Gå til innhold

Fornyet resept på faste medisiner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den ordningen var jeg på inntil jeg tror det var i våres. Da opplyste man på "hovedapoteket "at slik var det ikke lenger da jeg ville gi dem mitt nye telefonnummer. Sånn var det. 

Anonymkode: c966c...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke overalt tror jeg. Mye er avhengig av hvor du bor tror jeg.

Men for min del er det ikke værre enn at jeg kan ta en tur til Oslo å gå på apoteket der når jeg trenger. Der hadde jeg aldri noe problemer men årene går jo.

Man bør jo alltid være ytterst forsiktig med all medisinbruk ,noe jeg føler jeg alltid har vært. Man begynner jo å få litt kalde føtter når man tenker på hva de kanskje inneholder og ingen er ansvarlig.

Anonymkode: c966c...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overalt tror jeg. Mye er avhengig av hvor du bor tror jeg.

Men for min del er det ikke værre enn at jeg kan ta en tur til Oslo å gå på apoteket der når jeg trenger. Der hadde jeg aldri noe problemer men årene går jo.

Man bør jo alltid være ytterst forsiktig med all medisinbruk ,noe jeg føler jeg alltid har vært. Man begynner jo å få litt kalde føtter når man tenker på hva de kanskje inneholder og ingen er ansvarlig.

Anonymkode: c966c...96b

Du kan bestille online fra Komplett Apotek.

https://www.komplettapotek.no/kundeservice/resepter

Anonymkode: 75cbd...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg ser også en kanskje gyllen mulighet til å kutte det ut alt sammen ikke bare der hvor bivirkningene var uoverkommelige. Mye tid og penger spart for meg også faktisk. Må sove på saken. Noe kommer til oss alle tror jeg bare.

Anonymkode: c966c...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos de fleste apotekene er det og mulig å legge inn på nett at man ønsker å hente det eller det, så gjør de det klart for så å sende en sms om at det kan hentes. Abonnementsordningen Kupton nevner er jo smart. Vet noen bruker Komplettapotek og er veldig godt fornøyd. Da er jo diskresjon helt uproblematisk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms tjenesten ville opphøre fra 1.1.2019 fikk jeg  nå oppgitt når jeg bestilte.  Alt skal da gå over Helsenorge. Helt hva det innebærer vet jeg ikke. Selv vil jeg hente eventuelle medisiner i fremtiden i forbindelse med besøk hos lege.

Men en annen ting. Nå er man jo også begynt å gi vaksiner til de som ønsker på apotekene. Sikker trygt og godt og så veldig mange  har vel  kanskje utvidede helseforsikringer i dagens Norge( men alle kan jo ikke få dette med slike forsikringsavtaler) ,men om noe galt skulle skje hvordan er da ansvarsforholdene. Avhenger det av om man fysisk har forlatt apoteket eller medesinleverandøren av den aktuelle vaksinedose kanskje?

Anonymkode: c966c...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsvitere prøver ofte å holde fokus på marginale grupper da vanskeligheter erfaringsmessig rammer dem som aller hardest. Slik er det nok i dag også men skrives mindre om tror jeg.I dag er bilde også et noe annet føler jeg. Så mange føler seg utsatte i dag og med god grunn kan det virke som når man ser arbeidslivet sett utenifra.

Anonymkode: c966c...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...