Gå til innhold

Missliker når folk ringer meg med messanger-kamera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bare meg?  

Jeg føler det er så overfladisk.  Liker bedre å bare prate på telefon. 

Anonymkode: 376aa...722

da slår du bare av eget kamera og snakker som vanlig i telefon :) Jeg synes zoom, messenger og alle slike hjelpemidler er helt ok, alt til sitt bruk

Anonymkode: 10979...81c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

da slår du bare av eget kamera og snakker som vanlig i telefon :) Jeg synes zoom, messenger og alle slike hjelpemidler er helt ok, alt til sitt bruk

Anonymkode: 10979...81c

Men da spør de om å se meg fordi de ønsker å se.... og jeg tar da på kamera for deres del men trives ikke med det selv. Men tydelig er det folk som liker det. Forstår bare ikke hvorfor. 

Drømmeautomat

For meg føles en samtale med kamera på definitivt som nærere enn bare lyd/telefon. Hvis jeg snakker med noen på denne måten, typisk på Skype, er det nesten alltid avtalt på forhånd. Jeg ville antagelig også følt det som påtrengende hvis folk stadig ringte meg med facetime.

Dette handler vel mest om at du blir pressa til å gjøre noe du ikke har lyst til (slå på kameraet). Neste gang kan du jo si at du helst vil snakke med bare lyd og la være å slå på kamera, for din egen del. 

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (21 timer siden):

For meg føles en samtale med kamera på definitivt som nærere enn bare lyd/telefon. Hvis jeg snakker med noen på denne måten, typisk på Skype, er det nesten alltid avtalt på forhånd. Jeg ville antagelig også følt det som påtrengende hvis folk stadig ringte meg med facetime.

Dette handler vel mest om at du blir pressa til å gjøre noe du ikke har lyst til (slå på kameraet). Neste gang kan du jo si at du helst vil snakke med bare lyd og la være å slå på kamera, for din egen del. 

De vil bli skuffet om jeg ikke slår på kamera. Men jeg kan forsøke å forklare hvorfor jeg ikke liker det. 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De vil bli skuffet om jeg ikke slår på kamera. Men jeg kan forsøke å forklare hvorfor jeg ikke liker det. 

Ikke lag stress av småting. Liker du ikke å ha på kamera dropper du bare det. Noen forklaring eller unnskyldning trengs ikke. 

Hva med å være ærlig? Si at du synes det er stress å ha på kameraet. Stå for det du mener.

Hvis du lyver så kan du fort male deg inn i et hjørne.

Jeg har mange teams-møter hver dag. Kameraet er av eller på alt etter hva jeg føler for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...