Gå til innhold

Walkpad / tredemølle ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan går det med trening på løpemølla?  :) . Har kjøpt en stepmaskin som jeg er veldig fornøyd med. Men vurderer å ha en løpemølle itillegg? 

Anonymkode: 50022...947

Den kom jo i starten på desember og de første to ukene jogget jeg litt på den, men så har tiden gått med til juleforberedelser ettersom vi skal ha gjester i morgen. :) Men jeg har stor tro på at den skal bli brukt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (47 minutter siden):

Den kom jo i starten på desember og de første to ukene jogget jeg litt på den, men så har tiden gått med til juleforberedelser ettersom vi skal ha gjester i morgen. :) Men jeg har stor tro på at den skal bli brukt altså!

Det er forståelig at du ikke har fått trent så mye på den nå. Jeg er også veldig i juleforberedelsemodus. 😄. Blir mindre tid til trening da.

Jeg tenker at det er smart å ha en tredemølle i hus. Mye lettere å få trene .😊❤ Er tungt å gå ut i kaldt vær. 

Anonymkode: 50022...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 8.17):

Noen med erfaring? Bråker det mye? Er det en god ting å ha nå når været blir dårligere? 

Jeg har begynt å trene litt på treningsstudio. Men problemet er at nærmeste treningsstudio er 1.5 km unna. Et stykke å gå. Ville helst hatt det helt tett opptil leiligheten. Men tenker derfor på å mulig kjøpe en walkpad eller tredemølle å trene på. Men spørsmålet er om det er en god ide? Dersom den bråker og sliter mye på gulvet så er det jo ikke noe særlig å ha. 

Anonymkode: 50022...947

1,5 km unna?hehe.. det er det for meg og, men jeg går jo ditt helt fint. Er jo ikke langt det

Anonymkode: aba80...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (På 26.10.2021 den 20.59):

Har du underlagsmatta også? Nå er det vi som bor i begge etasjene her, men jeg tenker det kan bli irriterende for mannen om jeg løper på loftet og han må sitte og høre på det. Demper den matta eller beskytter den bare golvet?

`men du kan vel ikke trene nnår du spiser lavkarbo? da bryte r kroppen ned musklene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (8 minutter siden):

`men du kan vel ikke trene nnår du spiser lavkarbo? da bryte r kroppen ned musklene. 

Selvfølgelig kan du trene fordi om du går på lavkarbo. Men i begynnelsen kan det være lurt å ta det litt med ro fordi man ofte blir mer sliten de første 2-3 ukene, (handler ofte om at man drikker for lite).

Anonymkode: c8363...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (8 minutter siden):

`men du kan vel ikke trene nnår du spiser lavkarbo? da bryte r kroppen ned musklene. 

Nei, hvorfor tror du det? Kroppen får all den energien den trenger fra proteiner og fett og det lille jeg spiser av karbohydrater. Tung styrketrening er ikke tingen den første tiden på lk, men etterhvert som kroppen venner seg til fettforbrenning så går det meste av trening helt fint. Den svenske skiskytteren Bjørn Ferry gikk på lavkarbo da han ble verdensmester i skiskyting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...