Gå til innhold

Person klikket uten videre. Kan noen si meg hva dette er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (På 4.12.2023 den 17.27):

Dette høres rart og skummelt ut. Om dette skjedde meg ville jeg spurt vedkommende, gjerne sammen med lederen det var rapportert til, om hvordan jeg oppførte meg Ig så ut da dette skjedde. Jeg ville tenkt at det var begrunnet i noe somatisk som jeg ville tatt opp med fastlegen.

Jeg skjønner ikke helt hva du meter med at du følte deg angrepet? Av hva? 

Her har jeg nok svart litt raskt og kanskje også misforstått. Jeg forstod det som at dette hadde utløst noe problematisk mellom deg og ledeen din, dvs at klagen fra kunden fikk støtte fra lederen. I såfall ville jeg tatt tak i det, om jeg opplevde noe lignende. Du har jo ikke gjort noe galt her, slik jeg forstår deg, og jeg ser nå at sjefen din ikke har tatt opp situasjonen med deg.

Ad å ta opp med legen: Jeg ville - om dette skjedde meg når jeg jobbet noe over 100% - sjekket med fastlegen hva dette kan være dersom dette var gjentagende. Det handler nok mye om at jeg alltid har jobbet 100% + og opplever at kropp og psyke tåler dette helt fint. Om jeg plutselig ikke tålte det og fikk fysiske utslag ville jeg tenkt at det var noe somatisk galt med meg. Men altså - dette er meg. Om du er vant med å få en reaksjon når du jobber 100% + er jo en slik reaksjon normalen hos deg.

Ettersom dette er den eneste gangen du har opplevd å få slik tilbakemelding/ klage fra en kunde hadde jeg bare ristet det av meg, kanskje hadde jeg ledd det bort også. Jeg hadde ikke brukt mer energi på å finne ut hva som evt feilte denne kunden heller. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...