Gå til innhold

Skal du se den nye sesongen av Exit?

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 18.12):

Det er ikke særlig med humor i serien, men det er et realistisk og fascinerende blikk bak fasaden. Ganske voldsomme scener iblant og veldig mye umoral, og skuespillerne er kjempeflinke til å tolke rollene! Bra driv er det også. 

Ekspander  

Har du asperger siden du tolker dette så bokstavlig?

Anonymkode: 90df1...43a

Fortsetter under...

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 22.32):

Ekspander  

Har du Tourettes siden du bare buser ut med spørsmål? 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 22.32):

Ekspander  

Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 22.44):

Ekspander  

😂😂

Anonymkode: 59fd7...43c

Skrevet

Ja skal se den. Jeg likte den, men var litt sjokkert over å se hvordan det er i finansmiljøet. Det virker jo som en mer sofistikert versjon av rusmiljøet. 

Skrevet
  Glitter skrev (På 31.1.2023 den 22.49):

Ja skal se den. Jeg likte den, men var litt sjokkert over å se hvordan det er i finansmiljøet. Det virker jo som en mer sofistikert versjon av rusmiljøet. 

Ekspander  

Blir du ikke trigget siden du har vært utsatt for vold?

Skrevet
  Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 22.44):

Ekspander  

Ja.

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 22.50):

Ja.

Ekspander  

😂

Skrevet (endret)
  AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 22.50):

Blir du ikke trigget siden du har vært utsatt for vold?

Ekspander  

Joda jeg ble vel det, men det blir jeg også av å se rusbruk. Likevel må en jo bare venne seg til å se det. Sexscener sliter jeg med da. Da ser jeg vekk. 

Ble trigget under undervisning i dag. Fysioterapeuten snakket om kroppslige reaksjoner, som freeze-reaksjonen ved fare. Da forsvant jeg inn i en voldshendelse hvor jeg etter hvert frøs til is og ble nummen. 

Endret av Glitter
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Den beste norske dramaserien som er laget. 

Skrevet
  Glitter skrev (På 31.1.2023 den 22.49):

Ekspander  

Nettopp. Og det var akkurat hva det var  🙂 handlingsmønstre, episoder og mye av dialogene kunne vært i visse rusmiljøet. Kun den materielle og økonomiske var forskjellen. 

Skrevet
  Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 23.01):

Nettopp. Og det var akkurat hva det var  🙂 handlingsmønstre, episoder og mye av dialogene kunne vært i visse rusmiljøet. Kun den materielle og økonomiske var forskjellen. 

Ekspander  

Jupp. Og jeg som har trodd at det var mangelen på penger til å finansiere rusbruket som førte til mye av styret i rusmiljøet. Det stemmer jo det da, men kynismen en utvikler ved bruk av alkohol og amfetamin/kokain ser ut til å være en fellesnevner i de to miljøene.

Skrevet
  Glitter skrev (På 31.1.2023 den 23.05):

Jupp. Og jeg som har trodd at det var mangelen på penger til å finansiere rusbruket som førte til mye av styret i rusmiljøet. Det stemmer jo det da, men kynismen en utvikler ved bruk av alkohol og amfetamin/kokain ser ut til å være en fellesnevner i de to miljøene.

Ekspander  

Helt enig. Paranoian, konkurransen og ikke minst den totale mangelen på refleksjon. Og ikke minst aggresjonen.

Folk blir søren meg bra avstumpa når de bruker de rusmidlene der. 

Skrevet
  Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 23.08):

Helt enig. Paranoian, konkurransen og ikke minst den totale mangelen på refleksjon. Og ikke minst aggresjonen.

Ekspander  

Ja, det er det mange som blir.  

Huff den paranoiaen ja. Den har jeg hatt og gjort mye rart i den forbindelse. :)

Annonse

Skrevet
  Glitter skrev (På 31.1.2023 den 23.12):

Ja, det er det mange som blir.  

Huff den paranoiaen ja. Den har jeg hatt og gjort mye rart i den forbindelse. :)

Ekspander  

Ja, jeg har et par venner som også har det ( på grunn av rus) Har ikke tall på alle gangene de har sett ting jeg ikke ser. Og den litt paniske desperasjonen når de tror det er kameraer i alt fra gatelykter til på alle gjerder og ja, overalt. De tror også at folk hacker dem for å lage film eller skrive bøker om dem. Uff, det er jo litt humor for meg, men jeg ser jo selvfølgelig hvor vondt det må være å ha det sånn også. 

Skrevet
  Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 23.17):

Ja, jeg har et par venner som også har det ( på grunn av rus) Har ikke tall på alle gangene de har sett ting jeg ikke ser. Og den litt paniske desperasjonen når de tror det er kameraer i alt fra gatelykter til på alle gjerder og ja, overalt. De tror også at folk hacker dem for å lage film eller skrive bøker om dem. Uff, det er jo litt humor for meg, men jeg ser jo selvfølgelig hvor vondt det må være å ha det sånn også. 

Ekspander  

Jo jeg ser på en del med humor selv i ettertid, men der og da var det blodig alvor. 😛

Det er merkelig hvordan hjernen kan tulle med en. 

Skrevet

Jeg skal se den. Håper den holder seg like bra.

UtakknemligDiva
Skrevet
  Kashmir skrev (På 31.1.2023 den 23.08):

Ekspander  

Mener du at det er rusmidlene som er årsaken til alt som skjer der?

Skrevet
  90tallsbarn skrev (På 1.2.2023 den 20.53):

Mener du at det er rusmidlene som er årsaken til alt som skjer der?

Ekspander  

Det var i hvertfall mye gjennkjennbart. Men de ble vel også miljøskadd ved siden av. 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Mye kvalmende scener i de to siste episodene. 

påskelilje
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 20.10):

Mye kvalmende scener i de to siste episodene. 

Ekspander  

Jeg så de to siste episodene i går. Når du tror du har sett det verste, er det enda verre neste gang scenen kommer....

Fascinerende med en slik fremmed verden. Skremmende at historien i stor grad er tatt fra virkeligheten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...