Gå til innhold

Bekymret for mann.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

I huttiheita, en liten plass. 

Det høres sånn ut når dere ikke har Biltema. Bor du på en så liten plass at dere kun har en matbutikk som får mat en  gang i måneden og må ta ro båten over fjorden for og handle? 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det høres sånn ut når dere ikke har Biltema. Bor du på en så liten plass at dere kun har en matbutikk som får mat en  gang i måneden og må ta ro båten over fjorden for og handle? 

Anonymkode: df7f2...a5c

Nei så gale er det ikke, vi har noen matbutikker og butikkers ellers og. Det kalles by men jeg vil ikke si at det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du Liviane?

Anonymkode: df7f2...a5c

Jeg vet ikke hvorfor jeg blir spurt om hvem jeg er, hvor lenge jeg har vært her, hvor gammel jeg er osv. Det er ikke noe jeg har lyst til å svare på, for det skal jo ikke bety noe her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er du Liviane?

Anonymkode: df7f2...a5c

Man skal ikke oute folk på den måten. 

(Jeg vet ikke om du gjettet riktig bare så det er sagt, og det er ikke noe man skal spekulere åpent om, folk må få bytte nick hvis de vil). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Nei så gale er det ikke, vi har noen matbutikker og butikkers ellers og. Det kalles by men jeg vil ikke si at det er det. 

Åja. Jeg bare forestilte meg «der ingen kunne tro nokon kunne bo - plass»

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor jeg blir spurt om hvem jeg er, hvor lenge jeg har vært her, hvor gammel jeg er osv. Det er ikke noe jeg har lyst til å svare på, for det skal jo ikke bety noe her? 

Neida. Jeg synes bare det hadde vært gøy om hun var tilbake for hun var skikkelig herlig. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (3 minutter siden):

Man skal ikke oute folk på den måten. 

(Jeg vet ikke om du gjettet riktig bare så det er sagt, og det er ikke noe man skal spekulere åpent om, folk må få bytte nick hvis de vil). 

Nei det skal man ikke. Det var dumt av meg. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja. Jeg bare forestilte meg «der ingen kunne tro nokon kunne bo - plass»

Anonymkode: df7f2...a5c

Nei det er ikke så gale men vi kan bli innestengt her pga ras. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men han innser jo ikke at han trenger det. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Han trenger da ingen støttekontakt pga sopp!

Anonymkode: 4806b...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er planen hans da? Hvis han "vet" det er sopp og alvorlig - hva tenker han dere skal gjøre?

Noen ganger kan det hjelpe litt å legge en plan. Ellers støtter jeg de andre i at du bør sende inn de bildene uansett. Hvis du ikke vet hvor så spør ham, google det, spør i en lokal Facebook-gruppe eller noe. Det blir jo ikke særlig hjelpsomt for dere begge om dere skal gå og stresse uten noen plan eller retning helt til desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Neida. Jeg synes bare det hadde vært gøy om hun var tilbake for hun var skikkelig herlig. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Ok, men da må jeg skuffe deg dessverre 🙂 og så svarer jeg ikke mer på slike spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Men hva er planen hans da? Hvis han "vet" det er sopp og alvorlig - hva tenker han dere skal gjøre?

Noen ganger kan det hjelpe litt å legge en plan. Ellers støtter jeg de andre i at du bør sende inn de bildene uansett. Hvis du ikke vet hvor så spør ham, google det, spør i en lokal Facebook-gruppe eller noe. Det blir jo ikke særlig hjelpsomt for dere begge om dere skal gå og stresse uten noen plan eller retning helt til desember.

Da tenker han huset må rives og vi må leie en leilighet, men det er jo så dyrt det. Og vi har jo så mange ting, får ikke plass til det i en liten leilighet. Det bekymrer meg veldig. 

Han har bestemt at vi ikke skal sende inn bilder. Nei det er ikke hjelpsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Da tenker han huset må rives og vi må leie en leilighet, men det er jo så dyrt det. Og vi har jo så mange ting, får ikke plass til det i en liten leilighet. Det bekymrer meg veldig. 

Han har bestemt at vi ikke skal sende inn bilder. Nei det er ikke hjelpsomt. 

Han kan ikke bestemme det for din del. Han kan bestemme at han ikke ønsker det, men du kan gjøre det likevel. Jo tidligere dere får svar på hva det faktisk er, jo tidligere kan dere begynne å legge en plan - evt kunne slappe av hvis det ikke er så alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Ok, men da må jeg skuffe deg dessverre 🙂 og så svarer jeg ikke mer på slike spørsmål. 

Ok helt greit :) 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han trenger da ingen støttekontakt pga sopp!

Anonymkode: 4806b...44c

Ok men siden han var nevrotisk og det går utover stjernestøv. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Han kan ikke bestemme det for din del. Han kan bestemme at han ikke ønsker det, men du kan gjøre det likevel. Jo tidligere dere får svar på hva det faktisk er, jo tidligere kan dere begynne å legge en plan - evt kunne slappe av hvis det ikke er så alvorlig.

Ja det er sant. Men han er så bestemt og sta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg og leser, skal bli en velsignelse å ta vival i kveld. Min mann sa han skulle ta vallergan i morgen når det er helg, håper han får sove godt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg legger meg og leser, skal bli en velsignelse å ta vival i kveld. Min mann sa han skulle ta vallergan i morgen når det er helg, håper han får sove godt da. 

Så utrolig tungt dere gjør det for dere selv. Han er tiltaksløs og gjør ikke noe for å finne ut av dette, kanskje det ikke er så ille som han tror. Og du tar heller ikke et lite tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...