg ser for meg at medisinene fort havner i feil klør. Ser også for meg at en rotte på ritalin kan være en smule utrivelig :o:lol:

Jeg har bare opplevd en full svane, og det var langt fra hyggelig. Den ble skikkelig sint i fylla!

(ja, vi har alle vært unge og dumme) :) 

25 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg har bare opplevd en full svane, og det var langt fra hyggelig. Den ble skikkelig sint i fylla!

(ja, vi har alle vært unge og dumme) :) 

Merker jeg ikke her noe behov for å se en full svane. De blir jo sure bare du ser litt feil på dem, så tør ikke tenke på hvordan de er i fylla!

12 timer siden, usikker skrev:

Bare ikke kast de i wc/søppel!

Hehe, er litt i fjollehumør nå, og tenker bare på all den medisinen som egentlig havner i wc hver dag. (Man inntar medisiner og driter dem ut igjen).

Verre er det vel med all medisin som lagrer seg i organismen og forblir der etter at man er død. Mon tro om det er miljøskadelig når kroppen ligger i jorda og råtner. 

Om 400 år blir det f.eks. oppdaget stor forekomst av litium i jorden fra alle bipolare som bruker det i dag, hæhæhæ

Anonymkode: ccfc8...b97

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...