Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?


Glitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt datteren på besøk og vi dro å kjøpte fra salatbaren på meny (her har de en stor salatbar) I dag ble det Taco kjøttdeig i salaten.  Veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg har spist pannekaker klokken 11 i dag. Og så skal jeg ikke spise mer før rundt 8-9 i kveld. Da skal jeg kose meg med kims potetsticks chips og en liten marispangris i sjokolade. Derfor den restriktive spisingen før i dag. Merker jeg er sulten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det fiskeburger. Uten pommes frites da. Veldig godt etter å ha bare spist kjøtt, fisk, ris, grønnsaker og slikt siste uken. 

I morgen skal jeg ut og spise. På en ny restaurant. Det er slike småretter. Litt annerledes mat. Ikke det jeg egentlig forbinder med tapas. Men det blir første gang på restaurant på sånn ett år eller noe. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeffnimal678 skrev (13 minutter siden):

Pizza is my favorite food, I love enjoying pizza and my favorite music on my karaoke machine cheap.

Du forstod hva tråden handler om på norsk, så hvorfor svarer du ikke på norsk? 

Anonymkode: 1af29...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det snart biff (krav fra mennene i heimen) fra Anni, en ekstra god salat og litt pommes frites. Nokså standard hjemmelørdag hos oss

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kyllingfilet, wok-grønnsaker og 30 g fullkornspasta i dag. Noe jeg spiser ganske så ofte. Kylling og grønnsaker blir ovnsbakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, søndag, blir det koteletter og kålrotmos. :) Lager da så mye at vi har i morgen også, jeg har seinvakt på mandager så da er det veldig lettvint med noe som bare varmes kjapt når jeg kommer sent hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...