AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Det er litt Spessielt at denne tråden får stå tenker jeg(pun intended)..... alle har vel sitt Anonymkode: 02778...f6d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, Bleier34år skrev: Ka merke mente eg 😯 Anonymkode: c6fa4...d9c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 22 timer siden, Bleier34år skrev: Ka er problemet dit egentlig? Ser du ikke noe problem? Føler du at det du driver med er litt kinky flørt mellom to voksne mennesker? Det er ikke forbudt å flørte med en autist, men du har et ekstra ansvar for å sørge for at begge skjønner fullt ut hva du driver med. Uansett bør du gi deg g når hun sier hun ikke har samme fetisj som deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 På 28.1.2019 den 22.36, Bleier34år skrev: Alle kan gjør feil men skjønner egentlig ikke koffor folk svare når dei ser de ikke angår dei.. Men har mistanke om hva de er Kanskje fordi dette er et forum om sykdommer, ikke fetisj! Ville heller tatt en tur på fetlife var jeg deg. Der har de grupper og noen arrangere også treff! Anonymkode: 8e88f...a92 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkontontinent Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Blomsterfluen skrev (På 28.1.2019 den 18.26): du kan foreksempel lage en bergen bleie fetisj gruppe på facebook. Fra tysvær jeg også, og tror vi har noe til felles når det kommer til valg av undertøy. Usikker om du er ute etter å date, jeg er 28m, så bare send tilbakemelding om du syns det høres interessant ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Inkontontinent skrev (4 timer siden): Fra tysvær jeg også, og tror vi har noe til felles når det kommer til valg av undertøy. Usikker om du er ute etter å date, jeg er 28m, så bare send tilbakemelding om du syns det høres interessant ut. Til info: Tråden er fire år gammel Blomsterfluen har ikke vært her på flere år Hun har en diagnose og bor i omsorgsbolig (har hun fortalt selv) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 laban skrev (31 minutter siden): Til info: Tråden er fire år gammel Blomsterfluen har ikke vært her på flere år Hun har en diagnose og bor i omsorgsbolig (har hun fortalt selv) Det stemmer. Men jeg er fortsatt innom her for å lese andres innlegg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Blomsterfluen skrev (1 time siden): Det stemmer. Men jeg er fortsatt innom her for å lese andres innlegg Skjønner - det var lenge siden sist jeg så deg her 😉 Endret 21. januar 2023 av laban 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toben Skrevet 28. mai 2023 Del Skrevet 28. mai 2023 Man 49 år Jeg liker å bruke bleie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bleiegutt Skrevet onsdag kl 18:48 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Jeg bruker Bleie helt frivillig og bæsjer i den:) ofte jeg er ute blandt folk og folk lurer på hvor drittlukten kommer fra:/, men jeg svarer bare da att jeg har på meg bleie og att jeg har bæsja i den:) om jeg ikke bæsjer bleia mi so full att det tyter ut sidene på bleia mi og oppover ryggen da:) da merker jo folk det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:50 Del Skrevet onsdag kl 19:50 AnonymBruker skrev (På 29.1.2019 den 19.53): Det er litt Spessielt at denne tråden får stå tenker jeg(pun intended)..... alle har vel sitt Anonymkode: 02778...f6d Anonymkode: c46c1...0ba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.