Gå til innhold

Leser ikke bøker lenger.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg har lest endel alternative bøker i sommer, nå har jeg mistet interessen. Det er jo rart at xeplion kan gjøre sånt, forandre meg sånn. Men energi på butikken er forferdelig,burde jeg ta ny xeplion allerede tirsdag uten at det blir overdose? Torsdag i neste uke er det tre uker siden, burde jeg vente til torsdag da? Det er flere som mener det er illuminati som gjør dette med hundene, at neste gang er det menneskene sin tur. Jeg er usikker på hva jeg skal tro om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, elina777 skrev:

Hunder kan vel få ebolaaktig epidemi de også, naturen styrer

Ja mulig det,men har de funnet ut av det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

 Det er flere som mener det er illuminati som gjør dette med hundene, at neste gang er det menneskene sin tur. Jeg er usikker på hva jeg skal tro om det. 

Herregud. Hvorfor sluker du rått alt dette tåpelige du leser på nettet?

Anonymkode: e9d2d...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Hvorfor sluker du rått alt dette tåpelige du leser på nettet?

Anonymkode: e9d2d...692

Skrev jo at jeg var usikker på hva jeg skulle tro, da sluker jeg det ikke rått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Så bra at du har mistet interessen for å lese såkalte alternative bøker, stjernestøv! Håper at du snart også mister interessen for (og troen på) "eliten" og Illuminati.

En ting er å lese om slike ting med sunn skepsis, noe annet er å sluke det rått og ta det for absolutt sannhet. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Så bra at du har mistet interessen for å lese såkalte alternative bøker, stjernestøv! Håper at du snart også mister interessen for (og troen på) "eliten" og Illuminati.

En ting er å lese om slike ting med sunn skepsis, noe annet er å sluke det rått og ta det for absolutt sannhet. Klem

Vet ikke om det er bra eller ikke jeg, tror jo på det alternative jeg men det falmer når jeg tar medisiner. Mister interessen litt kan du si ja,og det er svært stille i hodet mitt. Veldig stille,der er det vanligvis mye aktivitet men jeg ville jo ha litt fred nå. Det pleier å falme litt troen på eliten også, det forsvinner ikke men holder seg i bakgrunnen. Tenker ikke så mye på det i det daglige da,og nå er jeg tilbake til Donald blader. Det er fred for hjernen ❤️ 

Klem til deg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den tomheten som kommer da,men energier ute kjenner jeg fremdeles. Burde ikke det forsvinne også? Tror det forsvant sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg har lest endel alternative bøker i sommer, nå har jeg mistet interessen. Det er jo rart at xeplion kan gjøre sånt, forandre meg sånn. Men energi på butikken er forferdelig,burde jeg ta ny xeplion allerede tirsdag uten at det blir overdose? Torsdag i neste uke er det tre uker siden, burde jeg vente til torsdag da? Det er flere som mener det er illuminati som gjør dette med hundene, at neste gang er det menneskene sin tur. Jeg er usikker på hva jeg skal tro om det. 

Jeg har gått rett over fra en alternativ bok til Koranen. Jeg prøver å lese med et åpent sinn, men i begynnelsen ble jeg veldig redd for det står utrolig mye om å komme til helvete der. Jeg leste ikke i går og kommer ikke til å lese i kveld. Venter vel kanskje på en slags åpenbaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gondor skrev:

Jeg har gått rett over fra en alternativ bok til Koranen. Jeg prøver å lese med et åpent sinn, men i begynnelsen ble jeg veldig redd for det står utrolig mye om å komme til helvete der. Jeg leste ikke i går og kommer ikke til å lese i kveld. Venter vel kanskje på en slags åpenbaring?

Nei det høres ikke bra ut å lese koranen,jeg har lest det nye testamentet flere ganger. Ble redd for Helvete og Djevelen jeg også da. De alternative bøkene er mer åndelige og er ikke reilgion,og man kan ta til seg det som passer. Vi er jo fri til å tro på hva vi vil. Koranen har jeg ikke mye tro på, ikke det at jeg har lest den. Men kan tenke meg det er mye Gudsfrykt i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommen som har rammet hundene nå har rammet rundt 0,005% av hundebefolkningen her i Norge, så i såfall gjør de en skikkelig ræva jobb! Kennelhoste, giardia og kreft tar langt flere hunder enn dette i mnd!

Anonymkode: 57a75...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg har gått rett over fra en alternativ bok til Koranen. Jeg prøver å lese med et åpent sinn, men i begynnelsen ble jeg veldig redd for det står utrolig mye om å komme til helvete der. Jeg leste ikke i går og kommer ikke til å lese i kveld. Venter vel kanskje på en slags åpenbaring?

Mye demonisk i koranen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sykdommen som har rammet hundene nå har rammet rundt 0,005% av hundebefolkningen her i Norge, så i såfall gjør de en skikkelig ræva jobb! Kennelhoste, giardia og kreft tar langt flere hunder enn dette i mnd!

Anonymkode: 57a75...0e7

Ok. Bare leste det og min datter tror på det. Hun kommer med masse alternative tanker for tiden,og jeg bare sier ja og ha. Jeg er ikke så inni det lenger på en måte. Hun sa naboen kunne overvåke meg via pcen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Bare leste det og min datter tror på det. Hun kommer med masse alternative tanker for tiden,og jeg bare sier ja og ha. Jeg er ikke så inni det lenger på en måte. Hun sa naboen kunne overvåke meg via pcen også. 

Det trodde jeg jeg ble i 2012. Da var jeg svinpsykotisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Det trodde jeg jeg ble i 2012. Da var jeg svinpsykotisk 

Ok. Jeg har trodd folk kan se meg gjennom tv, så da vil jeg helst ikke ha tv på. Rauni trodde det og hadde ikke tv, hun mente de overvåket alle hele tiden på alle mulige vis. Når jeg leste en bok hun skrev ble jeg like paranoid som henne, er ikke sånn nå. Når man har det sånn er det en skremmende verden, min datter har alltid vært litt halvpsykotisk tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har trodd folk kan se meg gjennom tv, så da vil jeg helst ikke ha tv på. Rauni trodde det og hadde ikke tv, 

Hvordan skulle det foregå, rent teknisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lurings skrev:

Hvordan skulle det foregå, rent teknisk?

Nettopp teknisk! Teknologien har kommet lenger enn vi tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lurings skrev:

Forklar hvordan dette fungerer, for jeg vet ikke.

De kan se gjennom skjermen, ikke det at jeg kan forklare det heller. Les boka til Rauni, hun kan forklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...