Gå til innhold

Jeg blir gal!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, cilie skrev:

👍 Det er i hvert fall min plan framover - for 1000 gang😬

Ja det er bare å stå på, reise seg opp igjen om man faller. Aldri gi opp ihverfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke lavkarbo med alt det fettet er bra.

Men om en ånd hadde fortalt Anthony William at lavkarbo er bra, da hadde du trodd på det. Jaja.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om en ånd hadde fortalt Anthony William at lavkarbo er bra, da hadde du trodd på det. Jaja.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Ånden sa det var ikke bra med lavkarbo og det virker fornuftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ånden sa det var ikke bra med lavkarbo og det virker fornuftig. 

Men hva om ånden hadde sagt det var bra med lavkarbo? 

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hva om ånden hadde sagt det var bra med lavkarbo? 

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Det hadde jeg ikke trodd på, jeg tror ikke for mye fett er bra for kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det hadde jeg ikke trodd på, jeg tror ikke for mye fett er bra for kroppen. 

På Facebook finner du en gruppe som heter «spør Thor». Den er knyttet opp mot kosthold basert på moderat lavkarbo av Thor Foseid. Jeg kjenner flere som har hatt stor og varig vektnedgang basert på hans kostplaner og som i tillegg har fått bedret helse og livskvalitet. 

Hva med å bli medlem i gruppen og lese litt om erfaringer og opplegget? Om du blir inspirert,  kan det å lære om og jobbe med å legge om til et sånt kosthold i seg selv være interessant, engasjerende og lærerikt. Og ikke minst, gi deg god og varig uttelling helsemessig. 

Anonymkode: 45a6d...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Facebook finner du en gruppe som heter «spør Thor». Den er knyttet opp mot kosthold basert på moderat lavkarbo av Thor Foseid. Jeg kjenner flere som har hatt stor og varig vektnedgang basert på hans kostplaner og som i tillegg har fått bedret helse og livskvalitet. 

Hva med å bli medlem i gruppen og lese litt om erfaringer og opplegget? Om du blir inspirert,  kan det å lære om og jobbe med å legge om til et sånt kosthold i seg selv være interessant, engasjerende og lærerikt. Og ikke minst, gi deg god og varig uttelling helsemessig. 

Anonymkode: 45a6d...91f

Takk for tips og fint for dem det passer for. Kan se hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men om en ånd hadde fortalt Anthony William at lavkarbo er bra, da hadde du trodd på det. Jaja.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Men en ting han sa bet jeg meg merke i og det var en lettelse på en måte, man er ikke ansvarlig for egen sykdom og at det er ingen som vil være syk. Så han føler ikke akkurat loven om tiltrekning, han mener alle fortjener å være friske. Men selvsagt har vi en sjelskontrakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for tips og fint for dem det passer for. Kan se hva det er. 

Gjør det. Fortell gjerne hva du syns. 

Jeg følger kostholdet halvveis selv. Har ikke behov for vektnedgang, så har ikke den store motivasjonen til å legge helt om foreløpig, selv om det nok hadde gjort kroppen godt. En dag... 

Anonymkode: 45a6d...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Men en ting han sa bet jeg meg merke i og det var en lettelse på en måte, man er ikke ansvarlig for egen sykdom og at det er ingen som vil være syk. 

Det er vi mange som har sagt til deg tidligere på DOL, men da har du ikke ville høre på det. Men når en selværklart guru som denne fyren sier det, sluker du det rått. Jaja.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det. Fortell gjerne hva du syns. 

Jeg følger kostholdet halvveis selv. Har ikke behov for vektnedgang, så har ikke den store motivasjonen til å legge helt om foreløpig, selv om det nok hadde gjort kroppen godt. En dag... 

Anonymkode: 45a6d...91f

Ok. Skal se hva det går ut på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vi mange som har sagt til deg tidligere på DOL, men da har du ikke ville høre på det. Men når en selværklart guru som denne fyren sier det, sluker du det rått. Jaja.

Anonymkode: 8a8d4...e7a

Jo jeg har hørt på dere også,men det er vanskelig å gi slipp på noe jeg har trodd på lenge. Da blir det litt lettere å tro på det når en som har kontakt med ånder sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det. Fortell gjerne hva du syns. 

Jeg følger kostholdet halvveis selv. Har ikke behov for vektnedgang, så har ikke den store motivasjonen til å legge helt om foreløpig, selv om det nok hadde gjort kroppen godt. En dag... 

Anonymkode: 45a6d...91f

Jeg er også inspirert av Thor og har kostplan, men har ikke orket å gå igang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hvordan går det Stjernestøv?

Medical Medium er ikke en "quick fix" for vektnedgang, men om man følger rådene hans så vil man før eller senere gå ned i vekt, og man vil klare å holde vekta bedre over tid. Det han sier er at en del vektoppgang er ikke forårsaket av for mye kalorier, men at leveren blir overbelastet og kroppen begynner å lagre de uprosesserte toksinene i fettvev og vann i kroppen, for å avlaste leveren. Noe som absolutt gir mening når man finner at man går opp når man begynner med en medisin og fortsatt spiser det samme. 
Når leveren "føler seg bedre", så begynner den å arbeide med dette overskuddet for å få det helt ut av kroppen igjen.
Grunnen til at man skal unngå melkeprodukter, gluten, egg, soya, mais osv. er at disse matvarene mater patogener i kroppen som  produserer toksiner og skaper sykdomstilstander. Dette vil også gjøre at leveren blir ekstra belastet.

Og nei, folk er ikke hjernevasket og han er ikke en svindler. Jeg har selv testet informasjonen hans over flere år, og det er ingenting jeg har prøvd som ikke har virket. Jeg har blitt kvitt mange symptomer som jeg ikke fikk hjelp for andre steder; blant annet vondt i et kne, stivhet i musklene, håravfall, kronisk oppblåsthet og forstoppelse... Om man går på hans instagram, eller skriver inn hashtag medicalmedium så vil man se at healing-historiene er utallige. Kan ikke tenke meg at et finnes noen andre tagger man kan skrive inn og finne så mange healinghistorier, vet dere om noen så må dere gjerne fortelle om dem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Villemo70 skrev:

Hvordan går det Stjernestøv?

Medical Medium er ikke en "quick fix" for vektnedgang, men om man følger rådene hans så vil man før eller senere gå ned i vekt, og man vil klare å holde vekta bedre over tid. Det han sier er at en del vektoppgang er ikke forårsaket av for mye kalorier, men at leveren blir overbelastet og kroppen begynner å lagre de uprosesserte toksinene i fettvev og vann i kroppen, for å avlaste leveren. Noe som absolutt gir mening når man finner at man går opp når man begynner med en medisin og fortsatt spiser det samme. 
Når leveren "føler seg bedre", så begynner den å arbeide med dette overskuddet for å få det helt ut av kroppen igjen.
Grunnen til at man skal unngå melkeprodukter, gluten, egg, soya, mais osv. er at disse matvarene mater patogener i kroppen som  produserer toksiner og skaper sykdomstilstander. Dette vil også gjøre at leveren blir ekstra belastet.

Og nei, folk er ikke hjernevasket og han er ikke en svindler. Jeg har selv testet informasjonen hans over flere år, og det er ingenting jeg har prøvd som ikke har virket. Jeg har blitt kvitt mange symptomer som jeg ikke fikk hjelp for andre steder; blant annet vondt i et kne, stivhet i musklene, håravfall, kronisk oppblåsthet og forstoppelse... Om man går på hans instagram, eller skriver inn hashtag medicalmedium så vil man se at healing-historiene er utallige. Kan ikke tenke meg at et finnes noen andre tagger man kan skrive inn og finne så mange healinghistorier, vet dere om noen så må dere gjerne fortelle om dem her.

Jo jeg har tro på han. 

Men akkurat nå følger jeg min egen plan, vanlig kost uten søtsaker og chips. Vet det hjelper å kutte ut det og spise normalt, det er jo en livstilsendring. Har vært på trening i dag og gud det var tungt,men får bare fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...