Gå til innhold

Hva tenker dere om Sandberg og Letnes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hvordan uttrykke det, jeg blir nåde opppgitt, sint, lei, lattermild ((at han kan være så dum), redd, flau... litt av en statsråd vi har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det en honningfelle?

Anonymkode: b57d7...251

Jeg misliker at vi har en statsråd med såpass dårlig vurderingsevne. 

Anonymkode: 6e312...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Honningfelle. Sandberg er jo den desidert dummeste politikeren vi har, og et lett bytte for Iran. Fatter ikke at det går an å skjønne så lite og likevel bli statsråd. Og enda verre, Erna sier alle kan gjøre feil. Jeg har ikke ord! 🙈 

Anonymkode: 33be4...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker vel bare det at folk lever ofte så forskjellige liv og det kan være så lett å være for snar til å dømme både seg selv og andre. Veldig rart( det er jo så mange steder å reise på kjærlighetsferie hvis ellers ok), men det er jo så mye ting som skjer nå.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tidligere sjef for e-tjenesten sier Iran garantert har hacket seg inn på mobilen hans. 

Anonymkode: 33be4...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sandberg forteller at de først møttes for to år siden da han holdt et foredrag. Ett år senere møttes de tilfeldig på gaten

 Letnes i januar i år opprettet et enkeltmannsforetak som ifølge Brønnøysundregistrene skulle drive med «produksjon, utvikling, kjøp og salg, herunder eksport av fisk og sjømatprodukter. Import av alle næringsmidler. Import, kjøp og transport av naturgass fra Iran. Eksport av nøkkelutstyr og – teknologi til olje- og gassektoren».

 

En tenker nå sitt :P ikke 100% men 99% og det er vel nok % :P 

Anonymkode: 6c5f0...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandberg forteller at de først møttes for to år siden da han holdt et foredrag. Ett år senere møttes de tilfeldig på gaten

 Letnes i januar i år opprettet et enkeltmannsforetak som ifølge Brønnøysundregistrene skulle drive med «produksjon, utvikling, kjøp og salg, herunder eksport av fisk og sjømatprodukter. Import av alle næringsmidler. Import, kjøp og transport av naturgass fra Iran. Eksport av nøkkelutstyr og – teknologi til olje- og gassektoren».

 

En tenker nå sitt :P ikke 100% men 99% og det er vel nok % :P 

Anonymkode: 6c5f0...a14

«Ja, særlig», tenker nå jeg. 🙄

Anonymkode: 33be4...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes regjeringa bør ta sin hatt og gå. Men hvis Støre seiler inn med sine 72 millioner er ikke det noe å ønske seg heller. Jeg synes det blir for mye rare ting i dag.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han omtales som en løs kanin på dekk. Litt spesielt å ha en minister som omtales slik. En minister burde være en stødig person, synes nå jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, laban skrev:

:D

Jeg lurte også på den metaforen, - men tenkte at den muligens kan stamme fra importen av kaniner til Australia;-) For øvrig er det kanskje mer passende å sammenligne Sandberg med en kanin enn kanon...

Anonymkode: 6e312...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte også på den metaforen, - men tenkte at den muligens kan stamme fra importen av kaniner til Australia;-) For øvrig er det kanskje mer passende å sammenligne Sandberg med en kanin enn kanon...

Anonymkode: 6e312...87b

Kanin med (ladet) kanon?

Anonymkode: b57d7...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Han er en ladet kanin som er løs, ja.

Nei, hva skal man si? Synes mest synd på kona. Norge klarer og regjeringen klarer seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Han er en ladet kanin som er løs, ja.

Nei, hva skal man si? Synes mest synd på kona. Norge klarer og regjeringen klarer seg nok.

Seriøst? Han er totalt uskikket til å være statsråd. Det har vel de fleste skjønt lenge før han fikk en statsrådpost. Å si at Norge og regjerningen "klarer seg nok" hva er det for et argument? Han har gjort ting som er en sikkerhetstrussel mot Norge. Han har utvist særdeles lite vett og er ufattelig naiv. For noen år tilbake måtte statsråder gå på grunn av stabbur og penger til selvforsvarkurs. I dag kan de gjøre så og si hva de vil og likevel bli sittende. Så akkurat på den måten har du litt rett i at regjerningen klarer seg nok. 

Anonymkode: 33be4...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...