AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 Skrevet 14. februar 2021 6 timer siden, kupton skrev: Nei, tvert i mot er han for beskyttet. I de fleste andre land ville han blitt henrettet for kuppforsøk. Det er kanskje rundt en fjerdedel av verdens land som har dødsstraff. Og i de fleste land som har dødsstraff er det allerede korrupte ledere som utover dette mot de sivile?. Jeg syns enda at din påstand er litt feil. Anonymkode: 2c2fc...d65 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 14. februar 2021 Skrevet 14. februar 2021 Hadde trump tatt corona mer på alvor, og innrømmet valgnederlaget, ville han fremstått som en bra president i mine øyne. 0 Siter
Grendel Skrevet 14. februar 2021 Skrevet 14. februar 2021 6 timer siden, kupton skrev: Nei, men så er Erdogan også relativt frisk i hodet sammenlignet med Trump. Kuppforsøket i 2016 var militæret som forsøkte å styrte Erdogan. Ingen av generalene ble henrettet selv om det var et regelrett militærkupp med tanks, soldater og skyting. Jeg har problemer med å tro at du helt bokstavelig mener at Trump ville blitt henrettet i de fleste land, selv man msn kan si han mer eller mindre bevisst oppmuntret til et kuppforsøk. Jeg velger å se på det som en spissformulering, og ikke noe vi trenger å diskutere så mye. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.