Gå til innhold

Bekymret for mann.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som pårørende kan du tvangsinnlegge han om du føler det er best. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Han er ikke psykotisk eller til fare for seg selv eller andre. Han er bare et nervevrak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Han bare bekymrer seg for dette hele tiden og får ikke fred fra det, da blir han frynsete i nervene også. Kjenner på det jeg og nå men det er fordi han er så på tuppa, jeg blir urolig av det. 

Om han blir bekymret så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kan sende de bildene. Er han redd for å få det bekreftet ?  Det er da enda verre fora nesten å unngå det man er bekymret for.

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Han bare bekymrer seg for dette hele tiden og får ikke fred fra det, da blir han frynsete i nervene også. Kjenner på det jeg og nå men det er fordi han er så på tuppa, jeg blir urolig av det. 

Skjønner du blir urolig av det. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor han nekter å sende det bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (1 minutt siden):

Om han blir bekymret så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kan sende de bildene. Er han redd for å få det bekreftet ?  Det er da enda verre fora nesten å unngå det man er bekymret for.

Han sier det er det samme hva det er, det blir for dyrt å fikse det uansett. Og vi får jo ingenting for huset da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Skjønner du blir urolig av det. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor han nekter å sende det bildet. 

Ja er full i angst jeg nå. 

Han sier det er det samme hva det er og han hadde ikke roet seg hvis han hadde fått vite hva det var, det blir for dyrt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja er full i angst jeg nå. 

Han sier det er det samme hva det er og han hadde ikke roet seg hvis han hadde fått vite hva det var, det blir for dyrt uansett. 

Fantasien kan få et problem til å bli mye større enn det er. Jeg synes det er litt dårlig av han å ikke ta tak og samtidig nekte deg å gjøre det. 

Eller mer enn litt dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Ja er full i angst jeg nå. 

Han sier det er det samme hva det er og han hadde ikke roet seg hvis han hadde fått vite hva det var, det blir for dyrt uansett. 

Du må være sjefen i livet ditt. Det er ikke mannen som bestemmer i forholdet ditt, det er du. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ja er full i angst jeg nå. 

Han sier det er det samme hva det er og han hadde ikke roet seg hvis han hadde fått vite hva det var, det blir for dyrt uansett. 

Du må være bestemt nå. Hans tvangstanker påvirker deg også, og han må da vise litt ansvar for deg ihvertfall. Be han slutte, for det han driver med er helt irrasjonelt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (12 minutter siden):

Fantasien kan få et problem til å bli mye større enn det er. Jeg synes det er litt dårlig av han å ikke ta tak og samtidig nekte deg å gjøre det. 

Eller mer enn litt dårlig. 

Ja jeg hadde kanskje blitt roligere om de sa det ikke var så alvorlig, men det er alvorlig sier han og ser for seg det verste. At huset må rives. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må være sjefen i livet ditt. Det er ikke mannen som bestemmer i forholdet ditt, det er du. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Men han er jo helt på tuppa og det påvirker jo meg også, har forholdt meg rolig helt til nå. Det tar på dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Du må være bestemt nå. Hans tvangstanker påvirker deg også, og han må da vise litt ansvar for deg ihvertfall. Be han slutte, for det han driver med er helt irrasjonelt! 

Har jo gjentatt det til det kjedsommelige at han må prøve å roe seg ned og ikke tenke det verste, det går ikke for det er det verste sier han. Og da står vi uten hus, har begynt å tenke på hvordan det blir jeg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Har jo gjentatt det til det kjedsommelige at han må prøve å roe seg ned og ikke tenke det verste, det går ikke for det er det verste sier han. Og da står vi uten hus, har begynt å tenke på hvordan det blir jeg nå. 

Men han vet jo ikke om det er sopp engang! Ikke vil han finne det ut heller, så jeg tror ikke at bekymringen hans er reell. Driver han og ruser seg eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Men han er jo helt på tuppa og det påvirker jo meg også, har forholdt meg rolig helt til nå. Det tar på dette her. 

Ja men du må sette foten ned, og ikke la deg styre av han. Du sier jo han er nervevrak da må du ta over kontrollen. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Men han vet jo ikke om det er sopp engang! Ikke vil han finne det ut heller, så jeg tror ikke at bekymringen hans er reell. Driver han og ruser seg eller? 

Tror du han ruser seg på hus soppen?

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Men han vet jo ikke om det er sopp engang! Ikke vil han finne det ut heller, så jeg tror ikke at bekymringen hans er reell. Driver han og ruser seg eller? 

Jo han er sikker på at det er ekte hussopp, han har lest om det på nettet. Så det er ikke vits i å sende bilde av det, men i dag sa han det er ille uansett hva det er. Det blir for dyrt. Han ruser seg ikke nei, er bare et nervevrak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jo han er sikker på at det er ekte hussopp, han har lest om det på nettet. Så det er ikke vits i å sende bilde av det, men i dag sa han det er ille uansett hva det er. Det blir for dyrt. Han ruser seg ikke nei, er bare et nervevrak. 

Hva er det om det ikke er hus sopp? Kan det være veggdyr eller sjeggkre?

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja men du må sette foten ned, og ikke la deg styre av han. Du sier jo han er nervevrak da må du ta over kontrollen. 

Anonymkode: df7f2...a5c

Det er vanskelig, blir jo et nervevrak av dette jeg også. Sliter med mitt fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det er vanskelig, blir jo et nervevrak av dette jeg også. Sliter med mitt fra før av. 

Kan han få hjemmesykepleie eller støttekontakt da sånn at du får avlastning? 

Anonymkode: df7f2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det om det ikke er hus sopp? Kan det være veggdyr eller sjeggkre?

Anonymkode: df7f2...a5c

Jeg aner ikke, han sier det er hussopp og termitter. Han har lest om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...