Gå til innhold

Trekker meg unna alt nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det skjedde noe i går, og etter det har jeg fått det bare stadig mer vondt fordi jeg ikke takler de vonde følelsene som har fulgt med på lasset. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av alt det vonde. Jeg merker at jeg har ødelagt for meg selv og hater meg selv bare stadig mer. 

Jeg trekker meg unna alt nå, har ikke noen andre måter å takle alt det vonde på. 

Anonymkode: 6757d...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde noe i går, og etter det har jeg fått det bare stadig mer vondt fordi jeg ikke takler de vonde følelsene som har fulgt med på lasset. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av alt det vonde. Jeg merker at jeg har ødelagt for meg selv og hater meg selv bare stadig mer. 

Jeg trekker meg unna alt nå, har ikke noen andre måter å takle alt det vonde på. 

Anonymkode: 6757d...28e

Hva med å høre musikk? Høre på musikk som passer til følelsene? Det er terapi for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde noe i går, og etter det har jeg fått det bare stadig mer vondt fordi jeg ikke takler de vonde følelsene som har fulgt med på lasset. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av alt det vonde. Jeg merker at jeg har ødelagt for meg selv og hater meg selv bare stadig mer. 

Jeg trekker meg unna alt nå, har ikke noen andre måter å takle alt det vonde på. 

Anonymkode: 6757d...28e

En måte å løse dette på er å gjøre det motsatte av det du tidligere har gjort. Så fremfor å trekke deg tilbake fra alt og alle og tro at det er en god måte å mestre på kan du kanskje se om det finnes andre mestringsmåter

Anonymkode: acbb3...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.6.2019 den 22.34, AnonymBruker skrev:

En måte å løse dette på er å gjøre det motsatte av det du tidligere har gjort. Så fremfor å trekke deg tilbake fra alt og alle og tro at det er en god måte å mestre på kan du kanskje se om det finnes andre mestringsmåter

Anonymkode: acbb3...a45

Det finnes ingen andre måter. Jeg verken vil eller kan belaste andre mer. Jeg har ferie, men det gjør bare vondt. Jeg hater meg selv bare mer og mer. 

Anonymkode: 6757d...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Det skjedde noe i går, og etter det har jeg fått det bare stadig mer vondt fordi jeg ikke takler de vonde følelsene som har fulgt med på lasset. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av alt det vonde. Jeg merker at jeg har ødelagt for meg selv og hater meg selv bare stadig mer. 

Jeg trekker meg unna alt nå, har ikke noen andre måter å takle alt det vonde på. 

Anonymkode: 6757d...28e

Da får du trekke deg unna alt da? Kanskje det du trenger er en pause? 

Jobber du? Er du sykmeldt? Ufør? På stønad? 

Har du hobbyer? (Hvis nei - skaff deg noen. Det hjelper). 

 

Hvis du liker dyr, og tåler dyr, og kan ha dyr og er snill mot dyr kan jeg sterkt anbefale en hund. Det hjalp meg veldig. Nå er jeg allergisk mot hunder, og merker at jeg er sykere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 24.6.2019 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Det skjedde noe i går, og etter det har jeg fått det bare stadig mer vondt fordi jeg ikke takler de vonde følelsene som har fulgt med på lasset. 

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av alt det vonde. Jeg merker at jeg har ødelagt for meg selv og hater meg selv bare stadig mer. 

Jeg trekker meg unna alt nå, har ikke noen andre måter å takle alt det vonde på. 

Anonymkode: 6757d...28e

Dette skriver du nesten ukentlig. Tell til ti, det går seg nok til.

Anonymkode: 12a5e...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trekker meg unna alt nå. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skriver du nesten ukentlig. Tell til ti, det går seg nok til.

Anonymkode: 12a5e...50a

Jeg skal ikke bry noen her inne heller mer. Beklager at jeg skrev denne tråden. 

Anonymkode: 6757d...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skriver du nesten ukentlig. Tell til ti, det går seg nok til.

Anonymkode: 12a5e...50a

Hva er det for en måte å snakke til noen som er langt nede, på? Hm? Føler du deg bedre, da?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker meg unna alt nå. 

Jeg skal ikke bry noen her inne heller mer. Beklager at jeg skrev denne tråden. 

Anonymkode: 6757d...28e

Bare bry oss så mye du vil. Er det siden er til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker meg unna alt nå. 

Jeg skal ikke bry noen her inne heller mer. Beklager at jeg skrev denne tråden. 

Anonymkode: 6757d...28e

Det er da ingen ting å beklage. Men det er ikke rart du får problemer om du er så underdanig alle.

Anonymkode: 12a5e...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, Hodestups skrev:

Hva er det for en måte å snakke til noen som er langt nede, på? Hm? Føler du deg bedre, da?

Ta deg en bolle.

Anonymkode: 12a5e...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat slik føler også jeg nå enda jeg er mye eldre enn fler av dere andre. Jeg bare skjermer meg og mitt så godt jeg kan og prøver å sortere ut det vanskelige og bearbeide og nok søvn. Noe spiller det kanskje inn at det er ferietid for de fleste av oss nå så vi kryper liksom inn i ferieskallet og det er mndre miulighet for hjelp for mange. Men også for meg har det vært noen slike hendelser som har opprørt meg mye uten at jeg kan gjøre noe stort med det. Som menneske i dag er man ingenting uten jobb og bolig osv

Man må bare prøve å holde fast med det lille man ennå har og ta  en dag om gangen.

Anonymkode: 2bb87...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...