Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?


Glitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datra og jeg hadde sushi i dag. Men på kvelden kokte jeg en svineknoke og laga lys lapskaus som blir middag på tirsdag. Lagde stor porsjon og stakk over til naboen, så de har til i morra. Sjukdom i heimen der, koselig å kunne hjelpe til litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Nå fikk jeg lyst på koteletter. Det er noe av det beste jeg vet, og to hadde det på sin meny. Men i stedet har jeg hatt pizza med salami i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (1 time siden):

Kokte grønnsaker

Både pepperoni pizza som en middag og så en middag til med bare kokte grønnsaker? 

Anonymkode: 1af29...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Både pepperoni pizza som en middag og så en middag til med bare kokte grønnsaker? 

Anonymkode: 1af29...512

Ja spiste pizza til frokost/lunsj/middag

og en tallerken grønnsaker på restaurant med venner. De spiste biff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det laks og grønnsaker bakt i ovnen med litt mango chutney og enten litt ris eller fullkornspasta til. Og masse krydder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: samme som i går, pleier å lage til to dager på søndager siden jeg har seinvakt mandag. Varmer kotelettene i stekepanna, tar 5 min og setter bollen med kålstappe i microen så middagen er kjapt på bordet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det skinke eller Taco salat. Må ha noe lett da jeg skal ut å spise med datteren og svigersønn i morgen. Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (2 timer siden):

😮 

Det har jeg aldri spist.... 😮 

Noen elsker det, jeg klarer det ikke, det er bare for ekstremt spesielt interesserte spør du meg. Men du liker jo smalahove så... 😉😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Noen elsker det, jeg klarer det ikke, det er bare for ekstremt spesielt interesserte spør du meg. Men du liker jo smalahove så... 😉😜

Så logikken er at når jeg spiser smalahove, burde jeg også like torsketunger... eh... 😛 😮 ??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Så logikken er at når jeg spiser smalahove, burde jeg også like torsketunger... eh... 😛 😮 ??!!!

Ja. Du liker jo cabaret også. Altså bare rare ting. Da liker du torsketunger også. Helt sikkert. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...