Gå til innhold

Overspising


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Både mannen og sønnen min sier jeg ikke må gjøre det og det gjør meg så usikker. 

De mener når jeg klarte det i fjor så klarer jeg det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Både mannen og sønnen min sier jeg ikke må gjøre det og det gjør meg så usikker. 

Det er jo bare å prøve. Trenger ikke være noe big deal. Tenk så fint om det fungerer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Det er jo bare å prøve. Trenger ikke være noe big deal. Tenk så fint om det fungerer for deg.

Ja det hadde jo vært fint det, er redd for gallestein da for det gjør så vondt. Men det er jo bivirkninger på medisinene jeg tar nå også, bivirkninger behøver ikke å bety at jeg får det. Det har jeg sagt til mannen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Og legen skulle ringe i går, det gjorde han jo ikke. Ventet på telefon i hele går jeg. 

Det var jo synd. Dagene fyker nok ofte forbi uten at de rekker gjennom alle arbeidsoppgavene for fastlegene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (40 minutter siden):

Det var jo synd. Dagene fyker nok ofte forbi uten at de rekker gjennom alle arbeidsoppgavene for fastlegene.

Ja han ringer vel en annen dag men kommer ikke til å gå å vente, har andre ting å foreta meg. Orker ikke ha telefonen med på do f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja han ringer vel en annen dag men kommer ikke til å gå å vente, har andre ting å foreta meg. Orker ikke ha telefonen med på do f.eks. 

Nei det trenger du jo ikke. Om du ikke når telefonen når han ringer kan du ringe opp igjen og se om du får napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (22 minutter siden):

Nei det trenger du jo ikke. Om du ikke når telefonen når han ringer kan du ringe opp igjen og se om du får napp.

Lurer på om det ikke kommer opp noe nummer men står privat nummer. Han får heller ringe opp igjen da senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...