Gå til innhold

Ny mobil... men simkortplasseringen på den...

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Jeg åpnet et rom der nye simkortet på en ny sony- mobil skal være... Dro ut en hvit lapp som var inni... men den hang fast, og så  revnet litt av den av, så nå er det umulig å får resten av delen ut virker det som.... Er det noen som vet om jeg har gjort noe feil? Frustrende... 

Fortsetter under...

Gjest Mina1
4 minutter siden, Kalevaala skrev:

Søk etter telefonnavnet + sim slot på Youtube, så finner du nesten garantert en video som viser nøyaktig hvordan du får ut en papirbit fra det rommet. 

Takk for tips. Den virker helt ødelagt ut i simkortåpningen. Og det å få papirbiten ut virker håpløst... Forsto ikke mye av denne telefonen .Har kun hatt samsung, men dette er sony. Heldigvis kostet den bare 999 kroner..... Men kjipt.... 

Gjest Mina1
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var det på min nye og, måtte skifte sim kort for det gamle var for stort. 

Han i butikken sa at den brukte minste  simkortet men jeg tror at den bruker et annet.... nanosim eller noe.. tror jeg har microsim...

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Han i butikken sa at den brukte minste  simkortet men jeg tror at den bruker et annet.... nanosim eller noe.. tror jeg har microsim...

Ok. Da må du på butikken igjen å kjøpe et nytt. Det måtte jeg. Ps. Han i butikken tok det inn for meg. 

Endret av stjernestøv
Gjest Mina1
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da må du på butikken igjen å kjøpe et nytt. Det måtte jeg. 

men tror jeg har ødelagt der simmen settes inn. Fikk ikke ut papirbiten og brukte en saks.. og nå ser hele greien helt skrapet ut.... puff.. jaja.. heldigvis kostet den bare 999 kroner, men kjipt... ;) 

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

men tror jeg har ødelagt der simmen settes inn. Fikk ikke ut papirbiten og brukte en saks.. og nå ser hele greien helt skrapet ut.... puff.. jaja.. heldigvis kostet den bare 999 kroner, men kjipt... ;) 

Du kan jo høre om de i butikken kan hjelpe deg, ikke sikkert den er ødelagt. De hjalp meg å sette det nye sim kortet på plass. 

Gjest Mina1
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du kan jo høre om de i butikken kan hjelpe deg, ikke sikkert den er ødelagt. De hjalp meg å sette det nye sim kortet på plass. 

Ja, jeg var jo dum som skrapte med saks inn for å hente den.. men ... kan spørre de i butikken. God ide :) .Takk for fornuftig svar stjernestøv :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...