Gå til innhold

Jeg blir gal!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er så sinnsykt sulten og har lyst på både salt og søtt, har gått opp 400 gram på to dager og det gjør til at jeg mister motivasjon. Lurer på om det er pga medisinene jeg ikke går ned,har jo vært veldig sulten begge de to dagene. Har lyst å bestille sjokoladekake fra bakeriet til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er så sinnsykt sulten og har lyst på både salt og søtt, har gått opp 400 gram på to dager og det gjør til at jeg mister motivasjon. Lurer på om det er pga medisinene jeg ikke går ned,har jo vært veldig sulten begge de to dagene. Har lyst å bestille sjokoladekake fra bakeriet til fredag.

Hva pleier du å spise i løpet av en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frosken skrev:

Hva pleier du å spise i løpet av en dag?

En banan til fokost,litt midre porsjon middag enn til vanlig,en mellombar som mellommåltid, et knekkebrød med markrell i tomat til kvelds og en double o yoghurt klokka åtte. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare sprekke innimellom tror jeg, og det blir fredag og lørdag. Da går jeg sikkert opp to til tre kilo,nå har jeg klart å ta av ni kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg må bare sprekke innimellom tror jeg, og det blir fredag og lørdag. Da går jeg sikkert opp to til tre kilo,nå har jeg klart å ta av ni kilo. 

Kjære deg - du går jo ned veldig raskt!! Nærmer deg 2 str jo, og det på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Kjære deg - du går jo ned veldig raskt!! Nærmer deg 2 str jo, og det på kort tid.

Forstår bare ikke hvorfor jeg har gått opp 400 gram,mister motet jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Forstår bare ikke hvorfor jeg har gått opp 400 gram,mister motet jeg da. 

Det er helt naturlig da. Fokuser heller på å veie deg sjeldnere og vær stolt av alle kg du alt har mistet👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Det er helt naturlig da. Fokuser heller på å veie deg sjeldnere og vær stolt av alle kg du alt har mistet👊

Jabør jo bare veie meg en gang i uka, men det blir hver dag her for jeg må følge med. Uff! Syns ikke jeg ser det heller, var så stor fra før av og er enda stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jabør jo bare veie meg en gang i uka, men det blir hver dag her for jeg må følge med. Uff! Syns ikke jeg ser det heller, var så stor fra før av og er enda stor. 

Ikke alltid hjernen henger med. Du merker det vel på klær? 9 kg synes garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cilie skrev:

Ikke alltid hjernen henger med. Du merker det vel på klær? 9 kg synes garantert.

Ja noen klær er litt løsere men magen er stor fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Forstår bare ikke hvorfor jeg har gått opp 400 gram,mister motet jeg da. 

Jeg gikk opp en halv kilo fra i går til i dag. :D Bare vomfyll det, ev. samlet vann i kroppen, du legger jo ikke på deg 400 g fett på ett døgn, det vil jo tilsvare at du spiser 3000 kcal mer enn du trenger på en dag! Og det har du jo ikke gjort. Slapp av! Ikke sprekk nå. Gi deg litt slakk, men ikke spis en hel sjokoladekake og to poser potetgull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg gikk opp en halv kilo fra i går til i dag. :D Bare vomfyll det, ev. samlet vann i kroppen, du legger jo ikke på deg 400 g fett på ett døgn, det vil jo tilsvare at du spiser 3000 kcal mer enn du trenger på en dag! Og det har du jo ikke gjort. Slapp av! Ikke sprekk nå. Gi deg litt slakk, men ikke spis en hel sjokoladekake og to poser potetgull!

Ok. Ja jeg har jo ikke fått gått noe særlig på do heller,får ta en stikkpille i morgen. Kan være det har noe med vann å gjøre også ja. Men tenker at jeg skal skjeie ut litt til helgen, har sinnsykt lyst på noe søtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

En banan til fokost,litt midre porsjon middag enn til vanlig,en mellombar som mellommåltid, et knekkebrød med markrell i tomat til kvelds og en double o yoghurt klokka åtte. 

vær obs på at banan gjør at blodsukkeret stiger som igjen gjør at du lir mer sulten. Raske karbohydrater som finnes i ris, poteter, osv trigger sult. 

Anonymkode: 435b4...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

vær obs på at banan gjør at blodsukkeret stiger som igjen gjør at du lir mer sulten. Raske karbohydrater som finnes i ris, poteter, osv trigger sult. 

Anonymkode: 435b4...521

Ok. Men banan må jeg ha, det er veldig bra for kroppen med frukt. Skulle bare spist mer av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men banan må jeg ha, det er veldig bra for kroppen med frukt. Skulle bare spist mer av det. 

Banan inneholder mange næringsstoffer som er topp for kroppen, så jeg mener du trygt kan spise en banan til frokost. :) Jeg hadde sultet ihjel på en banan til frokost, men det er meg. Synes du spiser lite, men dersom det er nok for deg så er det jo helt greit. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men banan må jeg ha, det er veldig bra for kroppen med frukt. Skulle bare spist mer av det. 

Jo grønnere bananen er, jo mindre stiger blodsukkeret pga det er mindre sukker i den.  Banan har dessuten mange bra næringsstoffer i seg og det er en myte at bananer ikke er bra når en slanker seg. Det er ca 100 kalorier i en middels banan. Spis banan med god samvittighet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lillemus skrev:

Banan inneholder mange næringsstoffer som er topp for kroppen, så jeg mener du trygt kan spise en banan til frokost. :) Jeg hadde sultet ihjel på en banan til frokost, men det er meg. Synes du spiser lite, men dersom det er nok for deg så er det jo helt greit. :) 

Ja banan er sunt har jeg lest og er bra for kroppen :) Spiser lite men likevel går jeg opp? Har gått enda mer opp nå? Det må jo være medisinene? Kan ikke tro noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, emilie321 skrev:

Jo grønnere bananen er, jo mindre stiger blodsukkeret pga det er mindre sukker i den.  Banan har dessuten mange bra næringsstoffer i seg og det er en myte at bananer ikke er bra når en slanker seg. Det er ca 100 kalorier i en middels banan. Spis banan med god samvittighet du.

Ja gjør det :) 

Men er så oppgitt nå, har gått enda mer opp i vekt, må jo være medisinene jeg tar? Skjønner ikke annet,uff! Må vel slutte på dem nå da. Ellers må det jo være noe galt med vekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gjør det :) 

Men er så oppgitt nå, har gått enda mer opp i vekt, må jo være medisinene jeg tar? Skjønner ikke annet,uff! Må vel slutte på dem nå da. Ellers må det jo være noe galt med vekta. 

Hva med å bytte ut banan m egg el noe annet proteinrikt? Da blir du mer mett og mer stabil i blodsukker. Og så må du slutte med veiing fra dag til dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gjør det :) 

Men er så oppgitt nå, har gått enda mer opp i vekt, må jo være medisinene jeg tar? Skjønner ikke annet,uff! Må vel slutte på dem nå da. Ellers må det jo være noe galt med vekta. 

Du har ikke fått mer fett på kroppen dersom du spiser så lite. Det er bare variasjon i væske som du ser på vekta. Hvis du fortsetter å spise lite, så kommer vektnedgangen til syne på vekta etter hvert. Dette har ikke med medisinene å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...