Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?


Glitter

Anbefalte innlegg

I dag ble det stekt torsk med stekt spekeskinke. Tilbehør var selleri-mos.

sunt, magert og godt 😋.

Gikk på en sjokolade-smell til kvelds 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg mye jeg skal ha gjort, så idag blir det middag fra salatbaren på meny. Der har de bl.a Taco kjøttdeig, som er kjempegodt i salat med masse digg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble det ovnsbakt torskefilet på en seng av grønnsaker. Lagde en saus av kremost og crème fresh og krydder som jeg hadde over grønnsakene, og ris til. Veldig godt og veldig enkelt. 

Hadde min kompis på besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

worrisome_plenty .2 skrev (1 minutt siden):

Her ble det 3 eggs omelett med skinke og ost. Rundstykker ved siden av. Lettvint og godt

Vi hadde også omelett 🙂 vanlig brød ved siden av. Det ble litt for lite mat for min del, så nå har jeg nettopp spist 2 polarbrød med brunost til kveldsmat.

Så nyttig denne tråden er! Kan jo bare slå opp her og sette opp ukesmenyen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Her ble det ovnsbakt torskefilet på en seng av grønnsaker. Lagde en saus av kremost og crème fresh og krydder som jeg hadde over grønnsakene, og ris til. Veldig godt og veldig enkelt. 

Hadde min kompis på besøk. :)

Det høres godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (4 minutter siden):

Det høres godt ut!

Ja det er det. Er faktisk noen år siden sist jeg lagde det, men skal absolutt legge det inn i rullerende meny. Trenger å få mer variasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg det blir kjøttboller. Sannsynligvis potetmos og grønnsaker til. Jeg vil helst ikke spise potetmos, men ungene kommer og de liker det og det er jo typisk tilbehør til kjøttboller, så. En liten klatt potetmos da og resten grønnsaker. :)

Resten av uka er jeg ganske usikker på akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det en slags lettvint versjon av grateng. Skulle egentlig ha fiskesuppe, men så fant jeg ut at jeg tar heller mindre vann og melk i, ett egg, grønnsaker og litt pasta, oppi en liten form med litt strøkarving på toppen og hiver i ovnen. Aner ikke om det blir godt, men følte ikke for suppe med rundstykke likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...