Gå til innhold

Dere som har bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er aldri ruset på den måten at jeg ikke har kontroll. Hadde sikkert ikke 0 i promille men ruset er jeg aldri. 

Anonymkode: 4a886...de1

Du hadde jo ikke kontroll når du brukte 4000 kroner og ikke en gang vet hva du brukte dem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er aldri ruset på den måten at jeg ikke har kontroll. Hadde sikkert ikke 0 i promille men ruset er jeg aldri. 

Anonymkode: 4a886...de1

Og derfor ble du såååå fyllesyk og som nevnt over brukte 4000 kr uten å huske på hva? 😅

Jeg veier 66 kg og fra 9 øl begynner jeg å få blackout. Du veier vel mindre slik jeg har skjønt. Kanskje allerede etter seks øl. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (29 minutter siden):

Og derfor ble du såååå fyllesyk og som nevnt over brukte 4000 kr uten å huske på hva? 😅

Jeg veier 66 kg og fra 9 øl begynner jeg å få blackout. Du veier vel mindre slik jeg har skjønt. Kanskje allerede etter seks øl. 

Tåler sikkert alkohol bedre enn deg da. Uansett det var dumt akkurat det med bilen som jeg angrer på, kjørte ikke lenger enn garasjen når jeg ripet den. 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (33 minutter siden):

Du hadde jo ikke kontroll når du brukte 4000 kroner og ikke en gang vet hva du brukte dem til.

Jaja nå snakker vi ikke mer om det. 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke det fantes slike apper som gjør at man kan se at noen har tjuvlånt bilen, men skjønner jo sv denne tråden at noen har behov for slike apper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tåler sikkert alkohol bedre enn deg da. Uansett det var dumt akkurat det med bilen som jeg angrer på, kjørte ikke lenger enn garasjen når jeg ripet den. 

Anonymkode: 4a886...de1

Folk flest tåler alkohol bedre enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er aldri ruset på den måten at jeg ikke har kontroll. Hadde sikkert ikke 0 i promille men ruset er jeg aldri. 

Anonymkode: 4a886...de1

don't feed the troll sign Stock-Vektorgrafik | Adobe Stock

Anonymkode: abe4a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

don't feed the troll sign Stock-Vektorgrafik | Adobe Stock

Anonymkode: abe4a...954

Var det sjokkerende for deg? Jaja ! 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (6 timer siden):

Visste ikke det fantes slike apper som gjør at man kan se at noen har tjuvlånt bilen, men skjønner jo sv denne tråden at noen har behov for slike apper. 

Tyvlånte den ikke. Skulle bare sette den riktig på plass ;) 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...