Gå til innhold

Sjaman Durek om utdrivelse av onde makter i barn

Anbefalte innlegg

psykedeliker skrev (25 minutter siden):

Det finnes et antikonspirasjonsmiljø som kan hjelpe deg med dette problemet.

Jeg trenger ikke hjelp for dette problemet. Jeg lot min mor få si hva hun mente, også argumenterte jeg imot. Jeg vet at jeg og hun aldri blir enige når det kommer til ting som dette, og derfor unngår jeg bare å fortelle henne slikt nå som jeg er voksen.

Fortsetter under...

hattifnattus skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger ikke hjelp for dette problemet.

Det virker slik ut fra beskrivelsene dine. Kan jo ikke være så ille hvis du klarer å håndtere det selv, da er det jo bare å sette i gang. Lykke til!

psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Det virker slik ut fra beskrivelsene dine. Kan jo ikke være så ille hvis du klarer å håndtere det selv, da er det jo bare å sette i gang. Lykke til!

Hva er det med deg som stadig skal mistro og bagatellisere det folk forteller? Har sett det flere ganger. 

psykedeliker skrev (14 minutter siden):

Dette skjedde i barndommen min, det var da jeg hadde trengt at andre voksne hadde grepet inn. Jeg er idag over 30 år, og har  ingenting med alternativbransjen å gjøre mer. At jeg og min mor har to forskjellige syn på skolemedisin og det alternative har vi slått oss til ro med. 

Og sette i gang med hva da? Du skriver alltid så gåtefullt at jeg sjeldent forstår hva du egentlig skal frem til i innleggene dine. 

Endret av hattifnattus

Annonse

hattifnattus skrev (8 minutter siden):

Og sette i gang med hva da?

Sette en stopper for konspirasjonsklovnene gjennom å bruke deres egne metoder mot dem. Som sagt finnes det et helt miljø som gjerne hjelper deg med det.

Vendi skrev (5 minutter siden):

Du burde i stedet kjøpe deg en svær bolle og tygge den i deg. Det gjør vel omtrent samme nytta.

Min empiriske forskning viser noe annet.

psykedeliker skrev (48 minutter siden):

Kanskje vi skulle gjeninnføre ekspertmodellen i helsevesenet, og instruere ekspertene om å finne opp diagnosen "Dureks syndrom" som automatisk kvalifiserer for tvangsinnleggelse på sikkerhetsavdelingen resten av livet?

Dureks syndrom. 

Den var ikke dum. 

Ekstra skrev (På 12.12.2023 den 8.46):

Jeg synes dere undervurderer hans betydning og påvirkningskraft. Han har nesten 300.000 følgere på Instagram, jeg gjetter at mange av dem er følsomme og lettpåvirkelige mennesker som gjerne søker alternative løsninger. Han bedriver kvaksalveri, forkynner alternative og ufagmessige løsninger, og tjener penger på det ved å selge juggel-medaljonger og annet, som liksom skal virke. Hans tilknytning til kongehuset gir virksomheten hans legitimitet. Om ikke kongehuset tar avstand, må det jo ha noe for seg, ikke sant. 

I tillegg skader virksomheten hans utvilsomt monarkiet, som er nokså skjørt fra før. Mange tenker nok at støtte til Dureks fesjå og  kvaksalveri blir spikeren i kista.

Jeg er enig med deg, og det verste er at tilknytningen til kongehuset gir hans sjarlatanvirksomhet legitimitet. De blir i en forferdelig skvis mellom det å bevare en god familierelasjon og det å ta avstand fra tullet hans. 

• 2 uker senere...

Durek er i farta igjen: Nå påstår han at det finnes en selvmordsånd man kan drive ut.

– Ja, vi snakker om noe tungt her, men det er viktig for oss å være i stand til å beskytte oss selv. I sjamanismen tror vi at det finnes en selvmordsånd, sier Verret. 

Verrett påstår man selv kan bli kvitt «selvmordsånden». Han forteller om en teknikk som skal hjelpe deg å få denne ånden ut av deg.

Denne teknikken går blant annet ut på puste, og å si noen utvalgte ord for å fjerne «selvmordsånden».

Merkelig å si akkurat nå, han har sannsynligvis feiret jul med tre barn som mistet faren sin nettopp i jula.

Jeg spyr av den Øgla. Utspekulert til tusen og utnytter alle rundt seg.

https://www.vg.no/rampelys/i/4oPMJE/leve-gaar-knallhardt-ut-mot-durek-verretts-omtale-av-selvmord

Anonymkode: 0c55b...d39

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Durek er i farta igjen: Nå påstår han at det finnes en selvmordsånd man kan drive ut.

– Ja, vi snakker om noe tungt her, men det er viktig for oss å være i stand til å beskytte oss selv. I sjamanismen tror vi at det finnes en selvmordsånd, sier Verret. 

Verrett påstår man selv kan bli kvitt «selvmordsånden». Han forteller om en teknikk som skal hjelpe deg å få denne ånden ut av deg.

Denne teknikken går blant annet ut på puste, og å si noen utvalgte ord for å fjerne «selvmordsånden».

Merkelig å si akkurat nå, han har sannsynligvis feiret jul med tre barn som mistet faren sin nettopp i jula.

Jeg spyr av den Øgla. Utspekulert til tusen og utnytter alle rundt seg.

https://www.vg.no/rampelys/i/4oPMJE/leve-gaar-knallhardt-ut-mot-durek-verretts-omtale-av-selvmord

Anonymkode: 0c55b...d39

Faren til jentene til ML tok livet sitt i romjula for noen år siden. Er det mulig å være mer ufølsom enn denne Durek.

Anonymkode: c0261...ff1

Annonse

Sirkus til folket. Dere gjør han mer berømt, tror dere virkelig han elsker Mærta?

Det er klart dette tilfører kongehuset litt skandale, ser jo hvordan folk koser seg i hellig vrede. Sladder er sunt, og morsomt. Så da tilfører durek litt å sladre om til det ganske så sirompa kongehuset.

Dette er helt etter planen, manus etc.

Anonymkode: 30af2...e16

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere gjør han mer berømt, tror dere virkelig han elsker Märtha?

Jeg tror han elsker seg selv aller høyest og at det er veldig stor avstand til de(n) som kommer på de neste plassene.

Jeg tror også det er lurt å ta alvorlig at både ekser og familie advarer mot at han er en manipulator.

Jeg blåser egentlig i kongehuset, jeg ønsker meg republikk etter islandsk , ikke-politisk modell. Men han er i nærkontakt med tre unge jenter som mistet faten sin i selvmord i julen, så det er svært umusikalsk å komme med dette utspillet nå.

AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 4.39):

Sirkus til folket. Dere gjør han mer berømt, tror dere virkelig han elsker Mærta?

Det er klart dette tilfører kongehuset litt skandale, ser jo hvordan folk koser seg i hellig vrede. Sladder er sunt, og morsomt. Så da tilfører durek litt å sladre om til det ganske så sirompa kongehuset.

Dette er helt etter planen, manus etc.

Anonymkode: 30af2...e16

Det er nok en plan her. I et nytt intervju påpeker han at både venner av Martha og andre av de kongelige viser tegn til rasisme, og at han testet ( det var ordet han brukte ) Martha om hun var rasistisk eller ikke, og " selvfølgelig " var hun det ( hans ord igjen ) Dessuten kan han noe om alt barna hennes ee opptatt av. Han er født i en velstående familie, Fats Domimo er hans cousin, han har vært på opera og i kunstgallerier, så kunst kan han.  Han har også kunnskap om mote, og har omgitt seg med folk i bransjen.  Tilslutt vet han også mye om hester, for han har jo ridd selv. 

Så døtrene til Martha kan snakke med han om alt, og bla bla, og "we are parents first of all"

Utad er dette hysterisk. Men det er fra utsiden. 

Jeg håper alle skjønner at kongehuset IKKE må skyve Martha ( og Durek ) mer ut. Det er det siste de må gjøre faktisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...