Gå til innhold

Nå er det nok! Nå skal jeg virkelig ta meg sammen og gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Takk. Ja, det gjør det.

Jeg føler jeg har gitt opp og gitt meg over til noe vondt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lyseblå

22

• stjernestøv

8

• Glitter

4

• Ikkeanonymnok

2

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Første bud er vel å unngå å ha huset fullt av fristelser. Jeg har ikke katt og kjøper derfor ikke kattemat. Jeg kjøper heller aldri søtt bakverk, saltsnacks eller godterier til meg selv, siden jeg i u

Hva pleier du å spise og hva liker du å spise?  Jeg har noen ting jeg unner meg, f.eks Pepsi max som er uten kalorier. Har vært dårlig på å drikke vann men nå når sommeren er her og jeg er mer ak

Jeg veier litt for mye, men er ikke veldig overvektig. Burde ha gått ned 7 kilo. Men de kiloene er jammen meg seige. Det som funker for meg, er å bruke app for å logge alt jeg tar inn av mat og drikke

lyseblå
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Jeg føler jeg har gitt opp og gitt meg over til noe vondt.

Skjønner hva du mener...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
 cilie
lyseblå skrev (På 30.6.2022 den 18.24):

Hvordan går det med deg nå?

Hadde vi gjort en endring da, hadde vi merket det på klærne nå… Jeg kom aldri i gang og nå har jeg Corona og spiser mindre. Liker det. Skulle gjerne mistet smak i lang tid, men den er visst inntakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lyseblå
cilie skrev (På 5.7.2022 den 20.12):

Hadde vi gjort en endring da, hadde vi merket det på klærne nå… Jeg kom aldri i gang og nå har jeg Corona og spiser mindre. Liker det. Skulle gjerne mistet smak i lang tid, men den er visst inntakt.

Ja, ikke sant. Har planer om å begynne på igjen når jeg kommer hjem fra ferie, men får se hvor lenge det varer... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...