Gå til innhold

Bekymret for mann.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Fikk sendt de til et annet nummer han hadde skrevet ned, han blir vel sint på meg nå. 

Det får han bare bli, men det er utrolig barnslig av han å bli sint fordi du sender noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Fikk sendt de til et annet nummer han hadde skrevet ned, han blir vel sint på meg nå. 

Bra! Du får si at NOEN måtte ta tak, når han mistet hodet så fullstendig. Krisemaksimering gavner ingen. 

Anonymkode: a51db...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (19 minutter siden):

Det får han bare bli, men det er utrolig barnslig av han å bli sint fordi du sender noen bilder.

Ja han får bare bli sint, ikke sikkert jeg sier noe om det før jeg hører noe. Hvis jeg hører noe da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bra! Du får si at NOEN måtte ta tak, når han mistet hodet så fullstendig. Krisemaksimering gavner ingen. 

Anonymkode: a51db...2ac

Nei det er jo sant det, får bare se om jeg hører noe nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja han får bare bli sint, ikke sikkert jeg sier noe om det før jeg hører noe. Hvis jeg hører noe da. 

Om han blir sint så går det over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at du trenger ikke si noe før du evt hører noe. Skulle du ikke få svar, så er det heller ikke noen grunn til å si noe.

Får du svar, så kan du ta det opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (8 minutter siden):

Jeg er enig i at du trenger ikke si noe før du evt hører noe. Skulle du ikke få svar, så er det heller ikke noen grunn til å si noe.

Får du svar, så kan du ta det opp da.

Ok. Da sier jeg ingenting om det før jeg evt hører noe. Nei det er jo ikke grunn til å si noe dersom jeg ikke får svar. Uff er litt nervøs nå men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (35 minutter siden):

Ok. Da sier jeg ingenting om det før jeg evt hører noe. Nei det er jo ikke grunn til å si noe dersom jeg ikke får svar. Uff er litt nervøs nå men men. 

Kan du legge inn bilde her ( uten at vi ser noe mer enn soppen ) , så kan vi hjelpe deg  med å finne ut hva slags sopp det er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er det som kalles angst og angst kommer i ulik grad og styrke. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Ja det er det, og det å øve seg på å ta i bruk ulike teknikker for å redusere konsekvensene av angst er en viktig del av et behandlingsforløp. ISW har vært åpen her på DOL om hvordan han jobber for å gjenvinne en kontroll når angsten setter han ut av spill, der det å styre fokus og realitetsorientere seg selv har vært fruktbart. Han skal ha ros for å ha gitt gode beskrivelser av hvor hardt han jobber for å gjøre hverdagen god til tross for at angsten river i han med ujevne mellomrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Fikk sendt de til et annet nummer han hadde skrevet ned, han blir vel sint på meg nå. 

Applaus! Nå var du skikkelig handlekraftig Stjernestøv, kudos for dette. Blir han sur så får han bare være det, men ikke la hans eventuelle furting overskygge det at du har tatt grep :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Kan du legge inn bilde her ( uten at vi ser noe mer enn soppen ) , så kan vi hjelpe deg  med å finne ut hva slags sopp det er ?

Kan jo prøve, får få sønnen min til å hjelpe meg kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er du Liviane?

Anonymkode: df7f2...a5c

Nei, Kashmir er ikke Liviane. Det er det jeg som er/var 🙂

Anonymkode: b049d...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (22 minutter siden):

Applaus! Nå var du skikkelig handlekraftig Stjernestøv, kudos for dette. Blir han sur så får han bare være det, men ikke la hans eventuelle furting overskygge det at du har tatt grep :) 

Takk for det :) Har nå ikke fått svar enda, blir vel i neste uke da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (19 timer siden):

Så utrolig tungt dere gjør det for dere selv. Han er tiltaksløs og gjør ikke noe for å finne ut av dette, kanskje det ikke er så ille som han tror. Og du tar heller ikke et lite tak.

Nei håper jo det ikke er så ille. Hvordan tar ikke jeg tak? Jeg vil jo sende bilder men får ikke nummeret og jeg vet ikke hva det heter,er vel et skadefirma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (46 minutter siden):

Nei håper jo det ikke er så ille. Hvordan tar ikke jeg tak? Jeg vil jo sende bilder men får ikke nummeret og jeg vet ikke hva det heter,er vel et skadefirma. 

Ser du har sendt bilder nå, så bra! Håper du også forklarte hva bildene gjaldt og hva du lurte på.

Om du ikke hadde funnet dette nummeret er jo diverse skadedyrfirmaer et klikk unna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (9 minutter siden):

Ser du har sendt bilder nå, så bra! Håper du også forklarte hva bildene gjaldt og hva du lurte på.

Om du ikke hadde funnet dette nummeret er jo diverse skadedyrfirmaer et klikk unna.

 

Jeg forklarte hva det gjaldt og lurte på om de visste hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 17.11.2022 den 17.31):

Jeg vet ikke hvilke firma det er dessverre :( 

Hvor skal vi ellers gjøre av oss? Hvor bodde dere da? 

Vi bodde hos min mor. Det var ikke mange dagene for soppen var konsentrert på et lite området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...