Gå til innhold

Bekymret for mann.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev jo at det kommer noen eksperter å ser på det neste torsdag, det koster førti tusen. 

Ok, jeg trodde det var enda lengre frem. Da bør han jo klare å vente, uten at jeg vet om han egentlig er syk, da.

 

Høres veldig mye ut med 40.000, da må de jo gjøre noe mer enn å se på det.

Håper det løser seg eller dere ser en løsning allerede torsdag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev jo at det kommer noen eksperter å ser på det neste torsdag, det koster førti tusen. 

Førti tusen bare for å se på det?

Anonymkode: 4806b...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Ok, jeg trodde det var enda lengre frem. Da bør han jo klare å vente, uten at jeg vet om han egentlig er syk, da.

 

Høres veldig mye ut med 40.000, da må de jo gjøre noe mer enn å se på det.

Håper det løser seg eller dere ser en løsning allerede torsdag, da.

Nei det er neste torsdag, ja håper han roer seg etter de har vært her. Han er så urolig og tung i humøret. 

Ja det var dyrt, de må jo reise her til og da og det er jo noen timer. Var visst en som skulle behandle det og. 

Håper det løser seg ja og at det ikke blir for dyrt å fikse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Førti tusen bare for å se på det?

Anonymkode: 4806b...44c

Tjue tusen for å finne ut hva det er og tjue tusen for en som skal behandle det. Bare han kan behandle det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Tjue tusen for å finne ut hva det er og tjue tusen for en som skal behandle det. Bare han kan behandle det så. 

Rart han kan si eksakt hva det koster før han har vært å sett på det.

Anonymkode: 4806b...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Rart han kan si eksakt hva det koster før han har vært å sett på det.

Anonymkode: 4806b...44c

Kunne visst det. De må reise et stykke også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Rart han kan si eksakt hva det koster før han har vært å sett på det.

Anonymkode: 4806b...44c

Dette syns jeg er rart også. Som jeg har sagt tidligere betalte vi 20.000 for analyse og kartlegging for 10-12 år siden, men dette oppdraget kom først etter at de hadde vært på befaring. Syns det enten høres ut som en misforståelse fra mannens side eller useriøst fra firmaets side dersom de på telefon sier at de vet hva kostnaden vil være uten befaring. 

Om jeg var dere ville jeg fått klarhet i dette, for dersom de virkelig har gitt et slikt prisoverslag ville jeg sporenstreks ringt et annet firma. Det betyr nemlig at selskapet opptrer useriøst, og det er en fare for at dere blir lurt. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (19 timer siden):

Tjue tusen for å finne ut hva det er og tjue tusen for en som skal behandle det. Bare han kan behandle det så. 

Det sier seg selv at dette ikke stemmer. De kan jo ikke både si at de trenger å finne ut hva det er for så å vite eksakt hva som skal utbedres. Vet de hva som skal utbedres trenger de ikke å finne ut hva det er, og vet de ikke hva det er vet de heller ikke hva de skal utbedre. Dette sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (17 minutter siden):

Det sier seg selv at dette ikke stemmer. De kan jo ikke både si at de trenger å finne ut hva det er for så å vite eksakt hva som skal utbedres. Vet de hva som skal utbedres trenger de ikke å finne ut hva det er, og vet de ikke hva det er vet de heller ikke hva de skal utbedre. Dette sier seg selv.

Det var nå det det sto i eposten. En skulle finne ut av hva det var og en skulle behandle det. Blir vi lurt da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Det var nå det det sto i eposten. En skulle finne ut av hva det var og en skulle behandle det. Blir vi lurt da? 

Godt poeng fra Kayia. Hvordan kan de vite hva det vil koste å utbedre det før de vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Det var nå det det sto i eposten. En skulle finne ut av hva det var og en skulle behandle det. Blir vi lurt da? 

Nei. Men om de har prissatt tjenestene, spesielt utbedring, før de har sett skaden er det tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 timer siden):

Godt poeng fra Kayia. Hvordan kan de vite hva det vil koste å utbedre det før de vet hva det er?

Vet ikke. En snekker skulle se hva det kostet å fikse det. Disse skulle finne ut av hva det var og gi det behandling på et vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Nei. Men om de har prissatt tjenestene, spesielt utbedring, før de har sett skaden er det tvilsomt.

Ok. Håper ikke det er et tvilsomt firma da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mannen trenger mer hjelp fra helsevesenet enn meg, han er dypt deprimert og urolig hele tiden. Det er jo ikke sunt? Livet er et mareritt sier han, han venter på å våkne men våkner ikke. Alt pga det fordømte huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde han bare sovet to timer og han sier dette tar knekken på han, går rundt med angst og skjelver. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre? Det hjelper ikke å be han om å ta det med ro, vente til de har vært her. Er det forståelig at han er sånn nå? Burde jeg også være sånn? Jeg tenker jeg vil høre hva de sier først og ta det derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 timer siden):

I natt hadde han bare sovet to timer og han sier dette tar knekken på han, går rundt med angst og skjelver. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre? Det hjelper ikke å be han om å ta det med ro, vente til de har vært her. Er det forståelig at han er sånn nå? Burde jeg også være sånn? Jeg tenker jeg vil høre hva de sier først og ta det derfra. 

Jeg vet ikke hva du kan gjøre, men når dette går såpass inn på han så begynner jeg jo å lure på om det er noe underliggende som har blitt utløst av dette. Det får vel vise seg mtp hvordan han får det når det har kommet en løsning på problemet. Angst kan jo vokse seg veldig stort da, så forhåpentligvis blir han bra igjen om en uke. Men en uke er jo lenge når en har det sånn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (14 minutter siden):

Jeg vet ikke hva du kan gjøre, men når dette går såpass inn på han så begynner jeg jo å lure på om det er noe underliggende som har blitt utløst av dette. Det får vel vise seg mtp hvordan han får det når det har kommet en løsning på problemet. Angst kan jo vokse seg veldig stort da, så forhåpentligvis blir han bra igjen om en uke. Men en uke er jo lenge når en har det sånn der.

Ja og jeg er urolig og nå, han sier det er hans skyld men jeg føler det er min skyld. Han ville aldri flytte fra fjellet der jeg flyttet inn hos han, det var jeg som ikke ville bo der. Så han valgte dette huset men det er min feil at vi bor her, skulle holdt oss på fjellet. Føler meg virkelig ikke bra nå. 

Han sliter med angst og uro fra før og irritasjon, har også sosial angst så han gruer seg til de folkene kommer. Alt dette med huset bare forsterker angsten hans og søvnproblemene, han sliter også med søvnen til vanlig. Det er veldig deppresiv stemning her nå, godt sønnen er på jobb. 

Han ser jo etter hus eller leilighet og mannen mener det haster, men huset står nå fremdeles. Mannen er 60 % ufør pga sine problemer og mistrives i den lille jobben han har, så livet var ikke lett fra før av for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å tilby han vival men det vil han sikkert ikke ha heller, han skulle nå ta vallergan i natt. Er snart tom nå men kan jo bestille flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (48 minutter siden):

Ja og jeg er urolig og nå, han sier det er hans skyld men jeg føler det er min skyld. Han ville aldri flytte fra fjellet der jeg flyttet inn hos han, det var jeg som ikke ville bo der. Så han valgte dette huset men det er min feil at vi bor her, skulle holdt oss på fjellet. Føler meg virkelig ikke bra nå. 

Han sliter med angst og uro fra før og irritasjon, har også sosial angst så han gruer seg til de folkene kommer. Alt dette med huset bare forsterker angsten hans og søvnproblemene, han sliter også med søvnen til vanlig. Det er veldig deppresiv stemning her nå, godt sønnen er på jobb. 

Han ser jo etter hus eller leilighet og mannen mener det haster, men huset står nå fremdeles. Mannen er 60 % ufør pga sine problemer og mistrives i den lille jobben han har, så livet var ikke lett fra før av for han. 

Åja, ja da gir det mer mening at det går såpass inn på han. Jeg visste ikke at han slet slik fra før av. 

Du må ikke gå inn i så mye skyldfølelse nå over at dere flyttet der dere bor for mange år siden pga dette. Dette er jo bare sånt som kan skje og det er ikke din eller hans skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Åja, ja da gir det mer mening at det går såpass inn på han. Jeg visste ikke at han slet slik fra før av. 

Du må ikke gå inn i så mye skyldfølelse nå over at dere flyttet der dere bor for mange år siden pga dette. Dette er jo bare sånt som kan skje og det er ikke din eller hans skyld. 

Du måtte da skjønne at en frisk mann ikke hadde reagert på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...