Gå til innhold

Jeg blir gal!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 time siden, stjernestøv skrev:

Han har kontakt med en ånd som han lærer alt dette av. 

Det jeg ikke skjønner med deg er bl.a. at du blånekter å tro på det anerkjente forskere og andre fagfolk sier, men bare noen kommer og sier at de har hørt det fra en ånd så sluker du det rått?! Samme hvor vanvittig det kan høres ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Xtra skrev:

Og da må det jo være sant? Nei, det må ikke det, Stjernestøv, men det er en mulighet for at han tror det selv.

Klart han tror det selv,jeg har selv vært i kontakt med ånder og tror jo på det. Mener vel ikke at han lyger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Klart han tror det selv,jeg har selv vært i kontakt med ånder og tror jo på det. Mener vel ikke at han lyger?

Det vet jeg ikke, men det er det også en viss mulighet for. Han tjener nok godt på bøkene og evt. annet han selger til de som ønsker å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det jeg ikke skjønner med deg er bl.a. at du blånekter å tro på det anerkjente forskere og andre fagfolk sier, men bare noen kommer og sier at de har hørt det fra en ånd så sluker du det rått?! Samme hvor vanvittig det kan høres ut.

Jeg tror på åndeverden/den andre siden for jeg har vært i kontakt med dem selv, ellers er det ikke sikkert jeg hadde trodd det. 

Men jeg hørte på sykepleieren i dag, han rådet meg til å fortsette med xeplion og han mente det hjalp meg.Var så usikker på om det hjalp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Det vet jeg ikke, men det er det også en viss mulighet for. Han tjener nok godt på bøkene og evt. annet han selger til de som ønsker å tro.

Bare leste at han hadde hjulpet mange med metodene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare leste at han hadde hjulpet mange med metodene sine. 

Husk at de fleste ulike metoder funker - gitt at de følges. Som regel er utfordringen å opprettholde en levemåte som avviker for mye fra «det vanlige».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, cilie skrev:

Husk at de fleste ulike metoder funker - gitt at de følges. Som regel er utfordringen å opprettholde en levemåte som avviker for mye fra «det vanlige».

🤔 I riktig tråd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare leste at han hadde hjulpet mange med metodene sine. 

Du skal ikke tro alt du leser.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han ble kontaktet av denne ånden når han var fire år og den er der enda. Så det er ikke tull. 

Ethvert oppegående tenkende menneske forstår at dette er bare sludder.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cilie skrev:

Husk at de fleste ulike metoder funker - gitt at de følges. Som regel er utfordringen å opprettholde en levemåte som avviker for mye fra «det vanlige».

Ja,men det var ikke en "forever kur" de måtte gå på heller,men det kunne ta opp til to år å bli frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke tro alt du leser.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Men en kur på 28 dager med grønnsaker og frukt vil jo rense kroppen ihvertfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

🤔 I riktig tråd nå?

Vel, nå hoppet jeg inn her😂 og var fortsatt på dette m egg og mais jeg😬 Jeg mente altså at det er mange som mener det og det må unngås osv, og mange ganger gir det vekttap, men det er til syvende og sist et resultat av kaloriunderskudd/ bedret hormonbalanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ethvert oppegående tenkende menneske forstår at dette er bare sludder.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Nei jeg forstår det ikke,ånder har kontaktet meg når jeg ar et barn også. Så hvordan kan jeg tro at det er sludder? Jeg vet jo at ånder finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men en kur på 28 dager med grønnsaker og frukt vil jo rense kroppen ihvertfall?

Det kommer aldri til å gå og er ikke det å rense kroppen tilbakevist som mulig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cilie skrev:

Det kommer aldri til å gå og er ikke det å rense kroppen tilbakevist som mulig?

 

Hvis man går inn for det går det jo,men man måtte være forsiktig med kjøtt etterpå. Tilbakevist som mulig? Jo det er jo mulig å rense kroppen, og å bare drikke vann en fast dag i måneden var også sunt. Jeg hadde en onkel og en tante som levde bare på druer i en uke, de sa det renset kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis man går inn for det går det jo,men man måtte være forsiktig med kjøtt etterpå. Tilbakevist som mulig? Jo det er jo mulig å rense kroppen, og å bare drikke vann en fast dag i måneden var også sunt. Jeg hadde en onkel og en tante som levde bare på druer i en uke, de sa det renset kroppen. 

Det tror jeg bare er tull. Da har jeg mer tro på periodisk faste og lavkarbo(m rett næringsrik mat) En uke m druer høres lite greit ut. Er det ikke bedre å spise noen lunde normalt, men med begrensinger på kcal? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Det tror jeg bare er tull. Da har jeg mer tro på periodisk faste og lavkarbo(m rett næringsrik mat) En uke m druer høres lite greit ut. Er det ikke bedre å spise noen lunde normalt, men med begrensinger på kcal? 

Jeg tror ikke lavkarbo med alt det fettet er bra. Jo det er bedre å spise mindre og ofte,det har jeg stor tro på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke lavkarbo med alt det fettet er bra. Jo det er bedre å spise mindre og ofte,det har jeg stor tro på. 

Jeg mener ikke «egg og bacon-varianten.» Men jeg har tro på å begrense de karbohydratene som bare gir craving og gjør deg sulten. Jeg vil ha et rolig blodsukker og tilføre kroppen god brensel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cilie skrev:

Jeg mener ikke «egg og bacon-varianten.» Men jeg har tro på å begrense de karbohydratene som bare gir craving og gjør deg sulten. Jeg vil ha et rolig blodsukker og tilføre kroppen god brensel. 

Ja å begrense på det er mulig, spise en potet istedenfor to og lite rist istedenfor mye. Det er jeg med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja å begrense på det er mulig, spise en potet istedenfor to og lite rist istedenfor mye. Det er jeg med på. 

👍 Det er i hvert fall min plan framover - for 1000 gang😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...