Gå til innhold

Overspising


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Vhanja skrev (1 minutt siden):

I det øyeblikket du gir faen - kan du se for deg en strategi som kan fungere som kan hjelpe deg til å enten stå i mot, endre tankegang eller avlede deg?

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre i grunn, blir jo en annen person. Må prøve å finne tilbake til meg selv på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre i grunn, blir jo en annen person. Må prøve å finne tilbake til meg selv på en måte. 

Eller en strategi når du er den andre personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Kjøpte fem plater til hundre kroner :D Men jeg skal prøve så godt jeg kan å unngå det. 

Det er det med meg at plutselig blir jeg som en annen person og gir faen og bare putter innpå, vet ikke hvorfor det er sånn med meg. Må jo prøve å holde meg i det sporet jeg er i nå men det kan plutselig snu, det er rart det der. Får noe voldsomt med cravings ja, det er kanskje det som får meg til å gi faen. Blir som et altetende monster. 

Sånn er det med meg også. Blir ganske fortvilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Kanskje nøkkelen ligger der?

Ja mulig det, kan jo prøve å få mannen til å minne meg på at den personen vil jeg ikke være, vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (21 timer siden):

Ja mulig det, kan jo prøve å få mannen til å minne meg på at den personen vil jeg ikke være, vet ikke. 

Det kan jo fungere? Jeg responderer i hvert fall bra på når min behandler gjør meg oppmerksom på hvordan jeg framstår/reagerer. Da prøver jeg å hente meg inn. Klarer det ikke alltid, men oftere enn før. 

Eller vennen min. Men han ser jeg sjeldent nå. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 minutter siden):

Det kan jo fungere? Jeg responderer i hvert fall bra på når min behandler gjør meg oppmerksom på hvordan jeg framstår/reagerer. Da prøver jeg å hente meg inn. Klarer det ikke alltid, men oftere enn før. 

Eller vennen min. Men han ser jeg sjeldent nå. 

Jeg vet ikke om det er håp for meg i det hele tatt, har spist kanelbolle og karamellpudding nå. Har ikke overspist men spiste det istedenfor knekkebrød og ble litt roligere inni meg. Trenger jo den maten, uff! 

Det er jo fint du klarer å hente deg inn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke om det er håp for meg i det hele tatt, har spist kanelbolle og karamellpudding nå. Har ikke overspist men spiste det istedenfor knekkebrød og ble litt roligere inni meg. Trenger jo den maten, uff! 

Det er jo fint du klarer å hente deg inn igjen. 

Nåja, det klarer jeg ikke alltid. :)

Skjønner du sliter skikkelig med dette. Jeg har vært litt fraværende i det siste, men skulle ønske jeg hadde et godt råd til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Nåja, det klarer jeg ikke alltid. :)

Skjønner du sliter skikkelig med dette. Jeg har vært litt fraværende i det siste, men skulle ønske jeg hadde et godt råd til deg. 

Men du klarer det noen ganger da :) 

Jeg føler meg litt håpløs på akkurat dette for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Men du klarer det noen ganger da :) 

Jeg føler meg litt håpløs på akkurat dette for tiden. 

Du klarer det jo noen ganger du også da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (3 minutter siden):

Du klarer det jo noen ganger du også da? :)

Har klar det siden søndag så ga jeg faen i dag,det skjer visst bare av seg selv. Som en annen tar over kroppen og hjernen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har klar det siden søndag så ga jeg faen i dag,det skjer visst bare av seg selv. Som en annen tar over kroppen og hjernen min. 

Sånn føler jeg også det innimellom. Men alle sier jo at det er jeg som gjør det og som velger det. Jeg vet ikke, men er vel kun mulig å ta kontroll hvis man aksepterer at det er en selv som gjør det. Men det er skikkelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (19 minutter siden):

Sånn føler jeg også det innimellom. Men alle sier jo at det er jeg som gjør det og som velger det. Jeg vet ikke, men er vel kun mulig å ta kontroll hvis man aksepterer at det er en selv som gjør det. Men det er skikkelig vanskelig.

Ja det er vel meg men føles som en annen,ikke flinke meg i hvert fall. Bare gir faen meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Ja det er vel meg men føles som en annen,ikke flinke meg i hvert fall. Bare gir faen meg. 

Forstår deg SÅ godt! Vi bare gjør det på ulike måter kanskje. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (39 minutter siden):

Forstår deg SÅ godt! Vi bare gjør det på ulike måter kanskje. ❤

Ekkelt rett og slett og være flere personer i en på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ekkelt rett og slett og være flere personer i en på en måte. 

Jeg ser på det som splitting. Og at det har skjedd pga ting og følelser som ble for vanskelig som barn. Tror det er slik for meg i hvert fall. Mine venner kan ikke skjønne det hvis jeg forteller hvordan jeg kan bli. For jeg er ikke slik når jeg er med dem. Men min behandler får se absolutt hele meg. Hun ser den rolige og fornuftige, men også den fullstendig følelsesstyrte og kaotiske meg som bare tar elendige valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (8 minutter siden):

Jeg ser på det som splitting. Og at det har skjedd pga ting og følelser som ble for vanskelig som barn. Tror det er slik for meg i hvert fall. Mine venner kan ikke skjønne det hvis jeg forteller hvordan jeg kan bli. For jeg er ikke slik når jeg er med dem. Men min behandler får se absolutt hele meg. Hun ser den rolige og fornuftige, men også den fullstendig følelsesstyrte og kaotiske meg som bare tar elendige valg. 

Sykepleieren ser ikke den ukontrollerte meg, prøver å fortelle om det og mitt destruktive mønster med mat men han ser visst ikke på det som et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...