Marye Skrevet 8. september 2020 Forfatter Skrevet 8. september 2020 Jeg får trolig ozempic!!!!!! Legen skal bare snakke med legen får det psykiske og bli enig Hurra !!! 0 Siter
Marye Skrevet 8. september 2020 Forfatter Skrevet 8. september 2020 Legen fra psykiatriens oppfølging gir klarsignal !!!! Hurra !!! Veldig motivert !!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 25 minutter siden, Marye skrev: Legen fra psykiatriens oppfølging gir klarsignal !!!! Hurra !!! Veldig motivert !!! Gratulerer! Så heldig du var 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 27 minutter siden, Marye skrev: Legen fra psykiatriens oppfølging gir klarsignal !!!! Hurra !!! Veldig motivert !!! Men må du sette det på deg selv da? Vet ikke om jeg hadde klart det. 0 Siter
Marye Skrevet 8. september 2020 Forfatter Skrevet 8. september 2020 49 minutter siden, stjernestøv skrev: Men må du sette det på deg selv da? Vet ikke om jeg hadde klart det. Det gjør meg ingentign. Et lite stikk i magefettet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 5 minutter siden, Marye skrev: Det gjør meg ingentign. Et lite stikk i magefettet Ok. Hm. 0 Siter
Marye Skrevet 8. september 2020 Forfatter Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Hm. Bare de viser meg hvordan man gjør det er jeg all in 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Bare de viser meg hvordan man gjør det er jeg all in Ok. Jeg er skeptisk til nåler, og spesielt hvis man må stikke selv. 0 Siter
Marye Skrevet 8. september 2020 Forfatter Skrevet 8. september 2020 https://www.ozempicpro.com/getting-patients-started/ozempic-pen/ozempic-pen-instructions-for-use.html 0 Siter
frosken Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 11 timer siden, Marye skrev: Legen fra psykiatriens oppfølging gir klarsignal !!!! Hurra !!! Veldig motivert !!! Dette ble jeg glad for å lese:-) Kanskje dette vil gjøre det mye enklere for deg å ha en vekt du trives med! 1 Siter
Marye Skrevet 9. september 2020 Forfatter Skrevet 9. september 2020 4 timer siden, frosken skrev: Dette ble jeg glad for å lese:-) Kanskje dette vil gjøre det mye enklere for deg å ha en vekt du trives med! Ja, det er jeg sikker på 0 Siter
Marye Skrevet 10. september 2020 Forfatter Skrevet 10. september 2020 På 8.9.2020 den 22.17, frosken skrev: Dette ble jeg glad for å lese:-) Kanskje dette vil gjøre det mye enklere for deg å ha en vekt du trives med! Fastlegen ombestemte seg. Det foreligger ikke infeksjon for å begynne med ozempic for å gå ned i vekt!!! 0 Siter
frosken Skrevet 10. september 2020 Skrevet 10. september 2020 9 timer siden, Marye skrev: Fastlegen ombestemte seg. Det foreligger ikke infeksjon for å begynne med ozempic for å gå ned i vekt!!! Be fastlegen kontakte noen som jobber med sykelig overvekt. Det er velkjent at ozempic kan gi drahjelp til vektreduksjon, selv om dette ikke er oppført som indikasjon i felleskatalogen. 0 Siter
Marye Skrevet 10. september 2020 Forfatter Skrevet 10. september 2020 18 minutter siden, frosken skrev: Be fastlegen kontakte noen som jobber med sykelig overvekt. Det er velkjent at ozempic kan gi drahjelp til vektreduksjon, selv om dette ikke er oppført som indikasjon i felleskatalogen. Han nevnte Saxenda.. 2800kr i mnd det! Men han vil sjekke for prediabetes og kolesterol så skal ta prøver på tirsdag 0 Siter
bibben Skrevet 15. september 2020 Skrevet 15. september 2020 På 10.9.2020 den 13.53, Marye skrev: Fastlegen ombestemte seg. Det foreligger ikke infeksjon for å begynne med ozempic for å gå ned i vekt!!! Hvordan har det gått med deg? Jeg er også blitt fortalt (av spesialist på Aker Sykehus, avd. for sykelig overvekt) at Ozempic er nyttig for å få til vektnedgang, da også for personer med prediabetes. Som frosken skriver ville det sikkert være en god idé å få henvisning til en slik spesialist. Jeg håper at det ordner seg for deg! 0 Siter
Marye Skrevet 16. september 2020 Forfatter Skrevet 16. september 2020 10 timer siden, bibben skrev: Hvordan har det gått med deg? Jeg er også blitt fortalt (av spesialist på Aker Sykehus, avd. for sykelig overvekt) at Ozempic er nyttig for å få til vektnedgang, da også for personer med prediabetes. Som frosken skriver ville det sikkert være en god idé å få henvisning til en slik spesialist. Jeg håper at det ordner seg for deg! Takk..tok prøver for å sjekke kolesterol og prediabetes igår, får svar om en uke og så får vi se hva fastlegen sier 0 Siter
Marye Skrevet 21. september 2020 Forfatter Skrevet 21. september 2020 Fikk melding fra legen på Digipost jeg får begynne med Saxenda!! vært nær å gi opp. Men føler meg bønnhørt i siste liten 0 Siter
bibben Skrevet 21. september 2020 Skrevet 21. september 2020 10 minutter siden, Marye skrev: Fikk melding fra legen på Digipost jeg får begynne med Saxenda!! vært nær å gi opp. Men føler meg bønnhørt i siste liten Så veldig fint å høre! Nå håper jeg det funker greit på deg! 0 Siter
Marye Skrevet 21. september 2020 Forfatter Skrevet 21. september 2020 19 minutter siden, bibben skrev: Så veldig fint å høre! Nå håper jeg det funker greit på deg! Takk ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2020 Skrevet 21. september 2020 55 minutter siden, Marye skrev: Fikk melding fra legen på Digipost jeg får begynne med Saxenda!! vært nær å gi opp. Men føler meg bønnhørt i siste liten Så bra Håper det hjelper deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.