Grendel Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 laban skrev (2 timer siden): Originalt 😉 Ja, jeg aner ikke hvordan de fikk det til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 laban skrev (2 timer siden): Men de beholder betegnelsen trilogi? En trio som utvider, går gjerne over til å kalle seg kvartett eller kvintett, men det er kanskje annerledes i musikkens verden? Nei, man endrer vel egentlig betegnelse på dem etter hvert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 påskelilje skrev (1 time siden): Jeg har aldri lest dem 😮 Bør kanskje det! Ja, det synes jeg du skal! Jeg elsker dem i alle fall! Har dem stående på hytta og kommer garantert til å lese dem flere ganger også, de smyger seg liksom under huden og forblir der. ❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E7H7 Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Marye skrev (3 timer siden): En av Isac bashevis singer Husker ikke tittel Kanskje 'Slaven'? Den har jeg lest mange ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.