stjernestøv Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 Nei vil ikke til legevakten, men når jeg har det er det veldig vondt...kjennes ut som veer og at lungene mine er på vei ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Nei vil ikke til legevakten, men når jeg har det er det veldig vondt...kjennes ut som veer og at lungene mine er på vei ut. Høres ikke bra ut. Ring 113. Anonymkode: 8ace4...ae2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 Skrevet 7. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke bra ut. Ring 113. Anonymkode: 8ace4...ae2 Det er vel tilstrekkelig med Legevakten. Synes det høres ut som gallesteinsmerter, tror du det kan være det ss? Anonymkode: 594b8...80f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke bra ut. Ring 113. Anonymkode: 8ace4...ae2 Nei gjør ikke det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel tilstrekkelig med Legevakten. Synes det høres ut som gallesteinsmerter, tror du det kan være det ss? Anonymkode: 594b8...80f Kan være det,det er jo vondt i nedre rygg også. Men det kommer jo og går. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 Men det er ikke så vondt nå, får prøve å sove da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 Nei kan ikke sove det er for vondt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 Gruer med sånn for å ringe til lrgevakta, er ikke vant til det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 59 minutter siden, stjernestøv skrev: Gruer med sånn for å ringe til lrgevakta, er ikke vant til det. Kan ikke mannen din ringe? Anonymkode: 8ace4...ae2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 19 timer siden, kupton skrev: Etter depot kan det gå 9-12 mnd før tilbakefallet kommer. Gjelder det andre AP gitt som depot også? Anonymkode: 29198...bca 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke mannen din ringe? Anonymkode: 8ace4...ae2 Han sov jo, og jeg tørte ikke ringe. Satt lenge med telefonen og lurte på å ringe psykisk helse, men la meg og sovnet til slutt. Tok smertestillende da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 Har følt meg helt mørbanket og fjern i dag som jeg har blitt operert uten bedøvelse, lurer virkelig på hva det var. Tenker jo mitt, det ble helt feil for meg å si det til legevakten eller psykisk helse. Er redd for å si sånt til andre enn sykepleieren, han tar det så fint. Vet jo hvordan mannen min reagerer, men nå har han nå begynt å lese i åndelige bøker igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Har følt meg helt mørbanket og fjern i dag som jeg har blitt operert uten bedøvelse, lurer virkelig på hva det var. Tenker jo mitt, det ble helt feil for meg å si det til legevakten eller psykisk helse. Er redd for å si sånt til andre enn sykepleieren, han tar det så fint. Vet jo hvordan mannen min reagerer, men nå har han nå begynt å lese i åndelige bøker igjen. Du må være heldig som har en mann til tross for at du er syk(?) Anonymkode: b5da4...c7c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må være heldig som har en mann til tross for at du er syk(?) Anonymkode: b5da4...c7c Ja jeg er vel heldig som har en mann, vi har nå vært sammen siden jeg var nett fylt nitten år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja jeg er vel heldig som har en mann, vi har nå vært sammen siden jeg var nett fylt nitten år. Man må jo ikke være syk bare fordi en tror på engler heller. Å være syk handler mer om hvor dårlig en fungerer i hverdagen. Anonymkode: b5da4...c7c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må jo ikke være syk bare fordi en tror på engler heller. Å være syk handler mer om hvor dårlig en fungerer i hverdagen. Anonymkode: b5da4...c7c Ja jeg vet jo det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 30 minutter siden, stjernestøv skrev: Har følt meg helt mørbanket og fjern i dag som jeg har blitt operert uten bedøvelse, lurer virkelig på hva det var. Tenker jo mitt Neppe blitt operert på av aliens da. Anonymkode: 8ace4...ae2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neppe blitt operert på av aliens da. Anonymkode: 8ace4...ae2 Det kan være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Det kan være. Gå til legen og la han finne ut av det. Anonymkode: 8ace4...ae2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til legen og la han finne ut av det. Anonymkode: 8ace4...ae2 Ok. Men hva kan det være? Uutholdelige smerter fra skrittet og opp til halsen på begge sider, smerter som veer i magen og følte lungene var på vei ut av ryggen. Var som å være i en skrekkfilm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.