Gå til innhold

Er alle her inne fattige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg er hverken fattig eller rik. Men hvorfor har du fått inntrykk av at alle er fattige her? Sånn fordi jeg ble oppriktig nysgjerrig siden jeg har sett svært lite av at noen har skrevet om økonomiske bekymringer her. 

Fordi jeg lurte på det.

Anonymkode: 08d85...4de

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har mange grunner til at jeg lurte på det. Hva mener du med forutinntatt?? 

Nei, siden du "bare" lurte på det. Sånne svar betyr at folk ikke vil svare ærlig, og når folk ikke vil svare ærlig er det gjerne en grunn 🙂 det er jo skammelig å innrømme for mange, og ingen liker å føle på skam. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei, siden du "bare" lurte på det. Sånne svar betyr at folk ikke vil svare ærlig, og når folk ikke vil svare ærlig er det gjerne en grunn 🙂 det er jo skammelig å innrømme for mange, og ingen liker å føle på skam. 

Hva mener du med forutinntatt? Jeg skjønner ikke ordet. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi ingen her har fått egenkapital til bolig eller ny bil til jul?

Anonymkode: e7b2d...ca5

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja, som jeg sa. 

Ja det er et godt eksempel. I min krets er dette normalt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...