Gå til innhold

Pride barnefestival.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

 

https://ukom.no/rapporter/pasientsikkerhet-for-barn-og-unge-med-kjonnsinkongruens/
 

Ukom la frem en rapport for kort tid siden basert på studier ved bla. Oslo Universitetssykehus som viser nøyaktig det samme som flere nye utenlandske studier har gjort

  • Sosial smitte er en vesentlig faktor i LHBT -identiteter
  • 80%+ av de som behandles for kjønnsinkongruens feilbehandles, det vil si, de er egentlig ikke trans eller ikke-binære
  • Svært mange av dem har andre alvorlig psykiske sykdommer, og noen klarer tom. å påføre seg selv sykdommer som Tourettes eller DID (multippel personlighetsforstyrrelse) av andre som de lærer i sosiale medier
  • Hormonblokkere, hormoner og kirurgi, særlig i ung alder, ødelegger fler enn det hjelper, og selvmordsfrekvensen forblir ekstremt høy, og det er ekstremt vanskelig om ikke umulig å detransisjonere noen som har begynt behandling før puberteten er ferdig.

 

Legg merke til det første punktet. Det er ingen grunn til å korrumpere små barn med dette.

Anonymkode: 3b64c...abb

Hva er ukom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (10 timer siden):

Jeg håper virkelig at "det jevner seg ut" ja. Det burde jo strengt tatt allerede gjort det. Tenk på alle de som har likt dem av samme kjønn. De har jo da følt seg presset og utenfor hele tiden. Det er en god ting at det blir slutt på det. Vi må ikke være som flertallet 🙂

Håper du det jevner seg ut som i at det blir flere homofile, transer osv? Eller at det skal bli mer aksept. Aksept er greit. Men vi trenger ikke fler snowflakes. Og selv om det burde være unødvendig å nevne det, med snowflakes mener jeg de som gjør så ekstremt stort nummer ut av seg selv og tror de fortjener hele verdens oppmerksomhet fordi de er transe eller homofil. Men nå er ikke homofili så nytt da.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (6 timer siden):

Det er jo tydelig at vi trenger dette "fjaset" hvert år!  

Nei! Vi gjør ikke det. Hva blir det neste? Så masete mennesker er, eller kan være! Gud bedre så mye de skal gjøre ut av seg selv enkelte. Jeg er ikke intr i pride. Jeg er ikke intr i folks legning. Jeg er ikke intr i å høre om det hele tiden. 
Vi er i ferd med å bli en art som preges av vrangforestillinger. Det hadde bare vært så mye bedre uten alle disse snowflakesene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Nei! Vi gjør ikke det. Hva blir det neste? Så masete mennesker er, eller kan være! Gud bedre så mye de skal gjøre ut av seg selv enkelte. Jeg er ikke intr i pride. Jeg er ikke intr i folks legning. Jeg er ikke intr i å høre om det hele tiden. 
Vi er i ferd med å bli en art som preges av vrangforestillinger. Det hadde bare vært så mye bedre uten alle disse snowflakesene.

Du mener menneskers seksuelle legning er en vrangforestilling???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lady HM skrev (10 minutter siden):

Du mener menneskers seksuelle legning er en vrangforestilling???

Nei. Men at vi skal gjøre så stort nummer ut av oss selv. Søke så mye oppmerksomhet. Jeg driter i folks legning. Men dette her blir tydeligvis noe som alle skal terroriseres med. 
 

Måtte dette virkelig forklares? Er du så enkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Nei. Men at vi skal gjøre så stort nummer ut av oss selv. Søke så mye oppmerksomhet. Jeg driter i folks legning. Men dette her blir tydeligvis noe som alle skal terroriseres med. 
 

Måtte dette virkelig forklares? Er du så enkel?

Wow, ganske hyggelig du - not!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (7 timer siden):

 

Leste du ikke kommentaren min over her? Skal barn fortsatt bli sett rart på når de ikke er som flertallet, uansett hva det gjelder?  Jeg syns jo selvfølgelig at alle må få aksept for hvem de er og hva de er. Det er respekt. 

Ja det må folk, men det er SÅ MYE som bør få mer aksept. For eksmepel folk med resting bitchface. Det må være lov å ikke smile uten at folk skal oppfatte dette som surt feks. 
Og jeg opplevde ikke særlig med aksept for hvem jeg var i yngre dager. Det ble ikke laget noen flagg og særlig fokus på sånne som oss. Og bra er det, for jeg ville aldri likt oppmerksomheten rundt det.

Hva med aksept for oss som ikke har sånne populære meninger da? Det er ikke mye aksept spør du meg. Og så ser mange av dere ikke forskjell på å kritisere et tema (Pride i dette tilfellet) og det å være homofob. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lady HM skrev (4 minutter siden):

Wow, ganske hyggelig du - not!

 

Du avslutter en setning med engelsk ord. Enda et tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Du avslutter en setning med engelsk ord. Enda et tegn.

image.gif.7f2e6d05cb23f1a85c0f4fa9794d53f9.gif 

Anonymkode: 3b64c...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2

Synes ikke pride er for alle. Pride er mest for de som vet de er lhbt og de som ivrer for det. Det er ingenting for barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Dette blir det samme som at woke nok en gang setter agendaen og ingen unntatt ekstremister på motsatt side tør si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (7 timer siden):

Nei. Men at vi skal gjøre så stort nummer ut av oss selv. Søke så mye oppmerksomhet. Jeg driter i folks legning. Men dette her blir tydeligvis noe som alle skal terroriseres med. 

Så lenge det mange steder i verden er dødsstraff for å elske et annet, voksent samtykkende menneske - ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (1 time siden):

Så lenge det mange steder i verden er dødsstraff for å elske et annet, voksent samtykkende menneske - ja.

Hvordan skal Pride fikse en kultur i andre land? Feiring får de bare ha. Men det er påprakkingen jeg er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

 

https://ukom.no/rapporter/pasientsikkerhet-for-barn-og-unge-med-kjonnsinkongruens/
 

Ukom la frem en rapport for kort tid siden basert på studier ved bla. Oslo Universitetssykehus som viser nøyaktig det samme som flere nye utenlandske studier har gjort

  • Sosial smitte er en vesentlig faktor i LHBT -identiteter
  • 80%+ av de som behandles for kjønnsinkongruens feilbehandles, det vil si, de er egentlig ikke trans eller ikke-binære
  • Svært mange av dem har andre alvorlig psykiske sykdommer, og noen klarer tom. å påføre seg selv sykdommer som Tourettes eller DID (multippel personlighetsforstyrrelse) av andre som de lærer i sosiale medier
  • Hormonblokkere, hormoner og kirurgi, særlig i ung alder, ødelegger fler enn det hjelper, og selvmordsfrekvensen forblir ekstremt høy, og det er ekstremt vanskelig om ikke umulig å detransisjonere noen som har begynt behandling før puberteten er ferdig.

 

Legg merke til det første punktet. Det er ingen grunn til å korrumpere små barn med dette.

Anonymkode: 3b64c...abb

Dette sto det ingenting om i undersøkelsen jeg leste. At det er utfordringer og vanskelig fordi det mangler en del forskning på områder, ja. Jeg tror du har misforstått, med mindre du kan utdype disse punktene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...