Gå til innhold

Bekymret for mann.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Lady HM skrev (3 minutter siden):

Du måtte da skjønne at en frisk mann ikke hadde reagert på denne måten?

Jeg skrev jo at det måtte ligge noe mer bak siden han reagerte såpass mye. 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal tas på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (7 minutter siden):

Åja, ja da gir det mer mening at det går såpass inn på han. Jeg visste ikke at han slet slik fra før av. 

Du må ikke gå inn i så mye skyldfølelse nå over at dere flyttet der dere bor for mange år siden pga dette. Dette er jo bare sånt som kan skje og det er ikke din eller hans skyld. 

Jo han sliter veldig med seg selv fra før, det er vel derfor han ikke ser meg så godt når jeg er dårlig. Han har nok med seg selv. 

Han skylder jo på seg selv som kjøpte et så stort og gammelt hus uten å være "handy man", og at han ikke har fulgt opp huset. Men grunnen til at vi bor her er jo meg, vanskelig å ikke føle skyldfølelse da. Han tar det jo så tung, det blir tungt for meg og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jo han sliter veldig med seg selv fra før, det er vel derfor han ikke ser meg så godt når jeg er dårlig. Han har nok med seg selv. 

Han skylder jo på seg selv som kjøpte et så stort og gammelt hus uten å være "handy man", og at han ikke har fulgt opp huset. Men grunnen til at vi bor her er jo meg, vanskelig å ikke føle skyldfølelse da. Han tar det jo så tung, det blir tungt for meg og da. 

Ja, jeg skjønner. Det er ikke lett når det blir slik, og det blir jo fort slik at den ene påvirker den andre i en slik situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg skjønner. Det er ikke lett når det blir slik, og det blir jo fort slik at den ene påvirker den andre i en slik situasjon. 

Ja selv om ikke det påvirker han når jeg er syk påvirker det meg når han er sånn, alt blir så trist og tungt. Og jeg har sagt alt det går an å si uten at det hjelper, føler meg hjelpeløs på en måte. Bare se på han forfalle mer og mer uten at jeg kan gjøre noe med det,jeg ser det i ansiktet hans og. Jeg ser frem til de har vært her på torsdag og vi har fått dommen og håper ikke utfallet blir det verste da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han sier det er en mening med det og spør hva han har gjort for å fortjene det, vel jeg er jo i samme båt. Jeg bor jo her jeg også men det er vel en mening med det da, karma kanskje. Da fortjener jeg det mer enn han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Men han sier det er en mening med det og spør hva han har gjort for å fortjene det, vel jeg er jo i samme båt. Jeg bor jo her jeg også men det er vel en mening med det da, karma kanskje. Da fortjener jeg det mer enn han. 

Nå må dere begge to puste med magen og ikke gå inn I dette med karma, hvem som fortjener straff osv. Dere kan jo spille hverandre skikkelig dårlig på en uke. Det er ikke lett å puste med magen da, jeg sier ikke det, men jeg kjenner stresset deres helt hit. Er jo ikke noe godt for dere dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (16 minutter siden):

Nå må dere begge to puste med magen og ikke gå inn I dette med karma, hvem som fortjener straff osv. Dere kan jo spille hverandre skikkelig dårlig på en uke. Det er ikke lett å puste med magen da, jeg sier ikke det, men jeg kjenner stresset deres helt hit. Er jo ikke noe godt for dere dette. 

Får prøve å puste med magen jeg da, ingenting biter på mannen for han tror jo det verste. Det er ikke noe godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Får prøve å puste med magen jeg da, ingenting biter på mannen for han tror jo det verste. Det er ikke noe godt. 

Nei det er ikke det. 😕 Men du får prøve å ikke bli for påvirket av det. Tenke at dette får dere ikke gjort noe med før neste uke uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (12 timer siden):

Nei det er ikke det. 😕 Men du får prøve å ikke bli for påvirket av det. Tenke at dette får dere ikke gjort noe med før neste uke uansett. 

Ja det er det jeg prøver å tenke men han har så mange triste tanker og det påvirker meg jo, han har jo bare meg å prate med om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (33 minutter siden):

Ja det er det jeg prøver å tenke men han har så mange triste tanker og det påvirker meg jo, han har jo bare meg å prate med om det. 

Ja det er nesten umulig å ikke bli påvirket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på deg og dere. Det er kjempevanskelig når man oppdager at noe er galt med huset og man ikke vet hva det vil koste.

Håper mannen din for sove i natt og at det kan lette ting litt for deg. Håper dette ordner seg på en best mulig måte❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (14 timer siden):

Jeg tenker på deg og dere. Det er kjempevanskelig når man oppdager at noe er galt med huset og man ikke vet hva det vil koste.

Håper mannen din for sove i natt og at det kan lette ting litt for deg. Håper dette ordner seg på en best mulig måte❤️

Takk for det ❤️ 

I natt fikk han sove for han tok vallergan så det var en pause for han. Han tror det blir millionbeløp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (26 minutter siden):

Takk for det ❤️ 

I natt fikk han sove for han tok vallergan så det var en pause for han. Han tror det blir millionbeløp. 

Nå nærmer det seg torsdag heldigvis. Forhåpentligvis (og sannsynligvis?) Er det ikke snakk om så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (24 minutter siden):

Nå nærmer det seg torsdag heldigvis. Forhåpentligvis (og sannsynligvis?) Er det ikke snakk om så mye.

Ja håper det går fort til torsdag og de kan si hva det er. Håper ikke det er snakk om så mye, da må vi jo bare flytte da og prøve å få noe for det. Men får vel ikke så mye da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Ja håper det går fort til torsdag og de kan si hva det er. Håper ikke det er snakk om så mye, da må vi jo bare flytte da og prøve å få noe for det. Men får vel ikke så mye da. 

Fikk dere ikke et tilbud om 20 000 for å fikse det? 

Anonymkode: 4806b...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fikk dere ikke et tilbud om 20 000 for å fikse det? 

Anonymkode: 4806b...44c

Han skulle behandle det men tviler på at det blir fikset, må sikkert bytte ut veggene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sykler langt og lenge og den stunden hjelper det han,det er jeg glad for🙂. Men han kan jo ikke sykle midt på natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Han sykler langt og lenge og den stunden hjelper det han,det er jeg glad for🙂. Men han kan jo ikke sykle midt på natten. 

Sykler han midt på natten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 minutter siden):

Sykler han midt på natten? 

Nei han sykler på kvelden,jeg skrev han kan jo ikke dykle midt på natten. I dag har han kastet ut ved fra kjelleren,det skulle jo ikke oppbevares der. Tror det er mange som ikke vet det. Nå er det bare i morgen igjen så er det torsdag,håper det ikke er så ille som han tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så gale som mannen trodde :) Det var noe midd og noe sopp men ikke ekte hussopp, de behandler det nå og det varer noen år :) Så nå kan vi puste lettet ut, huset var bra det sa de. Håper mannen roer seg nå da, må jo det nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...