AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Er i en situasjon der jeg nylig er separert(november) med min kone. Vi har 2 barn, og meg og henne deler på å flytte inn og ut av huset vi eier fremdeles sammen og en leilighet som hun leier. Jeg bor 1 uke sammen med barna, hun bor 1uke i leiligheten og så flytter hun inn med barna og jeg flytter inn i leiligheten hun leier. Nå har jeg nettopp fått vite at hun har sex med andre menn i leiligheten hun leier og jeg synes det blir ubehagelig og skal flytte inn i leiligheten når jeg vet at hun ligger med andre menn der inne. Jeg er dumpet av henne og hun ligger mye lengre foran meg i dette bruddet. Vi deler boliger for barnas skyld. Har jeg rett på å si ifra at så lenge vi deler det slikt vi gjør så ønsker jeg at hun ikke skal ha sex i leiligheten? Det blir vanskelig for meg å bo der, når jeg fremdeles er masse glad i henne og ligger hun der med andre menn. Anonymkode: 3e1bd...66d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447498-dele-boliger-ved-separasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.