Kayia Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg skal spise med en venninne rett etter jobb i dag, og så hjem og stryke bunadskjorte, vest, stakk og sjal. Gjetter jeg må pusse sølv også, det sjekket jeg ikke da jeg tok fra bunaden i morrest Da jeg var ung var 16. mai en skikkelig stor festdag der jeg vokste opp, en skikkelig FOMO-dag som kidsa i dag ville sagt. Forskjellen på før og nå er vel at 17. mai var uten alkohol den gang. I byen jeg bor i nå er det stort sett russen og rølpen som fester tungt i kveld, mens de fleste unge kjører champagnefrokost og er usjarmerende fulle allerede under barnetoget i morgen. Jeg syns akkurat dette fungerte bedre dengang 16. var Den Store Festdagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Lillemus skrev (4 timer siden): Jeg har aldri vært noen fester så nei. I ungdommen var vi gjerne på Lerkendal og så Rosenborg spille, de hadde i alle fall på den tiden alltid hjemmekamp 16. mai. Sånn er det fremdeles. RBK møter Haugesund på hjemmebane i kveld 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.